Vox apel·la al suport dels independentistes: “Votants de JxCat, ERC i CUP estan amb nosaltres”

Insisteix que no donarà suport a Illa i crida els partits a dir "clarament" amb qui pactaran

El candidat de Vox a les eleccions del 14-F, Ignacio Garriga, ha apel·lat al suport dels independentistes. “Molts votants de JxCat, ERC i CUP estan amb nosaltres“, ha dit durant la roda de premsa que s’ha fet aquest dijous a l’ACN. Garriga ha insistit que no donaran suport al candidat del PSC, Salvador Illa, perquè Vox “mai” serà al costat dels que han portat a la “mort” i la “ruïna” a Espanya i que suposen una “amenaça” per a la llibertat. En aquest sentit, Garriga ha demanat als partits polítics que “mostrin les cartes“, que diguin “clarament” amb qui pactaran i que no menteixin. Pel que fa a la campanya, marcada per la pandèmia, des de Vox renuncien als actes multitudinaris “insígnia” del partit, per “responsabilitat i solidaritat”.

Comentaris

    fat boy 29/01/2021 9:08 am
    Es com les galetes Oreo, negre per fora i de la Raza per dins.
    Lleida 28/01/2021 10:42 pm
    Au, a cagar la via.
    Juan Hospitalet 28/01/2021 10:31 pm
    Pués para mi es al revés, vote a Vox en las elecciones españolas para joder a España, y ahora en las catalanas votare a las CUP.
    GAVANENC 28/01/2021 9:55 pm
    Pero que diu aquest gamarus de pa sucat amb oli... Au tanquet a la teva cova i mira el NODO
    Nomar 28/01/2021 7:32 pm
    Bo! Ramon, ja comences a semblar l'altre Ramon, tranquil·litzat aquest personatge és fill i net d'empresaris catalans i també te arrels en una família nacionalista (?!) de Flandes, no se n'ha d'anar enlloc i tampoc ho hauria de fer si tingués uns altres orígens. El que t'hauria de preocupar i ocupar és perquè hi ha tants de Garrigues, Bous, Anglades, Boschs, Alzines, Valls, Samaranchs... que son ultradretans, xovinistes ultraespanyols i reneguen del seu origen. A propòsit on line s'hi pot trobar una fotografia d'aquest paio, amb en Garcia Albiol i un altre "polític" anomenat Lopez Alegre... feta en un antic casal ultradretà anomenat "Tramuntana" de funesta memòria... no cal afegir-hi res més.
      fat boy 29/01/2021 6:25 pm
      Es clar que si, i Petains, Quislings, Mosleys i Degrelles.
    Vox i JxCAT 28/01/2021 7:10 pm
    Alguns de JxCAT coincideixen amb les idees de vox, i inclús en alguns casos es situen més a la dreta. Són excloents i tothom ha de seguir les seves directrius, que normalment dirigeixen al precipici o al no res.
      GAVANENC 28/01/2021 9:52 pm
      Au, ves a dormir que no tens ni puta idea del que dius.... Les drogues no son bones
      Gecko 28/01/2021 7:31 pm
      No tens arguments millors per a defensar la teva atracció per Espanya ?
    Edgar 28/01/2021 6:42 pm
    Cap partit independentista pot estar d'acord en alguna cosa amb Vox. Pensava que una persona amb la pell com la té Garriga era impossible que sigui racista, però... ves per on, sí, està el Garriga, el feixista number one!
    carlitos 28/01/2021 5:35 pm
    El fastigós dentista corcat, ja aixeca la llebre. A cagar a la puta via.
    d'on no n'hi ha no en raja 28/01/2021 12:42 pm
    aquest garriga demostra que no té cervell, ha nascut per ser un feixista, una molt mala persona, tan debò el resultat de les eleccions sigui el més dolent que puguin tenir, els antidemòcrates, els anticatalans, no es mereixen estar al Parlament de Catalunya