Torra es nega a pagar les multes que li imposa la JEC

"Caldrà que em robin aquests diners si els volen cobrar", diu l'expresident

L’expresident de la Generalitat Quim Torra ha anunciat aquest dimecres que no pagarà les multes de 8.500 euros que li ha imposat la Junta Electoral Central per no haver retirat les pancartes que demanaven la llibertat dels presos polítics i exiliats. “Caldrà que em robin aquests diners si els volen cobrar“, ha anunciat l’excap de Govern en un comunicat en el què també denuncia que aquestes multes “formen part d’un procés repressiu de coerció de la llibertat d’expressió i de persecució de l’independentisme a Catalunya”.

De fet, Torra afirma que no les pagarà voluntàriament i afegeix que està “disposat a anar a la presó, si cal”. Torra recorda que ja ha intentat recórrer aquestes tres sancions a la justícia, però es va acabar desestimant. Assegura que aquestes sancions formen part d’un plet legal encara viu perquè té intenció de recórrer-lo al TEDH per a la seva defensa.

Jo no pagaré voluntàriament aquestes multes, formen part del saqueig de legalitat que fa anys, decennis i segles que l’estat espanyol executa als Països Catalans“, afirma, per afegir després que “mai” ordenarà cap pagament a la JEC perquè “actua de manera irregular per perseguir l’independentisme i els drets fonamentals com la llibertat d’expressió”. L’expresident també diu que no vol que ningú pagui les multes per ell, tampoc la Caixa de Solidaritat, tot i que els agraeix que s’hi hagin ofert.

D’altra banda, Torra defensa que la ciutadania “recuperi la iniciativa” i “tornin a caminar al mateix ritme i direcció les institucions, els partits, les entitats i la ciutadania”. “El poble de Catalunya ha de reprendre el camí decidit cap a la independència sense esperar permisos ni diàlegs que no arribaran mai”, apunta.

Comentaris

    ferran 06/05/2021 1:56 pm
    Sota règim colonial conservar la dignitat te un preu molt alt. Que li preguntin als presos i exiliats..Sempre amb tu president.
    En Patufet astronauta 06/05/2021 11:09 am
    Bastant patètic aquest senyor. Que li wmbarguin fina wka calçotets si es caus, com a la resta de mortals.
    Anònim 06/05/2021 9:53 am
    Siguen engañando....como siempre, todo es publicidad, primero se notifica, y luego por la vía ejecutiva, se embarga. No será por que éstos vividores les falte dinerito..... NO OS DEJÉIS ENGAÑAR....HAGAMOS CRECER OTRA VEZ A CAT!!!
    Jordi 06/05/2021 1:06 am
    Pero y lo que nos hemos reído durante su mandato,bueno él no mandaba,era un mandado.
    Tripartit no, gràcies 05/05/2021 10:18 pm
    Els atacs de la xurma honoren el MHP Torra.
    20
    33
    Respon
      El circ 06/05/2021 6:49 am
      Que té d'honorable un pallasso que penja pancartes al balcó i les treu quan un jutge ehpaÑol li diu?
    Octubrista 05/05/2021 10:12 pm
    Gran Torra ! Un dels homes que més respecto i que em fan sentir l'orgull de ser català
    38
    55
    Respon
    Ricard 05/05/2021 7:42 pm
    Magnífic President, que fa enrabiar als enemics dels catalans.
    52
    70
    Respon
    Un pallasso! 05/05/2021 4:58 pm
    També deia que no treuria les pancartes i sempre acabava fent-ho
    98
    76
    Respon
    JordiP 05/05/2021 3:58 pm
    Caram, el Torra deu ser un polóitic excepcionalment vàlid per a assolir la independència, oi? Ho dic per com la seva mera aparició per un ema banal fa saltar la piara a vomitar xorrades i insults.
    34
    46
    Respon
      Si noi, 05/05/2021 5:00 pm
      Torra és un pallasso que ha avergonyit als catalans i desprestigiat la Generalitat. Es el que passa quan es tria a dit al President...
      67
      41
      Respon
        Ricard 05/05/2021 7:39 pm
        Es el que pensa una persona que no el vota. Per a mi ha estat un President magnífic.
        28
        36
        Respon
      Gonzalo 05/05/2021 4:42 pm
      Ya ves....máxima desobediencia.....no quito una pancarta...pero a las 2 horas, la quito...jajajajajajaja!!!!!! Cómo lleváis la frustración, indepres?
      16
      12
      Respon
        Peter smich 05/05/2021 9:42 pm
        El teu odi contra Catalunya, s'enomana com un virus, a mi ja me has encomanat, desitjo que et podrexis viu, a poc a poc.
    Me temo que se lo descontaran de su molt honorable pensión. 05/05/2021 3:55 pm
    Cobrar del Estado tiene sus inconvenientes. Ser un cantamañanas también.
    Gràcies President 05/05/2021 3:10 pm
    Això es un President, els te mes ben posats que tots els de ER i JxCAT, jo faria el mateix,
    151
    179
    Respon
      No tens memòria 05/05/2021 5:03 pm
      Torra només feia postureo, deia que no treuria les pancartetes i sempre va obeir als jutjes. El pitjor president que mai ha tingut Catalunya.
      37
      22
      Respon
        Tinc mes memoria que tu. 06/05/2021 8:30 am
        No saps la veritat del que va passar, ell no les va treure, li van treure, els Sr de ERc, en contra de la seva voluntat, ho se per info directe de un testimoni.
          pel corruptgent desmemoriat 06/05/2021 11:09 am
          menys fums i més proves, des de quan creu el que li diuen des d'ERC? qui és el teu testimoni?
        Jordi 06/05/2021 1:01 am
        Pero y lo que nos hemos reído durante su mandato,bueno él no mandaba,era un mandado.
      Gonzalo 05/05/2021 3:45 pm
      Lo tienes fácil. No hagas la declaración de la renta, lumbreras....que tienes menos luces que un barco pirata.... jajajajajajajaja!!!!!
      13
      10
      Respon
    Que sóc de Barcelona 05/05/2021 3:09 pm
    Està fent el pamplines (com sempre fa), acabarà pagant i amb recàrrec. Que li donin molt pel sac!!!! el que ha de fer és preocupar-se del circ de família que té, quin panorama!!!
    106
    131
    Respon
      Doctor Strangelove 06/05/2021 8:10 am
      Quien roba a un ladrón tiene cien años de perdón. Aquest titella del dictador de Waterloo ens està fotent pasta als catalans amb el sou de per vida que té. Una vergonya que es pagui a un tarat com aquest que no va fotre res. Au vés a robar gallines, cartró que només ets un cartró! Doc.
      Dani_Andreuenc 05/05/2021 3:47 pm
      Dignitat es aixo i no el que estan fent Junts, Esquerra i CUP.
      73
      87
      Respon
        Dignitat? 05/05/2021 5:06 pm
        Obeir als jutges i treure les pancartes? Com el que va suspendre la DUI en segons i va fugir? Tenim conceptes de dignitat molt diferents...
        99
        81
        Respon
      Gonzalo 05/05/2021 3:29 pm
      Sobretodo con la hija.....pobrecilla.....el que decía que los españoles tenían una tara en su ADN...y le sale una cría con una enfermedad genética.....
      114
      133
      Respon
        fat boy 05/05/2021 5:42 pm
        Tu si que estas ben tarat.
          Gonzalo 05/05/2021 6:40 pm
          Su hija, por desgracia y por su culpa, más.
          29
          33
          Respon
        Sometetn 05/05/2021 4:06 pm
        La teva cultura et delata....
          Gonzalo 05/05/2021 4:48 pm
          Y tu estulticia, más..SOMATENT.......que no sabes ni escribir tu nick.... jajajajajajajaja!!!!!!! Es que sois unos indigentes mentales de tomo y lomo...jajajajajajajaja!!!!!
    Torra en estat pur 05/05/2021 2:33 pm
    "No vull pagar". El treus d'aquí i va perdut. El que està clar és que no distingeix el peatge d'una autopista d'un requeriment judicial.
    126
    136
    Respon
      JordiP 05/05/2021 3:56 pm
      I vosaltres sembla que no distinguiu entre un impost i un robatori institucional absolutament arbitrari i contrari a la raó del dret democràtic.
        Robert 05/05/2021 5:00 pm
        Què gran el President Torra!. No com aquests cagats de l'Iglesias, l'Arrimadas i el Pedrito Xanxes que veuen el Vox i s'en van cap a casa!.
        29
        29
        Respon
    Gonzalo 05/05/2021 2:13 pm
    Hi haura ampliacio......si,si...la multa será ampliada con los oportunos recargos por impago.... jajajajajajajaja!!!!
      Peter smich 05/05/2021 2:41 pm
      Tu senyor ha, ha ha, estàs boig i sec d'odi, i l'encumanes, mira et desitjo la mort, ja ho veus.
        Gonzalo 05/05/2021 3:32 pm
        Vigilad el karma, laZinaZis.... jajajajajajajaja!!!! Por cierto...cómo lleváis vuestra frustración???? Jajajajajajaja!!!!!
        Jo tambe 05/05/2021 3:08 pm
        Jo hi afegiria, amb una llarga dolosa i incurable malatia.
    Pajaritu 05/05/2021 2:11 pm
    Si ya es cachondeo inhabilitar dos veces un Pechident, embargarle las cuentas ya es para descojonarse. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      JordiP 05/05/2021 3:53 pm
      Mira't el que li he dit al teu company de sota.
    Gonzalo 05/05/2021 2:03 pm
    No hará falta robar nada, mister ratafia.....un simple embargo judicial basta para un simple como tú.
    12
    67
    Respon
      JordiP 05/05/2021 3:53 pm
      És clar, és clar. I si després ve el tribunal d'Estrasburg i declara que l'embargament és un abús, veuràs com ens trenquem la caixa rient. Us creieu que esteu sols a l'univers i que la vostra llei és la llei. He, he.
        Gonzalo 05/05/2021 4:45 pm
        El tribunal de Estrasburgo va a admitir a trámite una falta administrativa....????? jajajajajaja!!!! Que ingenuos e infantiles sois..... jajajajajajajaja!!!!!!!