Un grup amb una bandera d’Espanya escridassa i insulta Pedro Sánchez a Ceuta

Alguns dels manifestants han pogut arribar fins a la comitiva i clavar cops en un dels cotxes

El president de govern espanyol, Pedro Sánchez, ha estat rebut a Ceuta amb crits i insults per part d’un grup de prop de mig centenar de persones que l’esperava, primer, a la sortida de l’heliport de la ciutat autònoma, al parc Juan Carlos i, després, als afores de Palau Autonòmic, on s’ha reunit amb el president de Ceuta, Juan Jesús Vives, per abordar l’entrada massiva de migrants de què s’acusa el Marroc.

Sánchez ha arribat cap a les cinc de la tarda amb helicòpter a Ceuta i quan sortia de l’heliport amb el cotxe, amb el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha estat escridassat per un grup que duia una gran bandera d’Espanya. Algun dels manifestants ha aconseguit fins i tot saltar-se el cordó policial per acostar-se a colpejar un dels cotxes oficials, però ningú ha resultat ferit. Els manifestants també han insultat els professionals dels mitjans de comunicació. La situació s’han repetit quan la comitiva de Sánchez ha arribat a la seu de el govern autonòmic de Ceuta, on s’han reunit amb Vives per analitzar la crisi migratòria.

Comentaris

    Català 19/05/2021 7:49 am
    Qui no vol pols que no vagi a l'era
    Jaume 19/05/2021 12:18 am
    Desitjo que mes aviat que tard el poble marroquí faci justicia i derroqui la monarquia que els ignora i construeixin una prospera republica que no calgui marxar.
      Ramon 19/05/2021 7:29 am
      Hom pot ésser més ruc? Feixuc ho albiro.
    Josep 18/05/2021 11:29 pm
    Quan arrivin aqui, ja parlarem. Tindrem manas fins la sopa, babaus.
    Ramon 18/05/2021 11:24 pm
    FORA ESPANYA D'OLIVENÇA!!! OLIVENÇA ÉS PORTUGALIZA!!!
    Ramon 18/05/2021 10:29 pm
    Com pot consentit la UAO que romanguin eixos dos darrers vestigis colonials, Melilia i Sebta, en territori continental africà!
    14
    10
    Respon
      Ramon 18/05/2021 10:30 pm
      Aclariment per a militants d'ERC: m'he referit a la United African Organization, no a la Universitat Abad Oliva.
    Vendetta 18/05/2021 9:47 pm
    El illor es ke milers de africans ara mateix marxen sobre cacanya kin goig el enemic del meu enemic es el meu amic jjaa
    Vendetta 18/05/2021 9:40 pm
    De tot lo vist a sebta lo millor la pluja de pedras a les forces cacanyolas kin tip de riure
    22
    14
    Respon
    Ramon 18/05/2021 9:14 pm
    Només que Mohamed VI insinuï que si l'enutgen gaire potser reconeixeria Cataluna i ja em veig els militars espanyols fugint com rates de Melilia i Sebta, amb la cua entre cames i al crit de "Maricón el último" igual que van fer-ho del Sahara.
    Ricard 18/05/2021 8:54 pm
    Les conseqüències no tenen res a veure si portes una bandera de la Gran Castella o una de catalana. Ser castellà surt a compte sempre.
    Doctor Strangelove 18/05/2021 8:29 pm
    Mira Vendetta, no et vull contestar car ets subnormal, però mira avui estic d'humor doncs m'han acceptat un article sobre l'energia fosca en una revista top . El primer que hem de fer els catalans és fer fora a tots aquests analfabets que no sabeu escriure la nostra llengua, i no pas als que no la parlen, puix ells no l'embruten com els tarats com tu. Sé que no ho entens, però per caritat cristiana t'ho havia de dir! Doc.
      Mira, Doctor StrangeSubnormal, no es bolia cuntesta pero per caritat anticristiane u fare 19/05/2021 8:56 am
      Em cagu en al teu Dèú, burregu que ets un burregu. Tu no ascrius ni ha la yista de la compra, un articla diu, una merda! Tu no ets catala, tu ets un charnegu inadaptat i malalt i mes lleig que un abortu de monja. Burregu catolic titella de mierda
      Vendetta 18/05/2021 10:08 pm
      Els lladrucs de cacanyol son el meu elixir jojojo
      Vendetta 18/05/2021 9:38 pm
      Jjjaa rateta engreida el unic fosc ke tu veus es el mateix ke mira el antonio banyos,jjaa tros de catedratic pobret tu nomes ets cacanyol no pots ser res mes jja
    Vendetta 18/05/2021 8:16 pm
    Mira el ke tindriam ke fer am els nostres botiflers
    Ramon 18/05/2021 7:28 pm
    Si el Marroc amenaça els espanyols amb reconèixer Catalunya, tenen Melilia i Sebta en un vist i no vist i Mohamed VI ja no seria Príncep dels Creients pel seu poble sinó directament Déu.