Mango preveu tancar aquest 2022 amb quasi 2.600 botigues arreu del món distribuïdes en un total de 115 països. Segons ha informat aquest dilluns la companyia catalana, aquest any han obert 270 nous punts de venda, sumant Camerun i el Marroc a la seva cartera de mercats internacionals. Alhora, també ha informat que el pròxim pas en el pla d’expansió internacional afegint un nou punt de venda a Singapur. Amb aquesta obertura, Mango ja suma més de deu punts de venda al país i consolida la seva presència a l’Àsia. El nou punt de venda té més de 500 m² de superfície de venda.
Aquest nou pla d’expansió internacional també inclou una forta aposta pels Estats Units amb la intenció que el país se situï entre els cinc principals mercats pel que fa a facturació, amb 40 establiments el 2024. La botiga insígnia d’aquesta nova estratègia als EUA se situa a la Cinquena avinguda de Nova York. Aquesta obertura a Nova York i el creixement a Singapur reforça la presència internacional de la companyia, que compleix en 2022 trenta anys de trajectòria internacional amb un exercici marcat per un accelerat ritme de desenvolupament a l’estranger.
Trenta anys d’expansió internacional
Aquestes dues obertures Mango celebra en 2022 tres dècades de trajectòria internacional. En els seus primers vuit anys de vida, la companyia va aconseguir el centenar de botigues a Espanya i, en 1992, la companyia va fer el salt internacional amb l’obertura de botigues a Portugal i a França. “Complim trenta anys d’expansió internacional reforçant la nostra aposta pel continent asiàtic, un dels mercats més importants en l’estratègia d’internacionalització de la companyia i en el qual volem continuar creixent en el futur,” assenyala Daniel López, director d’expansió en Mango.
Present en més de 115 mercats a escala mundial, la companyia catalana ha registrat des de principi d’any una evolució positiva en les principals geografies en les quals opera. A Europa, Mango aposta pel seu desenvolupament en mercats madurs com França, Itàlia, el Regne Unit, Alemanya o Espanya, mentre fora del continent alguns dels eixos d’expansió són els Estats Units, el Canadà o l’Índia.
Nova York ha protagonitzat una de les grans obertures de la companyia aquest 2022. El maig passat, l’empresa va posar en marxa un establiment de 2.100 m² en la Cinquena avinguda, un fet que va marcar el punt de partida d’un ambiciós pla de creixement als Estats Units. L’expansió internacional de Mango s’ha realitzat combinant botigues pròpies, franquícies, espais en grans magatzems i el canal en línia. A tancament de 2021, Mango distribuïa en línia en 85 països.