Vilalta diu que Junqueras interpel·la els no independentistes que s’han sentit “exclosos del procés”

La portaveu d'ERC ha acompanyat la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, a personar-se al jutjat pels fets de l'1-O

La portaveu d’ERC, Marta Vilalta, ha afirmat que l’article d’Oriol Junqueras publicat al diari Ara, en què sosté que la via unilateral no és “viable ni desitjable”, interpel·la “aquella ciutadania que potser no és independentista i s’ha sentit exclosa de tot aquest procés”. Així s’ha expressat Vilalta aquest dimarts davant el jutjat número 13 de Barcelona, on ha acompanyat la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, i altres investigats a personar-se davant del jutge pels fets de l’1-O. La portaveu republicana també ha assegurat que “la prova més evident que els indults no són la solució” és que la “repressió contra l’independentisme” és “molt més gran” que el que contempla la mesura de gràcia, ja que afecta “fins a tres mil persones”.

Comentaris

    Els corruptgents, com sempre, inventant-se películes... 08/06/2021 8:31 pm
    Junqueras ha dit per activa i per passiva que qualsevol mètode pacific és vàlid. Ara toca fer el que no va voler fer el pallasso Torra, seure i parlar de TOT, és dpna 2 anys pel diàleg. Després que Fuigpelmón la cagugués suspenent la DUI i fugint, hem perdut credibilitat devant de tots els països democràtics. Si els corruptes processistes han perdut 10 anys anant cap enlloc i negant qualsevol diàleg, són més de jo mano i tu calles i obeeixes, quin mal hi ha en parlar de TOT?
    Joan Tardans 08/06/2021 6:38 pm
    Erc, la tribu vomitiva del Junqueras de españa.una. Erc el gal català del psoe.junqueras
      Pel nostrat sonat que només sap insultar i vomitar 08/06/2021 8:34 pm
      Tu ets un troll a sou de Tácito, oi?
    Ramon 08/06/2021 6:34 pm
    Sí, Vilalta, ara arregla-ho!
    Joan Castanys 08/06/2021 6:21 pm
    Aragones, per la teva familia, dimiteix, espanyol.155. ERC ODI ALS CATALANW
    Junqueras de Franco y de erc 08/06/2021 6:19 pm
    Pobreta, no enten elque diuel Caudillo junqueras.155. Pobre erc, un psoe.155 pel genocidi dels catalans
    Ricard 08/06/2021 6:02 pm
    Qui creu en la democràcia vol votar. Els demés no. Aquí si algú s'ha sentit exclòs del procés ha estat interessadament. No enganyem.
    germamarx 08/06/2021 5:58 pm
    ERC és com una hamburguesa d´aquelles de dos o tres pisos: té bona pinta, hi ha una mica de tot i és tentadora; les conseqüències d´empassar-te-la poden ser variades, però segur que cap resulta beneficiosa per l´organisme.
    Bepo 08/06/2021 5:45 pm
    Vilalta, a tu et toca blanquejar les tonteries d'en Junqueras?, sou uns venuts, uns hipòcrites i uns malfiats, us canvieu la jaqueta cada vegada que aneu a pixar. Ho sento per tots els qui us voten.
    24
    37
    Respon
      Homeeee!!!! 08/06/2021 8:37 pm
      Per venut un poc honorable batxiller que va unilateralment va decidir suspendre la DUI en 8 segons i fuigir, va aconseguir que ningú ens prengui en serio per fer un altre DUI i vam perdre les simpaties i complicitats que teniem a EU.
    joandomenec 08/06/2021 5:40 pm
    junqueras és un personatge estrany, durant els mesos del 2017 va actuar de manera obscura i incomprensible. Als dos llibres de Puigdemont apareix com un home passiu, mut, fugia de compromisos. Crec que és un cas quasi de malaltia mental, una barreja d'idees cristianes discutibles que el porten a desbarrar i dir i fer coses incongruents. El problema és el poder que té en la cúpula d'ERC, que està portant el partit i el país a la inanitat i la paràlisi del procés cap a la llibertat.
    17
    29
    Respon
      Fiat'en de Fuigpelmón... 08/06/2021 8:42 pm
      Unilateralment va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir, vam perdre les simpaties i complicitats que teniem i ningú ens pren en serio. Tot per el pallasso Torra que jo va voler dialogar de TOT. Els polítics corruptgents mai han estat indepes, van pujar al carro per amagar tota la corrupció que's va destapar fa 10 anys.
    Ruth 08/06/2021 5:23 pm
    ERC s'ha rendit a canvi de res. Us felicito, fills.
    16
    23
    Respon
    Gent sense nivell 08/06/2021 5:20 pm
    Vilalta, i els més de 3000 represaliats que deixeu a la cuneta què? Que els bombin, oi? Molt bonic. Quin cotxe oficial portes, xata? Un Audi? Que et faci bon profit.
      Observador 08/06/2021 8:44 pm
      Sota ordres corruptgents els mossos van identificar aquests 3.000 represialats. Qui és el traïdor?
    Que us voti la vostra p... mare 08/06/2021 5:14 pm
    El que s'ha de dir per cobrar uns bons eurets a final de mes, oi Vilalta? Que t'aprofitin, traïdora. Treu-te la xapa dels presos del pit, però, que el teu amo Junqueras estima Espanya i està molt a gust a la presó espanyola.
    12
    21
    Respon
      Al menys fan algo! 08/06/2021 8:47 pm
      El pallasso Torra va estar tres anys i només jugava amb pancartetes per sempre acabar obeint als jutges, ni tant sol va convocar eleccions quan va finiquitar la legislatura. Per 3 anys de fer el ridícul li ha quedat una pensió vitalicia i prebendes superiors al que guanya un diputat.
    Ramon 08/06/2021 5:11 pm
    Això és com si Martin Luther King hagués demanat perdó al Ku-klux-klan per si s'havien sentit exclosos de les lluites contra la segregació racial. La ignomínia d'ERC va frec a frec amb la indecència perquè, recordem-ho, ells partien de dir-li el nom del porc al president Pujol per no haver proclamat ja la independència els anys 80. Els molt subnormals garlaven que hauria estat senzill i que si no ho va fer és perquè era espanyolista.
    16
    34
    Respon
      c. i. 08/06/2021 6:02 pm
      Això de "subnormals", s´ho podia estalviar.
        Ramon 08/06/2021 6:33 pm
        Sí, podia haver posat un altre adjectiu però he preferit aquest.
      Compteu a ERC amb el bloc del 155 a partir d'ara 08/06/2021 5:18 pm
      Exacte, Ramon. Però el que facin els càrrecs d'ERC no ha d'estranyar a ningú perquè al final ells només són mercenaris, meuques que es venen al millor postor per (pocs) diners, a qui no entenc és als seus votants. Estava clar que ERC només volia ocupar la Generalitat i que el "diàleg" era una enganyifa per marejar la perdiu quatre anys més. Tan curtets són els que els voten?
    Gonzalo 08/06/2021 5:06 pm
    Si para sentirme incluido en vuestra mierda de "pruses", tengo que ponerme un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berreo andapandanchia....pues no...gracias....
      Pere 08/06/2021 5:41 pm
      Tu "berrear" sí que en saps i lladrar encara més, ets ruc i a casa teva no ho saben. Qui t'ha dit que et volem inclòs en els nostres afers? Tu ets un pallasso que a l'únic lloc que pot viure és en un circ, tontolhaba.
        Gonzalo 08/06/2021 8:57 pm
        Todo el pruses para ti, payaso laZinaZi de mierda....y ojalá os atraganteis, hijos de la gran puta.
      Ramon 08/06/2021 5:12 pm
      Eixamplar la base, ha! Com podeu veure, no fan independentista ni el Gabriel Rufián!
      10
      24
      Respon