El TOT Cerdanyola celebra un any de vida en línia

TOT Cerdanyola, revista local de referència des de fa 31 anys, va fer el salt al format digital ara fa un any
TOT Cerdanyola, revista local de referència des de fa 31 anys, va fer el salt al format digital ara fa un any | Artur Ribera

 

En el seu primer any com a mitjà digital, el TOT Cerdanyola ha aconseguit 307.824 usuaris únics. Amb l’aposta digital i amb els 31 anys arribant cada setmana als comerços i a les cases de Cerdanyola del Vallès, es consolida com la guia comercial i d’informació de referència a la ciutat.

 

En un any, el TOT s’ha convertit en el mitjà líder a nivell digital respecte la competència (Cerdanyola al Dia). Per tant, el TOT, editat pel grup de comunicació Totmedia, s’ha convertit en un mitjà transversal. Alhora que s’adapta a l’actualitat oferint informació en temps real, a través del web, les xarxes socials i els canals de subscripció (email i Whatsapp),  manté la tradició de la revista en paper. En aquest primer any, la secció més vista del web ha estat la de Societat. Les activitats populars tenen un lloc especial en el mitjà digital, que reforça la informació amb galeries fotogràfiques.


 

A més, TOT Cerdanyola forma part d’un grup de comunicació que també edita mitjans de referència local com TOT Sant Cugat o, també, Totrubí.cat. Des de Totmedia també s’edita el mitjà nacional elMon.cat amb més d’1.400.000 usuaris el desembre del 2017. Altres mitjans líders en el seu àmbit com VIA Empresa, Món Terrassa i Vadevi, entre d’altres, formen part del grup.

 

 

Dades del TOT Cerdanyola
 
 
Dades del TOT Cerdanyola

 

El TOT a les xarxes