El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Mercadona rellança la seva perfumeria amb una inversió d’un milió d’euros
  • CA

El més important en la perfumeria és la feina de recerca que hi ha al darrere de cada producte, tan difícil de definir per la subtilesa que requereix. Aquesta és la premissa del rellançament de la secció de perfumeria que acaba d’anunciar Mercadona, al qual si hi ha destinat una inversió d’un milió d’euros, segons ha comunicat la cadena de supermercats.

Per aconseguir el producte desitjat en aquest sector basat en la subtilesa, cal molta interacció amb els clients per saber què volen. I a partir d’aquí s’encarreguen els productes als proveïdors que treballen per a la cadena. Així s’elaboren les més de 100 fragàncies i productes de cosmètica que es troben en aquesta xarxa de supermercats.

La campanya per comunicar aquest rellançament es titula El que importa no es veu, i “neix de la idea que, en el món de la perfumeria, es valoren generalment només els elements visibles, com ara la imatge, el disseny o la marca, però hi ha una altra part que es vol posar en valor, i és la feina minuciosa que hi ha darrere del procés d’elaboració dels productes de Mercadona, amb l’objectiu d’obtenir una qualitat de 10″, expliquen els portaveus de la cadena. Subratllen que és bàsica “la selecció dels millors ingredients”, i “la tasca de proveïdors especialistes com RNB, Flor de mayo, Premi, Firmenich, Global Fragance, Symrise, Wecolors, Givaudan i You Cosmetics, les hores d’esforç i talent dels especialistes i, en definitiva, la qualitat és el que fa únics els productes”. 

Procés d’elaboració dels productes 

El procés comença amb la fase de captació, en què els especialistes, treballadors de Mercadona que s’encarreguen d’observar les preferències i les necessitats dels clients a peu de botiga o als centres de coinnovació, recullen tota la informació del que volen clients, parlant-hi i escoltant-los. A continuació, comença la fase de definició i aquesta informació es trasllada al departament de compres, perquè en facin coneixedors els proveïdors especialitzats en aquests productes.

Proce?s elaboracio? productes seccio? de perfumeria de Mercadona

Després arriba la fase de creació, en què, a partir de la informació que han proporcionat els clients, s’utilitzen els millors recursos i matèries primeres amb què els proveïdors elaboren diferents propostes de producte per buscar la màxima excel·lència. Finalment, es fa una selecció de les millors propostes i els especialistes de producte es tornen a reunir amb els clients per conèixer-ne l’opinió. “Només els productes que compleixen allò que el client vol surten a la venda“, assegura la cadena.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Jaume a desembre 15, 2020 | 00:33
    Jaume desembre 15, 2020 | 00:33
    Els clients volem productes Mercadona etiquetats en català, cosa que no fan ni pensen fer, aquest publireportatge menteix, Mercadona no escolta als clients, si ho fes tindrien productes etiquetats també en català.
    • Icona del comentari de: Jaume a desembre 15, 2020 | 00:33
      Jaume desembre 15, 2020 | 00:33
      Els clients volem productes Mercadona etiquetats en català, cosa que no fan ni pensen fer, aquest publireportatge menteix, Mercadona no escolta als clients, si ho fes tindrien productes etiquetats també en català.
    • Icona del comentari de: Pezao a desembre 15, 2020 | 00:33
      Pezao desembre 15, 2020 | 00:33
      Un altra vegada publireportatje a mercadona , EL MON A DE SER MES SERIO totes les empreses fan millores , a aquest pais semble que nomes hi aquest economat de marca blanca
  2. Icona del comentari de: Pezao a desembre 15, 2020 | 00:33
    Pezao desembre 15, 2020 | 00:33
    Un altra vegada publireportatje a mercadona , EL MON A DE SER MES SERIO totes les empreses fan millores , a aquest pais semble que nomes hi aquest economat de marca blanca
    • Icona del comentari de: Jaume a desembre 15, 2020 | 00:33
      Jaume desembre 15, 2020 | 00:33
      Els clients volem productes Mercadona etiquetats en català, cosa que no fan ni pensen fer, aquest publireportatge menteix, Mercadona no escolta als clients, si ho fes tindrien productes etiquetats també en català.
    • Icona del comentari de: Pezao a desembre 15, 2020 | 00:33
      Pezao desembre 15, 2020 | 00:33
      Un altra vegada publireportatje a mercadona , EL MON A DE SER MES SERIO totes les empreses fan millores , a aquest pais semble que nomes hi aquest economat de marca blanca

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa