VÍDEO| Una estelada es cola a l’homenatge de Sánchez als caiguts per la independència de Letònia

La bandera ha estat situada durant tot l'acte al lloc on s'havien de col·locar els membres de la comitiva de Sánchez

Una estelada s’ha colat a l’ofrena floral que Pedro Sánchez i el primer ministre de Letònia, Arturs Krisjanis Karis, han fet a les víctimes de la guerra d’independència de Letonia. En el marc de la gira que ha fet el president espanyol pels països bàltics, dues persones, un home i una dona, han exhibit una estelada que ha estat captada per les càmeres. La bandera ha estat situada durant tot l’acte al lloc on s’havien de col·locar els membres de la comitiva de Sánchez.

Preguntat al respecte, Krisjanis ha recordat que “a cada país hi ha processos que des de fora es poden interpretar de maneres diferents”, i ha assegurat que la qüestió catalana és “un afer intern d’Espanya que s’ha de resoldre de manera interna”. “No penso donar recomanacions sobre com resoldre aquesta situació”, ha sentenciat.

Comentaris

    RAMON A 07/07/2021 5:15 pm
    Letonia es va treure de sobre la bota rusa i Catalunya es treura de sobre la mangancia borbonica
    Pako Jones Menda 07/07/2021 5:31 pm
    Trobo a faltar la italiana.
    Delfí Artós 07/07/2021 5:32 pm
    El cap del Govern d'Andorra, Xavier Espot, dimarts vinent es reunirà amb el president del govern català, Pere Aragonès, al Palau de la Generalitat de Catalunya a Barcelona. Espot mantindrà una trobada amb Aragonès en la qual s’abordaran les relacions i la cooperació transfronterera entre ambdós territoris.
      Ferran 07/07/2021 6:05 pm
      la cooperació transfronterera entre ambdós territoris España i Andorra, la reunio es fara a la CCAA de Catalunya.
      Pep 07/07/2021 9:10 pm
      Ja veus ón es va posar AND quan la republiqueta dels 8 segons.
      Gonzalo 08/07/2021 3:57 pm
      Vaya....teniendo en cuenta que Andorra pidió formar parte del alto Urgel por el tema covid.... jajajajaajajajja!!!!! Andorra española!!!!!!!!
    Delfí Artós 07/07/2021 5:41 pm
    Tenim memòria, l'estat espanyol va fer retirar l'any 2016 el Cònsol Honorari de Letònia a Barcelona.
    Memòria 07/07/2021 5:46 pm
    Recordem les declaracions de l'aleshores primer ministre letó preguntant-se per què no la independència de Catalunya. L’endemà d’aquestes declaracions, el ministre espanyol d'Afers Exteriors cità l’ambaixador de Letònia a Espanya per a "demanar-li" una rectificació.
      Gonzalo 08/07/2021 3:56 pm
      Y rectificó. Punto pelota.
    Veterà antifranquista. 07/07/2021 5:51 pm
    El Sr. Pedro Sánchez s'ha hagut d'empassar l'Estelada. Bon profit.
      Gonzalo 08/07/2021 3:56 pm
      Madre mía...pero tú te crees que todo un presidente de una nación como la española esta para esas tonterías!!!????? Os creéis el ombligo del mundo, pero no sois más que unas molestas almorranas.
    Berta 07/07/2021 6:32 pm
    Andorra sabe elegir ji ji
    Pedro 07/07/2021 7:16 pm
    Oh, horror.
      Un 10 als de l'estelada! 07/07/2021 7:38 pm
      D'haver estat al país més progressista i de democràcia plena que nos dimos entre toos, l'haurien fotut d'hòsties i estaria detingut.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 07/07/2021 7:25 pm
    PALDIES LATVIJAI !!!!!
    FREEDOM for Tibet!!! 07/07/2021 7:31 pm
    Apa processistes, rapeu-vos la closca i poseu.vos un llençol carbassa pel damunt i aneu tocant els platerets tot anant aprovant pressipostos espanyols i perseguint indepes pq es per l'unic q serviu.
    857 07/07/2021 9:15 pm
    Que poca-vergonya és aquest feixista de la Moncloa !
    Gonzalo 07/07/2021 9:34 pm
    Siempre tiene que haber un retrasado mental que de la nota con la bandera estrellada....en fin....gentuza.