El pla de transformació dels supermercats Caprabo cap al model de nova generació avança a bon ritme i té previst finalitzar l’any amb el 80% de la xarxa renovada. Es tracta de l’any amb major nombre de reformes des que la companyia iniciés aquest projecte estratègic, el 2017.
A final d’any, s’hauran renovat més de 70 botigues. Amb això, la companyia guanya competitivitat i adequa la seva oferta a les noves necessitats del consumidor.
La transformació dels supermercats suposa una gran oportunitat per recuperar i renovar els valors tradicionals del comerç de proximitat. El supermercat de nova generació realitza una contundent aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, l’amplitud d’assortiment, l’estalvi personalitzat i la innovació, amb l’objectiu d’optimitzar l’experiència de compra.
A l’interior, s’amplien espais i s’incorporen mobles foscos que ajuden a donar protagonisme al producte. Es millora la il·luminació fent-la més eficient. Es potencien seccions d’ecològic i para-farmàcia. S’amplia l’assortiment per cobrir més necessitats de consum. La qualitat pren una dimensió més àmplia: des de l’atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia, amb un enfocament de desenvolupament i qualitat.
Ferma aposta pels productes frescos
L’estiu passat, Caprabo va posar en funcionament la seva nova plataforma de producte fresc. Un espai diàfan amb tres zones de temperatures d’entre 2 i 4 graus per a cada tipus de producte, molt versàtil i adaptable. Una superfície de 17.200m2 amb capacitat per augmentar en un 50% el nombre de productes frescos que la companyia gestiona en l’actualitat. Preparada per gestionar fins a 100 tones diàries de fruita i verdura, 70 tones de xarcuteria, 30 tones de carn i fins a 20 tones de peix.
Referent en proximitat
A les noves botigues, els productes de proximitat apareixen reforçats gràcies al desenvolupament del Programa de Proximitat per Comarques, amb més de 2.800 referències de 300 petits productors i cooperatives agràries de totes les comarques catalanes. La promoció d’aquests productes i el foment del seu coneixement són senyals d’identitat del nou Caprabo.