Vergés admet que li hagués agradat mantenir-se a la Conselleria de Salut

Creu que si Argimon la substitueix, suposarà un reconeixement a la feina del seu equip

L’encara consellera de Salut, Alba Vergés, ha reconegut aquest divendres que li hagués agradat mantenir-se al càrrec. En declaracions al Matí de Catalunya Ràdio, ha dit que ja no seguirà liderant el Departament, però que abandona el càrrec havent complert els objectius que s’havia marcat. També ha dit que si el nou conseller de Salut és Josep Maria Argimon (actual secretari de Salut Pública), suposarà un reconeixement a la feina del seu equip.

Vergés ha reconegut que un dels errors que va cometre el Govern, i la resta d’executius del planeta, és haver subestimat la covid-19 i no veure la dimensió que tindria el coronavirus. Ha assegurat, però, que ara tothom està més preparat per fer front a noves epidèmies.

Comentaris

    Isdre 23/05/2021 8:12 pm
    Bon vent i Bona barca Sra Verges.
    Joan de Sant Andreu 22/05/2021 9:54 am
    Només tenint un mica de memoria, llegir diaris de fa un any, o repescar les seves intervencions pre Mobile, es pot constatar que la seva existència com a Consellera de Salut ha estat nefasta pel poble Català. Bon vent!!!!
    Envolvia a su bebe con una esteladita. 22/05/2021 6:51 am
    A partir de ahí, se veía venir. Ese es el nivel.
      Doctor Strangelove 23/05/2021 7:54 pm
      Al carrer!!! Doc
    Maria 21/05/2021 6:25 pm
    Em sembla que no et mereixes cap respecte per la mala gestió que has fet a la conselleria de Salut. El millor és que siguis fora i ben lluny.
    Català 21/05/2021 4:16 pm
    Quina pena!. Adéu al sustanciós sou.
    Rosa 21/05/2021 3:32 pm
    I per cert, al Sr Argimón el va imposar el President Torra. Tu el vas tenir apartat, com a la majoria del bons tècnics de salut pública i van passar molts mesos sense respobsable de Salut Pública, fins que el president et va fer un ultimàtum. A sobre tens la poca vergonya d'arrebatar-li els seus èxits. Ets pura enveja i rancúnia.
    Rosa 21/05/2021 3:28 pm
    Dons a la majoria de gent estem molt contents de que et facin fora. Has estat una inepte en la gestió, en la comunicació nefasta, en la xuleria de no voler ser assessorada pels que en saben i una experta en els chanchullos del germà de Junqueras. Només per fer-te fora a tu ja ha valgut la pena que els de Junts hagin entrat al govern!
    Manel765 21/05/2021 12:34 pm
    Doncs a tota la gent que hem perdut familiars per la vostra incompetència estem encantats que siguis substituida. Llàstima no haver-ho fet 1 any abans.