MónEconomia
eDreams perd 34,1 milions tot i l’augment dels ingressos
  • CA

L’agència de viatges en línia eDreams Odigeo va perdre 34,1 milions d’euros durant els nou primers mesos del seu exercici fiscal. En aquest sentit, la companyia continua amb pèrdues, però menys que durant el mateix exercici de l’any passat, on va arribar a perdre 54,9 milions d’euros. Pel que fa als ingressos, però, la companyia va facturar 419,5 milions, un 59% més que les xifres de l’any anterior. Segons ha publicat la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) aquest dijous, els ingressos es van disparar impulsats sobretot pel programa de subscripció Prime. De fet, aquest tipus de clients es van enfilar fins a 3,9 milions, de manera que han crescut un 81% en els últims dotze mesos. La companyia va registrar 12,1 milions de reserves, un 35% interanual més; i un 45% més que el mateix període d’abans de la Covid-19.

En el balanç enviat, eDreams assegura que el negoci “comença a mostrar patrons d’estacionalitat més normalitzats”, tot i que el mercat encara es troba per sota dels nivells prepandèmia. Així mateix, assenyala la guerra d’Ucraïna i l’augment de la inflació com a factors a tenir en compte de cara al tancament de l’exercici. Les inversions estratègiques expliquen, segons la companyia, el resultat net.

Més treballadors en l’horitzó 2025

La companyia avança en l’ampliació de la seva plantilla mundial, que creixerà un 50% d’aquí al 2025, “per a continuar donant suport al seu creixement a llarg termini com a negoci de subscripció”. Els majors costos de personal associats a aquesta campanya de contractació, juntament amb els majors costos variables associats a l’augment de les vendes i els majors costos d’adquisició deguts a la inversió per a captar nous subscriptors Prime, van motivar el benefici net, segons l’empresa.

Les iniciatives de diversificació d’ingressos de la companyia continuen desenvolupant-se. La ràtio de diversificació d’ingressos es va mantenir estable en el 70% en els últims dotze mesos, amb un augment del 15% en dos anys. A més, les reserves a través del canal mòbil es van mantenir estables i van representar el 55% del total de les reserves de vols.

Més notícies
El director general d'eDreams Odigeo, Dana Dunne / EP
eDreams registra un resultat negatiu de 24 milions tot i que redueix pèrdues
Notícia: eDreams registra un resultat negatiu de 24 milions tot i que redueix pèrdues
Comparteix
Els 'números vermells' de la companyia decreixent un 36% respecte el mateix període de l'any passat
La fundadora d'Holaluz, Carlota Pi / Europa Press
Holaluz redueix un 26% els ingressos per l’abaratiment de llum
Notícia: Holaluz redueix un 26% els ingressos per l’abaratiment de llum
Comparteix
Tot i reduir els ingressos Holaluz ha anunciat que ampliarà la seva plantilla a causa del creixement d'instal·lacions solars
El conseller delegat de Cellnex, Tobías Martínez, durant la presentació de resultats del 2021/ EP
Cellnex perd 255 milions per costos financers però dispara els ingressos
Notícia: Cellnex perd 255 milions per costos financers però dispara els ingressos
Comparteix
Les amortitzacions i les despeses financeres pel crerixement internacional frenen els guanys de la companyia dirigida per Tobías Martínez, que no preveu tornar al positiu al curt termini
El exCEO de Grífols, Víctor Grífols Deu / ACN
Grífols augmenta els ingressos i guanya 188 milions d’euros
Notícia: Grífols augmenta els ingressos i guanya 188 milions d’euros
Comparteix
La farmacèutica catalana factura 4.351 milions d'euros impulsada pel negoci de biopharma tot i el retrocés d'altres verticals

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa