Vergés: “M’esperava poder continuar”

L'exconsellera de Salut lamenta que ERC hagi perdut el Departament i hagi passat a JxCat

L’exconsellera de Salut Alba Vergés ha assegurat aquest dissabte que confiava repetir al capdavant del Departament: “M’esperava poder continuar”. Ho ha dit en una entrevista al FAQS de TV3 en què ha revelat que va conèixer que no seguiria de consellera quan ERC i JxCat van tancar el pacte per al nou Govern i es van repartir les conselleries. El canvi de mans li ha “sabut greu pel projecte“, perquè ERC és un partit amb “ideologia d’esquerres” i li hauria agradat “poder continuar”, ha explicat. Tot i que l’actual conseller, Josep Maria Argimon, és una proposta de JxCat, Vergés ha celebrat que el nou executiu “té totes les funcions” i està liderat pel president Pere Aragonès, que “tindrà en compte tot això”, ha afegit.

Comentaris

    Junqueras, sang i fetge, ferrovial i germa indigne ibex35 06/06/2021 6:08 pm
    Ferrovial es la marca de la bruticia del nefast i criminal junqueras. Aquest home indigne, inutil i venut, representa la indignitat de forrar al germà al cost de milers de catalans assassinats per la seva brutal incompetencia
    Endocrinologia Social 06/06/2021 11:59 am
    Doncs, menys mal que no has continuat, i quina poca classe demostres dubtant dels que ara ocuparan la conselleria. Tan me fot que els nous (millor dit, les NOVES) siguin o no d'esquerres, el que cal és que segueixin fent la feina qeu venien fent en les seves responsabilitats anteriors, feina que les ha promocionat als càrrecs que sempre haurien d'haver estat en mans de professionals (el teu secretari del departament reconeix que no hagués pogut seguir, per ser un càrrec polític). En definitiva, menystens al president dient que és una conselleria de Junts, jo pensava que era una conselleria del govern del país. No es pot ser consellera sense tenir una certa sensibilitat, o un mínim d'educació.
    Isdre 06/06/2021 11:15 am
    Vergonya de gestió a salut. Adéu i apa a seguir cobrant per la teva mala gestió sanitària Verges.
    Ona 06/06/2021 10:24 am
    Un partit d’esquerres, diu la consellera sense envermellir. I sempre la divisió entre independentistes en el relat. Consellera, el vostre sentit d’estat és proporcional a la vostra competència en salut. Tanqueu la porta en sortir.
    Erc.ss prou!!!! 06/06/2021 10:17 am
    Sortdel Sr. TORRAque etva i posar per la forçael nou conseller, escorxadora de persones. Entre tuiel Homrani ers era ERC.SS.FERROVIAL. MATAR I ROBAR, QUE MISERABLE
    Verges, vesten a casa 06/06/2021 9:44 am
    Donar tots els contractes de Salud a les empreses de Florentinos, del IBEX, del palco del Bernabeu, etc etc, en sius ser d'esquerres?, tu encaixeries mes a Ciudadanos, i jo, ja m'he borrat de ER. ara soc de la CUP, que de moment, son els unics que son d'esquerres.
      Erc l'escorxador d'esquerres de les residencies 06/06/2021 12:19 pm
      No sap ni plegar la genocida del tandem criminal homrani.verges i el seu aragones aplaudint la matança
      David 06/06/2021 10:38 am
      A mi em sembles igual d'extremista doncs, perquè si per això ja dius que encaixa a Ciutadans, vol dir que estas totalment abstret de la realitat.
    Joan de Sant Andreu 06/06/2021 9:42 am
    El que ha fet la Sra Vergés en el FAQS és el que es diu autobombo. I li han permès perquè ja se sap qui controla la Corpo (si ERC). Tv3 i CAtradio són l aparell propagandístic de ERC pagat per tots. Per què no li han preguntat quan ella i els seus davant el MWC jurava i perjurava que aquí la covid no afectaria? Que el congrés era segur? Que si pasava algun cas el guariríem? Del perquè va estar el segon càrrec sense responsable tant de temps? Quins motius tenien? Quan els seus deien que els que l amoïnava era la grip i no la covid? Millor que se n vagin i que no trenqui rés més. Si fossin un país com cal el que pertoca és inhabilitar-la. Cuanta incomptencia. I a sobre en el FAQS li fan la claca. VERGONYA és el que no coneixen.
    Ciutadà 06/06/2021 9:18 am
    No hi ha imprescindibles.
    Maria 06/06/2021 8:45 am
    D'esquerres, diu! No et preocupis, Vergés ja continuaràs cobrant el sou de diputada per els serveis prestats de tanta incopeténcia.