Sorea es compromet amb la reducció de l'ús del paper d'aquesta original manera

La companyia donarà 1€ a la Creu Roja per cada usuari que es passi a la factura digital
Es pot fer el pas a la factura digital a través del web holafacturadigital.com
Es pot fer el pas a la factura digital a través del web holafacturadigital.com | Cedida

 

Sorea inicia una nova campanya emmarcada en la seva lluita contra el canvi climàtic. Sota el lema "Cada gest, sostenible" animen als usuaris a passar-se a la factura en línia. Aquesta opció redueix la generació de residus, alhora que beneficia als clients, ja que rebran totes les comunicacions (no només les factures) de forma immediata a través del correu electrònic.

 

Un 22% dels titulars ja reben la seva factura per correu electrònic

 

Sorea, a més, destinarà l'estalvi que suposa deixar d'enviar les cartes a una causa social: el Programa de Pobresa Energètica de la Creu Roja rebrà un euro per cada usuari que es passi a la factura electrònica. Per facilitar aquesta transició, la companyia ha creat la pàgina web holafacturadigital.com on es pot omplir un formulari per fer aquest pas. Amb la campanya "Els boscos, vius. I la correspondència, digital", que també està estretament lligada s'espera rebre unes 200.000 noves altes en el servei. Actualment un 22% dels titulars ja reben les seves factures de forma exclusiva per e-mail.

 

La companyia gestora de l'aigua a Sant Cugat va destinar l'any passat 325.500 euros a fons socials de 157 municipis de tota Catalunya, fent que més de 1.500 famílies en situació de vulnerabilitat econòmica no haguessin de pagar res de la seva factura.

 

El programa de pobresa energètica de la Creu Roja

 

La pobresa energètica és un fenomen a l'alça a Catalunya. Actualment afecta el 10% de la població, segons dades d'Aliança contra la Pobresa i la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social. Davant d'aquesta situació, la Creu Roja ha atès el 2018 més de 760 persones afectades per la pobresa energètica i hi ha destinat més de 150.000 euros per donar-hi una atenció integral més enllà del pagament de factures. A més, la Creu Roja ha dut a terme altres accions com l'acompanyament a les persones a la sol·licitud d'ajudes i bonificacions.