El pla de transformació dels supermercats Caprabo cap al model de nova generació avança a bon ritme i té previst finalitzar l’any amb el 80% de la xarxa renovada. Es tracta de l’any amb major nombre de reformes des que la companyia iniciés aquest projecte estratègic, el 2017.

A final d’any, s’hauran renovat més de 70 botigues. Amb això, la companyia guanya competitivitat i adequa la seva oferta a les noves necessitats del consumidor.

La transformació dels supermercats suposa una gran oportunitat per recuperar i renovar els valors tradicionals del comerç de proximitat. El supermercat de nova generació realitza una contundent aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, l’amplitud d’assortiment, l’estalvi personalitzat i la innovació, amb l’objectiu d’optimitzar l’experiència de compra.

A l’interior, s’amplien espais i s’incorporen mobles foscos que ajuden a donar protagonisme al producte. Es millora la il·luminació fent-la més eficient. Es potencien seccions d’ecològic i para-farmàcia. S’amplia l’assortiment per cobrir més necessitats de consum. La qualitat pren una dimensió més àmplia: des de l’atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia, amb un enfocament de desenvolupament i qualitat.

Ferma aposta pels productes frescos

L’estiu passat, Caprabo va posar en funcionament la seva nova plataforma de producte fresc. Un espai diàfan amb tres zones de temperatures d’entre 2 i 4 graus per a cada tipus de producte, molt versàtil i adaptable. Una superfície de 17.200m2 amb capacitat per augmentar en un 50% el nombre de productes frescos que la companyia gestiona en l’actualitat. Preparada per gestionar fins a 100 tones diàries de fruita i verdura, 70 tones de xarcuteria, 30 tones de carn i fins a 20 tones de peix.

Referent en proximitat

A les noves botigues, els productes de proximitat apareixen reforçats gràcies al desenvolupament del Programa de Proximitat per Comarques, amb més de 2.800 referències de 300 petits productors i cooperatives agràries de totes les comarques catalanes. La promoció d’aquests productes i el foment del seu coneixement són senyals d’identitat del nou Caprabo.

Comentaris

    TOM Novembre 02, 2021 | 10:14
    Es curios que els productes que tant es vanten de dir que son de proximitat resulten ser molt mes cars que els que venen de Galicia........no s'enten
    Anònim Novembre 02, 2021 | 13:50
    Deberíais de poner antes, PUBLIRREPO
    Gonzalo Novembre 02, 2021 | 13:50
    Deberíais de poner antes, PUBLIRREPORTAJE.
    EldeGràcia Novembre 03, 2021 | 07:15
    Doncs haurien de procurar que els seus treballadors tinguin la capacitat d'atendre els clients en català, com fan al Bon Preu. Només veus personal sudamericà, cosa que indica quins sous s'hi deuen pagar. Sembla ser que fer servir la llengua del territori no hi entra dins del producte de proximitat. I parlo dels supermercats del barri de Gràcia, tot i que he trobat la mateixa situació a gairebé tots els Caprabo de l'AMB.

Nou comentari