Torra, al Govern d’Aragonès: “Amb un objectiu però sense un pla només tens un desig”

L'expresident de la Generalitat creu que l'independentisme "ha descarrilat"

L’expresident de la Generalitat Quim Torra ha carregat aquest dimecres contra el Govern i el seu full de ruta pel que fa al sobiranisme i l’independentisme. “Quan tens un objectiu però no tens un pla, només tens un desig“, ha manifestat en una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, en la qual ha lamentat que l’Executiu català “ha abandonat la via de la confrontació”. Segons ell, que Foment del Treball “i La Vanguardia” s’hagin “desfet en elogis” per aquest Govern, n’és una demostració.

Torra ha considerat durant l’entrevista que l’independentisme “ha descarrilat” en aquests darrers anys. Segons ell, l’independentisme sí que estava “encarrilat” quan es va celebrar el referèndum de l’1 d’octubre perquè “es va produir un fenomen en el qual els partits, les entitats i la societat civil es pressionava els uns als altres perquè ningú no descarrilés” i no abandonés l’objectiu de la independència.

Per altra banda, Torra ha assegurat que l’Estat espanyol mai no acceptarà un referèndum d’autodeterminació ni tampoc una amnistia per acabar amb tota la repressió que ha aplicat fins ara. Així doncs, ha afirmat que és un error confiar que la taula de diàleg aconseguirà algun dels seus propòsits, i que aquesta mesa de negociació pot arribar a servir per “minimitzar els efectes que pot tenir convocar un referèndum“.

Comentaris

    Ricard 01/09/2021 10:56 am
    Efectivament, un simple desig ingenu, i per tant negligent.
    Doctor Strangelove 01/09/2021 11:05 am
    Si un sonat, que per fer de titella d'un dictadoret menja-musclos cobra un sou de per vida, et diu que has descarrilat, potser has de començar a pensar que ho estas fent bé! Doc.
      Sometent 01/09/2021 11:29 am
      Tens carnet?... i ja saps a quin carente em refereixo. Ets un dels altaveus?
        Doctor Strangelove 01/09/2021 12:41 pm
        Sí. Doc.
      Ricard 01/09/2021 12:37 pm
      Si, un "sonat" a qui la majoria del parlament a proclamat president de Catalunya (de 4 províncies).
    Que sóc de Barcelona 01/09/2021 11:19 am
    Deu ser una broma no? Aquest personatge hauria de callar i dedicar-se a cuidar la seva família, entre la dona que està feta pols i la fill que tela....
      Ricard 01/09/2021 12:35 pm
      Vostè dona els permisos de qui pot parlar? Home, em pensava que en Franco era mort.
    Qui és aquest imbècil que es fa dir "Torra"? 01/09/2021 11:40 am
    El coneix algú?.
      Ricard 01/09/2021 12:36 pm
      Si, els demòcrates, que solem saber qui són els representants polítics electes.
      Sr. Floïd 01/09/2021 3:34 pm
      Jo, no. Qui es aquest payo?
    Enric 01/09/2021 12:07 pm
    Torra, què vas fer tu durant 3 anys de President? Res, no vas tenir collons ni de mantenir la pancarta. No tens cap credibilitat!
    FRAN BCN 01/09/2021 12:10 pm
    Sr Torra, amb fanatisme infantil i friki no es va enlloc...la realitat és més dura.....
    Clara 01/09/2021 12:25 pm
    El MHP Torra, amb la bonhomia que el caracteritza és molt delicat en el seu comentari. A molts, l'actual presi, ens suggereix qualificatius força més durs.
    Angelblau 01/09/2021 12:27 pm
    TORRA el nostre PRESIDENT
    Angelblau 01/09/2021 12:29 pm
    Com el trobem a faltar President Torra. Fart de polítics professionals que només mirant per la seva cartera
    Angelblau 01/09/2021 12:35 pm
    Com borden els assalariats per aquí d'alt. Propi d'altres cultures que ens volen mesells. Endavant President Torra
    Alexis de Toqueville. 01/09/2021 12:53 pm
    Dubto molt que l´escolanet del FRAILÖN tingui cap desig d´independència per Catalunya. El seu desig es perpetuar-se en el càrrec i anar cobrant. I encara farà bo al Montilla.
    Gonzalo 01/09/2021 1:42 pm
    Y qué plan tenía cuando fue presidente de la generalidad catalana? Dejar pasar el tiempo y cobrar la pensión vitalicia, no?
      MHP 01/09/2021 3:35 pm
      Si, efectivamente, lo has clavado.
    Aquesta és la realitat 01/09/2021 2:13 pm
    Després d'haver suportat els dos pitjors presidents de la Generalitat, Pere Aragonès demostra que està preparat, i no es dedica a fer el ridícul com els dos anteriors, que encara s'entesten en donar una imatge nefasta.