Torra: “Durant la pandèmia vaig trobar a faltar el vicepresident Aragonès al meu costat”

"M'agradaria veure el doctor Argimon de conseller de Salut"

L’expresident del Govern de la Generalitat, Quim Torra, ha carregat aquest dissabte contra la relació de JxCat i ERC en la darrera legislatura. L’expresident ha dedicat unes paraules a diferents polítics d’ERC. En primer lloc al vicepresident amb funcions de president del Govern i candidat, Pere Aragonès, amb qui ha afirmat que manté una relació “correcta”, però a qui també ha retret la seva poca presència durant l’epidèmia. “M’hauria agradat una actitud més activa. El vaig trobar a faltar”, ha explicat. Ho ha fet en una entrevista al ‘FAQS’ de TV3, on s’ha mostrat “decebut” per no haver pogut trobar “un camí conjunt” que evités la batalla “entre socis de Govern”. Torra ho atribueix a una falta de “confiança” que no li desitja “al Govern actual“. “Tots els partits es presenten per governar, però els acords haurien de ser molt seriosos i no pas un camp de batalla permanent”, ha reblat. Tot i això, defensa un acord a tres bandes per aprofitar la majoria independentista. “Que serveixi d’exemple el què ha passat, el què no pot ser”, ha subratllat. A l’entrevista, Torra ha recordat que cal disposar d’un full de ruta i ha considerat que la taula de diàleg amb l’estat espanyol és una “farsa” i que l’únic camí és la independència. “És absolutament impossible negociar”, ha recordat, “quan jo assumeixo la presidència entenc que anem a confrontar-nos amb l’estat”. De fet, per Torra “la força” per tombar-lo ha de passar per una acció massiva de “desobediència” que requereix “sacrificis i riscos”.

Retrets a Torrent

També ha carregat durament contra l’expresident del Parlament, Roger Torrent. “A mi m’arriba un requeriment dient que s’ha de retirar l’acta al president per haver mantingut la pancarta i mai de la vida ho faria”, ha dit, “em poso al seu costat i anem a totes”. Una valoració que ha contraposat amb la de la recent escollida president del Parlament, Laura Borràs. “Sé que amb ella el Parlament es convertirà en un baluard de la defensa de la sobirania dels catalans”, ha assegurat.

Pel que fa al govern espanyol, Torra ha titllat al seu president, Pedro Sánchez, “d’autòmat”, afegint que es tracta d’un home que només té “l’ambició de sobreviure”. En aquest sentit, ha admès que durant l’inici de la pandèmia potser va patir “pressions”, però considera que en aquests casos s’ha “d’aguantar” quan hi ha “una vida en joc”.

Comentaris

    Doctor Strangelove 14/03/2021 8:20 pm
    Mira noi, fins i tot en Fétido Adams era més atractiu que tu, a partir d'aquí podem raonar el que vulguis! Doc.
    QuantsCarallots 14/03/2021 7:01 pm
    L'Humberto Eco tenia raó quan va dir que les xarxes socials havien donat la veu a milions de cretins que abans llurs bestieses restaven restringides a les tavernes.
    Adirem a De 14/03/2021 3:36 pm
    Aragones el perrito del junqueras, el Cesar, el Caudillo, el Nostradamus, il Papa de Roma d'erc. La Dictadura Junqueras.Heil es horrible. I el marioneta Aragones buit per dins es un pur ninot del DEU OMNIPUDENT JUNQUERAS EL CREADORDEL MON. Votar erc es un tema religios, medieval, primitiu, franquista, junqueril
    113
    139
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 4:23 pm
      Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
        Au noi, resa un parenostre al Deu junquerasel nou crist 14/03/2021 4:34 pm
        Junqueras ja tornes a vomitar odi catolic, au ves a dormir jun1ui d'epaña
        14
        27
        Respon
          Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 6:41 pm
          Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
    Torra és molt lleig i ximple 14/03/2021 2:57 pm
    Amb el morrió millora el seu aspecte. Si a més estigués callat gairebé gairebé semblaria un ésser humà i no el gosset de l'homenet de Waterloo que sempre va ser.
    57
    60
    Respon
      Aragones el nou Montilla 14/03/2021 3:39 pm
      Per erc, montilla es molt bo, i en junqueras es quasi igual que l'independentista Montilla el gran Macia d'Ercastella. ERC ES MONTILLA EL SALVADOR dels cataland traidors o junquerils
      52
      67
      Respon
        Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 4:25 pm
        Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
        33
        19
        Respon
          Us presento al Dios junqueras 14/03/2021 4:35 pm
          Us presento al Parraco cope junqueras de españa
          27
          43
          Respon
            Aqui podeu veure que'l nostrat sonat, si vol, pot escriure sense semblar un borderline 14/03/2021 6:38 pm
            Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
            11
      Jo encara diria més 14/03/2021 3:13 pm
      Va ser posat a dit pel seu predecessor, per ser el més ruc que va trobar i no li faria ombra. Va començar trencant amb la corona al migdia per seure al costat del Preparao per la tarda als Jocs del Mediterrani, ja apuntava maneres. Va estar tota la legislatura jugant amb pancartetes per sempre acabar obeint als jutges i treient-les. Va rebentar la taula per parlar de TOT perquè no la va aconseguir ell. Tota la legislatura va crispar i confrontar tothom fin i tot va trencar Corruptgència. El pitjor President que mai ha tingut Catalunya, fagi per primer cop un servei al País i desaparegui.
      126
      64
      Respon
        Montilla el Dios d'Erc 14/03/2021 3:41 pm
        Bup, bub perrito caliente del Montilla el Rei dels catalans d'ERCapullos
        44
        43
        Respon
          Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 4:27 pm
          Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
    Jordi (Català i Suís) 14/03/2021 2:42 pm
    La TSR - tv suïssa francòfona - va passar fa anys la sèrie TV danesa BORGEN. Una sèrie al.lucinant que descriu la vida política - i personal - de la líder d'un partit centrista danès (correspon al partit Social Liberal). Malgrat Dinamarca ésser un país civilitzat - no pas com Espanya, país de cafres i bàrbars corruptes - les maniobres brutes i cíniques apareixen fins i tot dins dels mateixos partits. I com ella era la Prime Minister en govern de coalició, tot s'hi valia per desprestigiar-la abans de les eleccions. El cas Torra-Aragonès és simplement paradigmàtic. L'Aragonès pensava: perquè haig d'ajudar aquest paio ? Es crema tot sol i amb ell JXCAT. El mateix va pensar i fer en Torrent - un individu menyspreable i baix. Tot plegat forma part de la política. I els de JXCAT no són pas gens tous tampoc. Qui hi perd ? Només els rucs que els han votat i els votaran.
    52
    58
    Respon
      Marededéusinyor!!! 14/03/2021 3:02 pm
      Afegeix a la teva presentació "català, suís i corruptgent". Ets tant ruc que parlas de la corrupció a ejpaÑistán i omets la corrupció que arrastra corrupgència des de Pujol a Laura Borràs per vergonya dels independentistes!!!
        Pare nostre Jun1ueras del cel 14/03/2021 4:18 pm
        Va, catolic, v3s a confesar.te al parraco junqueras, i resa 100.000 parenoste Junqueras del cel. ERCatolics en fila india per anar al cel, que horrible un partit empastifat per la cope i els seus junqueras amb coroneta celestial
        32
        53
        Respon
          Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 4:22 pm
          Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
            Oremus al DEI dels dependistes d'ERCatolics 14/03/2021 4:40 pm
            Mes friki que un cardenal sotanero sigui l'amo de la secta religiosa d'ercatolics, apostolics i romans, hi ha algú? Junqueras, la sagrada inquisició dependista
            35
            32
    Ricard 14/03/2021 1:50 pm
    L'enemic és Castella. Ningú més.
      Si noi, 14/03/2021 3:16 pm
      explicali al sonat corruptgent que és passa el dia parlant de sotanes i insultant als que han guanyat les eleccions. Potser ets tu?
        ERCatolics, bruixes medievals 14/03/2021 4:14 pm
        Sotanes pudentes, franquistes i jun1uerils. FORA SOTANES DE LA POLITICA, FORA CORONOTES SANCHISTES. UNA GRAN FOGUERA som al s.XXIZ I ENARA volen anar al cel, els molt desgraciats bruixots catolics
        20
        33
        Respon
          Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 4:28 pm
          Només insults, cap raonament. Com un País normal, també tenim la quota de frikis.
    Massa xerrameca 14/03/2021 12:12 pm
    Vaig deixar d'escoltar l'entrevista de TV3 al senyor Torra quan em vaig adonar que no deia res que fos interessant, i no em volia adormir al sofà. Ell té molt de temps per divagar, però el país necessita solucions. Els expresidents haurien de ser més discrets.
    Roser 14/03/2021 10:10 am
    I continuem lian't-ho
    Pau 14/03/2021 10:08 am
    Ya me gustaría a mí ver si todos estos que siempre hacen alusión a Junqueras por su condición católica como un menosprecio,si fuera islamista, tendríais cojones de hacer algún comentario.A que no?
    22
    13
    Respon
    Jo 14/03/2021 10:08 am
    A mi m'agradaria deixar de feure a aquest pallasso, el pitjor president que mai ha tingut Catalunya...
    58
    44
    Respon
    Temps de Catòlics d'Esquerra vaticana 14/03/2021 9:56 am
    Ves a manar al teu Junqueras, l'amo i senyor del seu esclau Aragones, un homenet ridicul, catolic de cau a erc, un escalu obedient, sense cap ni sense sang, una pura merla del Reverendo Junqueras el traidor Sant
    70
    96
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 3:19 pm
      Només insults, cap raonament. Com a País normal també tenim una quota de frikis.
    A erc no hi algú que no sigui un ESCLAU DEL AMO JUNQUERAS EL TRAIDOR DELS CATALANS? 14/03/2021 9:54 am
    Ves a manar al teu Junqueras, l'amo i senyor del seu esclau Aragones, un homenet ridicul, catolic de cau a erc, un escalu obedient, sense cap ni sense sang, una pura merla del Reverendo Junqueras el traidor Sant
    30
    59
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 14/03/2021 3:20 pm
      Només insults, cap raonament. Com a País normal també tenim una quota de frikis.
    Bot 14/03/2021 9:47 am
    El mestre maçó sempre estava al teu costat, i obeint els seus dictats.
    Jaume 14/03/2021 9:23 am
    Torra i Borras. Sembla que no baixarem de parlar i parlar de més. Sentit d'estat. Us he votat per a wue feu i calleu. Ara hem de reconstruir el pais, la millor manera de sumar independencia. A gestionar i a callar.
    135
    28
    Respon
      Carai quin hitleriet 14/03/2021 9:58 am
      Noi, que et creus que ets hitler, franco o el junqueras dins erc? Au calla tu dictador medieval i a resar a missa, espanyol
      25
      33
      Respon
      A erc no hi algú que no sigui un ESCLAU DEL AMO JUNQUERAS EL TRAIDOR DELS CATALANS? 14/03/2021 9:53 am
      Ves a manar al teu Junqueras, l'amo i senyor del seu esclau Aragones, un homenet ridicul, catolic de cau a erc, un escalu obedient, sense cap ni sense sang, una pura merla del Reverendo Junqueras el traidor Sant
      21
      33
      Respon
        Si noi, 14/03/2021 10:06 am
        Cou haver perdut? Pena per tenir menys menjadores? Tornareu a ser deslleials amb els indepes com el que va suspendre la DUI i va fugir?
        39
        18
        Respon
    Doctor Strangelove 14/03/2021 8:53 am
    Com diuen altres col·laboradors, per estar al teu costat s'ha de tenir molt i molt estomac! I no és que en Baturrito sigui massa del meu agrad, però quina diferència coi, almenys se'l pot mirar a la cara! I sobre el Argimon aquest, amb idees de l'edat mitjana, i ho dit per la manera d'afrontar la pandèmia, doncs millor que us el quedeu els de JxCash i als altres ens deixeu viure en pau. Doc.
    Lluís 14/03/2021 8:49 am
    Para estar a tu lado,hay que tener mucho estómago,no sabía que te gustaban pequeñitos.
    Català 14/03/2021 8:30 am
    A mi m'agradaria veure-l com veig les restes- torre i capella- del castell d'Argimont: allà lluny, per la finestra de la cambra des d'on escric aixó.
    22
    11
    Respon