Corpinnat recapta en només tres hores 10.000 euros per lluitar contra el coronavirus

S'han exhaurit els 100 packs solidaris formats per un escumós de cada un dels deu cellers que conformen aquesta associació que es venien a un preu de 100 euros
La selecció de 10 escumosos de Corpinnat que s'ha exhaurit en només tres hores

 

Els deu cellers del Penedès que integren la marca col·lectiva CORPINNAT (Gramona, Llopart, Nadal, Recaredo, Sabaté i Coca, Torelló, Huguet-Can Feixes, Júlia Bernet, Mas Candí i Can Descregut) han aconseguit 10.000 euros que es lliuraran a la campanya #joemcorono per lluitar contra el coronavirus.

 

En només tres hores han exhaurit els 100 packs que s’havien preparat amb una escumós de cada un dels cellers que integren Corpinnat. Es venien a un preu especial de 100 euros, per sota del preu de mercat i estava compost per aquestes ampolles: Gramona Imperial Brut 2014, Llopart Leopardi Brut Nature 2012, Nadal Brut Nature 2012, Recaredo Intens Rosat Brut Nature 2015, Sabaté i Coca Josep Coca 2013, Torelló Tradicional Brut Nature 2014, Huguet de Can Feixes Brut Clàssic 2010, Júlia Bernet Brut Nature 60x40 2016, Mas Candí Brut Nature 2017 i Descregut Brut Nature 2017.

 

Aquesta selecció solidària es presenta en un embalatge dissenyat especialment per a l’ocasió que incorpora el logotip de la campanya que ha estat estampat manualment caixa per caixa. El comprador també trobarà a l’interior un val per a una visita gratuïta per a dues persones a un dels cellers de la marca, vàlid fins el 31 de març de 2021,  una carta d’agraïment dels dos copresidents de CORPINNAT, Xavier Gramona i Ton Mata i un fulletó amb els principals valors de la marca.