Vídeo|Un grup espanyolista arrenca el rètol de la Casa de la República

Carles Puigdemont ho ha denunciant a la policia blega i al president de l'Europcambra

Un grup de sis persones amb una bandera espanyola es va situar ahir davant de la Casa de la República, a Waterloo, on viu i treballa el president a l’exili, Carles Puigdemont, i va arrencar la placa que indica la seu que acull l’edifici. Puigdemont ho ha denunciat públicament i a la policia belga i ho ha posat en coneixement del president del Parlament Europeu.

Així és com ha quedat el lloc on estava la placa, arrencada amb la força bruta per l’home que les càmeres de la Casa de la República van gravar i que després va fugir corrent. Pel que s’aprecia al detall del vídeo, va haver de fer molta força per arrencar el rètol que dona sentit polític a aquest edifici.

Comentaris

    Luisnomeacuerdo 15/05/2021 11:38 am
    Podéis poner la denuncia en todos los idiomas en los que hacéis propa de la repugblica de tractoria, payasooooooooos.
    Ramon 15/05/2021 9:41 am
    Odia Puigdemont, capteniment d'australopitec, anava amb la bandera espanyola. Tot apunta al Joan Tardà.
    La mare superiora 15/05/2021 9:37 am
    Doncs sembla el del video, el que treu la placa, fa cara de català, li trovo semblança amb la familia Borràs; no sera que Juntsxlapasta ha montat el numeret per que es parli d'aquest senyor que hi viu, si coi, en.... val, Puigdemont, ara. Ws que gairebé ningú ja sap qui es. Per cert, Puigdemont, passa'm si us plau un parell de misals.
      Ricard 15/05/2021 11:37 am
      Ningú coneix Puigdemont, però Vostè no para de parlar-ne. Sembla ser més viu del que Vostè diu. El que sí li pregaria és que tingui menys pressa per fer el seu comentari, ja que d'aquesta manera les massives faltes de vocabulari i puntuació, sintàctiques i ortogràfiques són indignes de Vostè.
    Para el del “tret al clatell” 15/05/2021 7:25 am
    Sería muy interesante conseguir tu IP, por que eso que dices es bastante fuerte chico ... quizás alguien del periódico podría trabajar en ello? No hay ahora una policía especializada en odio y también investigar ese odio en Redes? Lo dicho ... el món podría investigar un poco ... sería interesante que gente como tú, o estuviera vigilada por si es verdad lo del disparo al “clatell” o simplemente eres un “boca chancla”
    29
    15
    Respon
      Moi 15/05/2021 7:58 am
      Podem quedar i ho comproves.
        Hubiera preferido escuchar que solo eras boca chancla.... 15/05/2021 8:16 am
        Pues ok... si te reafirmas en eso, que quieres que te diga... ya te comenté que se debe de hacer si es cierto....
    Vendetta 15/05/2021 12:48 am
    El ke no es veu klar si son chimpanyols o orangunyols o potser son mescla dels 2 fenotips y son cacanyol no u tinc clar no sel sen rebuzna clarament ke opineu?..
      No solo VOX es Xenófobo... 15/05/2021 7:29 am
      Vox es xenófobo. Hasta ahí todos de acuerdo. Gente como tú, como muchos otros catalanes de “ a pie”, pasando por muchos de los de JXCAT soys igual de Xenófobos que ellos. Vuestra diferencia? El “objetivo”. VOX contra toda la inmigración, vosotros contra todos los catalanes que nos sentimos españoles ( los que llamáis Ñ ). Pues eso ... Parar ya un poquito esa Xenofobia, xenófobos.
      29
      26
      Respon
        Jo 15/05/2021 7:59 am
        Tu no ets català, nyordo.
          Xenofobia Catalana 15/05/2021 8:17 am
          Xenofobia Catalana.
      @Vendetta 15/05/2021 4:37 am
      La ortografía no es un penoso deber; es un gozoso privilegio.
    Angels 14/05/2021 11:26 pm
    Pajarito lito lito no me toques los cojones q si te pillo te mato y despues no vengas con quejas. jajajajaja A los listillos hay q cantarle asi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Caspanya 14/05/2021 11:17 pm
    Caspanya sempre és brillant fotent canya al més pobre, indefens, humil. És un imperi caduc que ha esdevingut ridícul. Només cal mirar els científics que aquest imperi a portat al món: santes monges, capellans, i militars violents sense cultura. Prou de formar part de ser una col·lònia de CASPAIIIIGGGNa !
      Vendetta 15/05/2021 12:37 am
      Be els cacanyols son uns autentics merdas per inventaron la siesta y el pedir en el metro,jaja no els treguis merits y a mes es diuen cacanya per ke mongolia estava pillat, jojo
      Anònim 14/05/2021 11:56 pm
      Tomate la pastillita del odio y a dormir.
      13
      30
      Respon
    La Republica no existe, tontines 14/05/2021 11:13 pm
    Ni aqui ni en Waterloo. Pero puede poner un felpudo de la República Independiente de mi Casa.
      Vendetta 14/05/2021 11:49 pm
      Torna a la sabana orangunyol ves a demanar caritat ke es lo teu
    Tip 14/05/2021 11:07 pm
    No són pas Espanyolistes. Són Espanyols. El Cul d'Europa
    Puchineli necessitava protagonisme 14/05/2021 11:01 pm
    Aquest "incident" és un clar exemple de falsa bandera. No hi ha molt més. Potser els "atacants" siguin els propis mossos que custodien Vilamonyas de la Republiqueta.
    GOMBAU 14/05/2021 10:44 pm
    A veure si la policia Belga els escarmenta de valent i se'ls passen les ganes de tornar-hi... Pim pam pum...
    Vendetta 14/05/2021 10:13 pm
    el fuigpelmon no te un servei de seguretat ke els envie a la uvi a akets orangunyols? Y despres deportarlos a la sabana de on venen
    61
    62
    Respon
      Angels 14/05/2021 11:19 pm
      Cap de suro, la teva mare va parir una rata fastigosa i pestilent, ÑORDO. No saps escriure el nom de el President CARLES PUIGDEMONT, burrooooooo ..
        Vendeta 14/05/2021 11:50 pm
        A y enpoderat ke venan els menas hipy
        Vendetta 14/05/2021 11:44 pm
        Ke no ke es FUIGPELMON un covard procesista com tu un botifler de 8 segons, desperta tontet ke et foten el pel cuan vulgis lluitat de valent al carrer am morts y tot, tindras catalunya independent, mentres defensis procesistas botiflers el fuigpelmon el orioljudes la yeyaramada etc no tenim res a fer
        22
        16
        Respon
      Caspanyol 14/05/2021 11:13 pm
      Resposta al Caspanyol: si més no intenta escriure en un català millor si us plau. Ja saps que el Google no fa pas meravelles
    Josep 14/05/2021 10:09 pm
    Un tret al clatell per a la xusma nyorda
    42
    14
    Respon
      Sería muy interesante conseguir la IP de este señor ... 15/05/2021 7:24 am
      Sería muy interesante conseguir tu IP, por que eso que dices es bastante fuerte chico ... quizás alguien del periódico podría trabajar en ello? No hay ahora una policía especializada en odio y también investigar ese odio en Redes? Lo dicho ... el món podría investigar un poco ... sería interesante que gente como tú, o estuviera vigilada por si es verdad lo del disparo al “clatell” o simplemente eres un “boca chancla”
      Anònim 15/05/2021 12:01 am
      Pepe,la pastilla del odio y a la cama que ya es hora.
    Pepe 14/05/2021 9:58 pm
    Coses de la dictadura nazionalista borbónica dels del 155.
    Peter smich 14/05/2021 9:54 pm
    Sou uns cabrons de merda, uns cagats perquè no aneu a Gibraltar a tocar els collons o a Purtogal que també que forma part del Regne hispànic, ximples, burros idiotes, sou uns ganduls, qui us a pagat el viatge, soposo que el "Govierno español" encomeneu l'odi.
      Anònim 15/05/2021 12:04 am
      Oye cornupito,si no sabes escribir el español correctamente escríbelo todo en catalán,aquí lo entendemos todos.
      Vendetta 14/05/2021 10:15 pm
      Els chimpanyols son covards per naturaleza, recorda com corrian pel sahara com conills, ells son mes de atacar a pobles desarmats, aki rau el problema el estar desarmats
        Roger 14/05/2021 11:28 pm
        Para cobarde y huidizo Puigdemont!! Hahahahahaha hahahahaha imparaplas!
          Vendetta 14/05/2021 11:47 pm
          Pwe desgracia estic de acuerdo, pero tu segueixas sen un pobre chimpanyol
            Anònim 15/05/2021 12:08 am
            La diferencia entre un chimpanyol y un subnormal catalán=Vendetta.
            10
    Lidia 14/05/2021 9:43 pm
    De incults , curtets ,I buscaraons a caspanya en sobren.
    Quim 14/05/2021 8:18 pm
    Tricornis sense fronteres.
    Pajaritu 14/05/2021 8:12 pm
    Héroes de los Tercios del Reino plantando pica en Flandes por España. Y el que quiera defenderla honrado muera; y el que traidor la abandone no tenga quien le perdone, ni en tierra santa cobijo, ni una cruz en sus despojos, ni las manos de un buen hijo para cerrarle los ojos. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Josep, una grandísima mierda para todos los hijoputas de tus muertos. 15/05/2021 12:11 pm
      Y por descontado otra para los hijoputas de tus descendientes.
      Angels 14/05/2021 11:26 pm
      Pajarito lito lito no me toques los cojones q si te pillo te mato y despues no vengas con quejas. jajajajaja A los listillos hay q cantarle asi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Ricard 14/05/2021 7:52 pm
    A Castella els condecoraran o cal ser més violent per fer mèrits, com per exemple la policia castellana a l'1 d'ctubre?
    Jajajaja 14/05/2021 7:44 pm
    No se puede ser más ridiculo. Jahajajaja