Atropellen un participant a una manifestació per Pablo Hasél

El SEM ha atès la persona ferida i l'ha traslladat a l'Hospital de Sant Camil

Un vehicle ha atropellat un participant de la manifestació contra l’empresonament de Pablo Hasel a Cubelles (Garraf). Els fets han passat aquest dissabte al voltant de les 7 de la tarda, mentre els manifestants desfilaven per la C-31 exigint la llibertat del raper. Segons han confirmat fonts policials a l’ACN, un dels cotxes que circulava per la via ha atropellat una persona que ha resultat ferida a la cama, tot apunta, però que es tractaria d’una lesió de caràcter lleu. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’ha desplaçat fins al lloc, l’ha atès i l’ha traslladat a l’Hospital de Sant Camil, a Sant Pere de Ribes.

Comentaris

    Doctor Strangelove 21/02/2021 11:50 am
    Espero que si hi ha algun desperfecte al cotxe li facin pagar al crio aquest! Doc.
    Gonzalo 21/02/2021 8:18 am
    Y el coche está bien?
    Hombre, Hideputa Baena, cuanto tiempo, macho! 20/02/2021 11:50 pm
    Y qué, algún avance para saber quién fue tu padre?
    Pau 20/02/2021 11:37 pm
    Ah,pero este tío canta,no me jodas,a cualquier cosa se le llama cantar y a cualquier cosa se le llama canción.
    Oriol 20/02/2021 10:16 pm
    Qui no volgui pols...
    Ningú coneix cap cançó de Hasél? 20/02/2021 9:58 pm
    A les manifas per la sentència del prusés la gant cantava "L'Estaca", "Què volen aquesta gent?, "Els Segadors" i altres càntics adequats a la situació. En manifas pro Hasel la gent hauria d'entonar les seves cançons. Per què no ho fan ?.
      Pau 20/02/2021 11:37 pm
      Ah,pero este tío canta,no me jodas,a cualquier cosa se le llama cantar y a cualquier cosa se le llama canción.
      roc 20/02/2021 10:15 pm
      perquè no les saben...
    Pajaritu 20/02/2021 9:08 pm
    El coche... el coche. ¿Está bien? Pobret... .¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!