Torra: “No tenim temps, ho acabem de veure amb l’aeroport”

L'expresident diu que no té "sentit" separar el camí cap a la independència pel "famós mentrestant"

L’expresident de la Generalitat, Quim Torra, assegura que el que ha passat amb l’aeroport del Prat demostra que no hi ha “temps” i que no té “sentit pretendre separar el camí cap a la independència pel famós mentrestant”. En l’acte d’homenatge a Heribert Barrera, Torra ha dit que això només porta a “desfetes” com les que s’han vist en les últimes hores i s’ha mostrat crític: “El tenim pressa no es mereix els dos anys que hem donat al govern espanyol”.

Durant la seva intervenció a distància, la presidenta del Parlament, Laura Borràs, ha recordat que “la república catalana va ser proclamada el 27 d’octubre del 2017 i no ha estat derogada però tampoc implementada”. “És el que ens correspon fer i com diria el president Barrera: Tenim pressa”, ha remarcat.

Comentaris

    Ara s'adona? 09/09/2021 8:42 pm
    I per què no va fer efectiva la DUI vostè en lloc de jugar amb pancartetes? Per què no va convocar eleccions després de finiquitar la legislatura? Millor desaparegui de la vida pública, pel bé d'una Catalunya independent.
    Ricard 09/09/2021 9:01 pm
    Efectivament, Castella ha demostrat una immensa falta de professionalitat o una improvisació volguda amb afany polític inconfessable en l'ampliació de l'aeroport barceloní. Un cop més ens han pres per ciutadans de tercera. La sobirania nacional apareix més urgent que mai.
      Sr. Floïd 10/09/2021 8:05 am
      La falta de professionalitat i coherència ha sigut del des Govern de la Generalitat, amb aquests politics catalans, millor continuar a España, mes clar, l'aigua.
        Ricard 10/09/2021 10:54 am
        Segons Vostè els castellans saben tenir bons polítics. En canvi els catalans som imbècils perquè escollim imbècils. Perdoni però d'imbècil en serà Vostè, si em permet dir-li-ho.
    Gonzalo 09/09/2021 9:35 pm
    Y chis-torra,mientras tanto, cobrando la pensión vitalicia.
    Vendetta 09/09/2021 9:41 pm
    Paraula de botifler
    Avi 09/09/2021 10:04 pm
    I tu que vas fer en tres anys?? Despenjar una pancarta? Au va pocasolta, ets molt cinic! Ja començo a estar fart d'aquesta mena de discursos us ho esteu carregant tot.
    Arrequeton 09/09/2021 10:06 pm
    Aquest pobre home del Torra que es dediqui a cuidar la seva dona, que li queden dos telediaris... Quin panorama familiar té el colega
      Ricard 10/09/2021 10:57 am
      El seu és un comentari miserable. I recordi, a qualsevol de nosaltres la vida se'ns pot estroncar demà mateix, i esperem que no sigui així.
    Pedro 09/09/2021 10:22 pm
    Apreteu, apreteu.
    Nyordo i no ho sap. 09/09/2021 10:32 pm
    Ves per on, pero per col·laborar amb apanya, per aixo sempre teniu temps...
    Todo un valiente. 10/09/2021 12:05 am
    Y el más listo de los engañabobos.
    Edu refe 10/09/2021 6:02 am
    Que suspenguin la inversio indica que o no saben si es necessaria o si ho es decideixen unilateralment que no se ns veu prou contents. Les inversions so o no son necessaries? Per aixo vol Espanya mes diners de Europa per gastar los en coses que poden o no ser necessaries. Independencia ja, pq aixo el titanic s enfonsa de veritat. Salut.
    Doctor Strangelove 10/09/2021 7:05 am
    Com diria en Campechano I : "per què no calles?". Doc.
      ton c. 10/09/2021 7:41 am
      VAJA NO SABÍA QUE ERA M ONÀRQUIC.
    MHP 10/09/2021 8:08 am
    El Torra(t) com sempre, dien xorrades. Apreteu, apreteu, que jo estic molt be al meu paluet de Girona, cobrant una pasta gansa. Que la sang sigui dels altres.
    federalista 10/09/2021 8:53 am
    hahaha el vicari del pastisser corrupgent, donant llicons un paio que l'unic que ha fet en 3 anys es descolgar una pancarta i malament,ai que em pixe de riure xis-torra.
      Ricard 10/09/2021 10:55 am
      Cal que ens tradueixi el seu discurs. Gràcies.
        Doncs a mi m'ha quedat ben clar! I a la primera lectura... 10/09/2021 4:43 pm
        Que ets borderline, Ricard?