Vox denuncia que els Mossos tenen l’ordre de “no carregar contra els radicals” als seus actes

Garriga no descarta informar també a la justícia per evitar que fets com els de dissabte a Girona es repeteixin

Vox ha denunciat a la Junta Electoral que la Generalitat, i concretament el Departament d’Interior, ha ordenat als Mossos d’Esquadrano carregar contra els radicals” que els reben a les accions electorals que el partit està fent pel territori. Ho ha dit el candidat a la Generalitat de Vox, Ignacio Garriga, aquest dilluns al matí en una entrevista amb Gemma Nierga al Cafè d’Idees. Garriga no ha descartat denunciar els fets també a la justícia per evitar que es tornin a repetir fets com els de dissabte al mercat del Parc de la Devesa de Girona, en què un grup d’antifeixistes els van tirar aigua i sorra.

Comentaris

    voteu per correu, tots els vots manipulats, a molts països està prohibit 01/02/2021 10:46 pm
    Els Mossos com no defensant la impunitat de VOX, dissolució d'aquest cos policial espanyolot
    X2 01/02/2021 6:01 pm
    Fora ocupants nazis
    On és el sentit comú ? 01/02/2021 4:40 pm
    Fa gràcia, o pena, que una persona catalana, que és creu que és molt espanyol, que té arrels a la Guinea i a Flandes, a més d'autòctones, malparli i insulti els "barris multiculturals" [sic]. Aquest individu s'ha assabentat que viu al segle XXI i que les distàncies per anar d'un banda a l'altra del món s'han escurçat en relació al començament de l'existència humana i dels desplaçaments, per exemple, des d'Àsia a Amèrica fa més de 20.000 anys... sense els mitjans de comunicació actuals ?
    uno que vive en Tabarnia 01/02/2021 1:21 pm
    aixo no es de carajillo, si no de SOL Y SOMBRA, es mes castis, vaja la barreja de anis amb brandi i del barat
    .ton c. 01/02/2021 1:04 pm
    no en feu cas d´aquest estaquirot, utilitzen el sistema de cuklpar-te a tu delque fan ells, peró ell millor de tot és que algú els hiu compra.....
    Veritas 01/02/2021 11:48 am
    Posats a triar coses curioses que ens han arribat de Guinea, i sense cap dubte, abans em quedo amb el simpàtic Floquet de de Neu que amb aquest franquista repugnant. Només lamentar que les mesures racistes que vol aplicar en l'actualitat aquet fatxa, no les hi apliquessin a la seva mare quan va abandonar l'africa a la recerca d'una millor vida............ Simplament REPUGNANT !!!
      Democràcia 01/02/2021 1:09 pm
      La xenofòbia ens és sobrera sempre. Fora el feixisme i fora la xenofòbia.
    RAMON A 01/02/2021 11:40 am
    Mira que te pretensions el cap de la turba mesetaria
    No carregar contra els radicals? 01/02/2021 11:20 am
    Però si sou vosaltres! Només amb el fet de que existiu, ja hauria de ser una raó per plantejar-se un pla d’extermini. Les rates s’eliminen, no es parla ni es negocía amb elles, no escolten perque no en saben...
      Eulàlia 01/02/2021 1:08 pm
      Sí, però, no son pas radicals, son d'extrema dreta i ultra dreta.
    Ronçana 01/02/2021 10:24 am
    Què dius! Si en els vostres actes els radicals sou vosaltres...!
      Eulàlia 01/02/2021 1:07 pm
      No son pas radicals, son d'extrema dreta i ultra dreta.
    gavanenc 01/02/2021 10:23 am
    Quant diu "radicals" suposo que es refereix a ells....perque els unic que foten osties quant es reuneixen contra manis indepes son precisament ells, i d'exemples en tenim per donar i per vendre.....
    fat boy 01/02/2021 10:17 am
    A quants feixistes els han buidat un ull?.