Un concurs regala vi català a canvi del disseny d’una etiqueta

És una nova acció de la campanya ‘Gaudeix del que és bo #vicatalà’

Un lot de vins a canvi del disseny d'una etiqueta
Un lot de vins a canvi del disseny d'una etiqueta 

L’objecte del concurs és dissenyar l’etiqueta d’una ampolla de vi amb DO que els creadors hauran de penjar a les seves xarxes socials per poder participar en el concurs.   

El guanyador, que serà escollit a través de la pàgina web de la campanya mitjançant votació popular, rebrà com a premi un lot de 6 vins personalitzats amb la seva etiqueta, així com una experiència enoturística a escollir entre les diferents DO que formen part de la campanya. A més del guanyador per votació popular, l’organització es reserva el dret de premiar més d’un disseny en funció del volum i l’originalitat dels projectes presentats.

El concurs, que busca ser absolutament transversal, està obert a tots els públics, de grans a petits, i dirigit també a tot aquell que vulgui expressar-se a través de la seva creació, sigui o no professional del disseny. Els dissenys es podran presentar a concurs fins al 28 d’agost, moment en què totes les etiquetes presentades seran pujades al web de la campanya per tal d’obrir la votació popular, que arrencarà el 31 d’agost i estarà operativa fins al 13 de setembre.  

Les bases del concurs es poden consultar a la pàgina web de la campanya, i seran d’obligat compliment per tal de poder participar en el concurs.    

Sota el lema Gaudeix del que és bo #ViCatalà, les 11 Denominacions d’Origen vitivinícoles catalanes, DO Alella, DO Catalunya, DO Conca de Barberà, DO Costers de Segre, DO Empordà, DO Montsant, DO Penedès, DO Pla de Bages, DOQ Priorat, DO Tarragona i DO Terra Alta,  amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través d’INCAVI, han unit esforços per apropar al consumidor que viu a Catalunya als vins catalans amb Denominació d’Origen.

TENS TELEGRAM? Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre els vins catalans? Clica aquí per subscriure't al nostre canal de Telegram

Comentaris

envia el comentari