Aragonès demana “lleialtat” a Puigneró després del xoc per la taula de diàleg

El president ha reclamat a Puigneró que eviti que es tornin a produir situacions com les dels últims dies

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha demanat “lleialtat” al vicepresident, Jordi Puigneró, després de la crisi interna que va desencadenar la llista de Junts per assistir a la taula de diàleg. Així ho han explicat a l’ACN fonts de la Presidència després la trobada que han mantingut els dos dirigents aquest dijous al matí al Palau de la Generalitat. Aragonès ha reclamat a Puigneró que eviti que es tornin a produir situacions com les dels últims dies.

El vicepresident valora positivament la reunió amb Aragonès on el president li ha explicat els detalls de la trobada amb Sánchez, tal com han apuntat a l’ACN fonts del departament de Puigneró. Aragonès també ha insistit a Puigneró que, si Junts proposa noms per a la taula que siguin de Govern, el president no tindrà cap problema en acceptar-los.

Més enllà de la polèmica pels noms de Junts a la delegació catalana, Aragonès i Puigneró han intentat llimar les diferències per tal que no afectin el Govern. Si no hi ha cap novetat, el president i el vicepresident es tornaran a reunir dimarts que ve a primera hora del matí, en la trobada que acostumen a mantenir tots dos abans del Consell Executiu.

El president del Govern manté que en les pròximes reunions de la taula de diàleg les delegacions han de continuar sent entre governs però ha afegit que els “represaliats” han de tenir un “paper” en el procés de negociació. Així, ha instat Junts a fugir del “regat curt”: “La gent està molt cansada de picabaralles partidistes”, ha afirmat.

En una línia similar, la consellera de Presidència, Laura Vilagrà, ha dit aquest matí a TV3 que espera que els consellers de Junts vagin a la pròxima taula de diàleg: “Tenim temps i ganes de posar-nos d’acord”. Vilagrà ha recordat que els noms proposats, com Jordi Sànchez o Jordi Turull, “formen part d’un partit, no de la Generalitat” i que és “important” que hi siguin “actius de Junts al Govern”.

Comentaris

    Paciencia 16/09/2021 4:32 pm
    Que no se mire tanto al espejo
    Doctor Strangelove 16/09/2021 4:38 pm
    Baturrito, m'ho han dit moltes ties, no te n'has de fiar mai d'un tio pelut, i si és corruptgent menys, i si el seu amo és un batxiller que va de napoleonet per la vida, ja ni t'ho explico! Doc.
      josep enric 16/09/2021 8:02 pm
      ja fa molts anys que hauriem d'haver fet una ETA a la catalana, no com els curtets de T-LL que no tenien punteria ni per fotre la tita en el broc gros d'un porró.
        el verdugo del Cid 17/09/2021 1:07 am
        El que dius és trist, però és el que cal. Contra la escòria espanyola només hi ha un camí i no és besar el cul de llurs meuques. Benvingut al costat fosc, el que ens durà a la llibertat!
      uno que vive en Tabarnia 17/09/2021 4:16 pm
      per els teus comentaris et conexem "ties" ets un xixarel.lo ara has destepat el teu origen, no serveixes ni per estibar carros
    Sabiondu 16/09/2021 4:40 pm
    Quin cinisme el d'aquest home que com El Generalísimo també es baixet
    LLARENA dPENA 16/09/2021 4:41 pm
    Lleialtat, demana el ruc? Com és la gent d'ESGERRO AUTONOMISTA de CAT, l'antiga ERC. l'Aragonés vol llealtat, la mateixa que van tenir els d'ESGERRO amb Puigdemont, després que Junts hagués guanyat les eleccions i e Torrente el vetés?. La mateixa llealtat quan van vetar també amb Jordi Sánchez o Turull com a presidentes després de carregar-se en Puigdemont?. La mateixa llealtat que van demonstrar la colla d'en Torrente al Parlament per defenestrar en President Torra?. S'ha de ser molt raret i molt hipócrita com fa en Tardá dieun aquestes bagenades de l'altre día, o el Mossén, carregant-se els de JxCat per la seva "manca d'unitat", segons ell. Potser el Mossém no s'en recorda que va ser ESGERRO qui va decidir no reeditar el JUNTS x CAT, que tant bons resultats havia donat, guayant les eleccions.
    Vichy Catalán 16/09/2021 4:45 pm
    Cal fer caure aquest govern de traidors.
    Avergonyitk 16/09/2021 5:09 pm
    Junts ha de sortir del govern de la marca blanca del psoe.
    ERC.PSOE ZPUTES ESPAÑOLES 16/09/2021 5:11 pm
    Ejviu al Besugo ARAGONES DEL PSOE.ERC.155 a la planxa ja. JUNQUERISME ES ESPAÑA, PUTO JUNQUERISME FRANQUISTA. FORA JA el govern erc.psoe del aragones del caudill, pura ronya de rates espanyoles drl junqueras.falannge.155
    És demanar peres a l'om... 16/09/2021 5:29 pm
    Uns volen avançar cap a la independència, els altres volen seguir prUcessant cap enlloc com han demostrat els darrers 10 anys amb Miss Catalunya (costellada de 3 respostes), Fuigpelmón (suspenent la DUI en segons i fugint deixant-ho tot enmerdat) i el Pallasso Torra (jugant amb pancartetes i obeint als jutges).
    Cal unitat al govern 16/09/2021 5:36 pm
    És inadmissible que JxCAT utilitzi a Artadi per fer oposició al govern. És una forma clara de debilitar l'independentisme. A quins interessos representa i com és que ningú li para els peus? És com tenir el PP a dins.
      Maria 16/09/2021 9:30 pm
      Si, tens raó. El que fa ERbi Aragonès és com tenir el PP dins de l'independentisme
      Artadi... 17/09/2021 7:45 am
      Va renunciar a ser vicepresidenta perquè és va cagar, com el batxiller foll que va fugir deixant-ho tot enmerdat. Deia que tenia molta feina a l'ajuntament de BCN, però la veiem dia si dia també parlan del Govern en lloc de l'ajuntament...
    Tripartit no, gràcies 16/09/2021 5:38 pm
    Que un paio d'ERC pari de lleialtat és tan còmic com una meuca parlant de castedat
      . 17/09/2021 4:08 pm
      Nano, las clavat
    Una catalana emprenyada amb l'actitud d'ERC 16/09/2021 6:00 pm
    Però si t'han pres el pèl, president. Quina collita més escarrensida: mai referèndum, mai amnistia, ens reunirem quan ens doni la gana i si arribem a un azcord seran tots els españols qui ho hauran de votar. Ja veus, tu Aragonès fent cara alegre... com et deixez enredar.
      Si noia, 17/09/2021 10:54 am
      segons els resultats de les últimes eleccions, som molts més els catalans que estem emprenyats amb els corruptgents i la seva actitud de prUcessar cap enlloc durant els últims 10 anys.
    Joanka 16/09/2021 6:06 pm
    Y dale con la lealtad. Lealtad como la que da esquerra a Junts. Desde los comienzos siempre han sido desleales. Con Puigdemont y con Torra. Negociando a las espaldas y siguiendo al pie de la letra los deseos del españolismo rancio. Cómo se pude tener tanta cara dura para exigir aquello que tu siempre has dejado de hacer cuando tu no eras el jefe???????? Les podrian dar la misma lealtad que ha tenido ERC. Más no tienen derecho a pedir.
    Arrel franquista de l'avi 16/09/2021 6:09 pm
    Com goses renyar així al teu vicepredident? Com goses vetar persones que han lluitat molt més que tu? Tu no vas fer res a Economia abans de l'1d'Octubre per por? O per pacte amb Madrid?. Estàs actuant com un nen mimat a qui no li diuen sí a tot. Veig que l'arrel franquista de l'avi ja t'ha sortit.
      Et recordo el que va fer el poc honorable batxiller l'1-O 17/09/2021 10:59 am
      Va trigar setmanes a donar el resultat, segons a suspendre la DUI, i hores a fugir deixant-ho tot enmerdat. No va fer res, bueno si, es va carregar la independència de Catalunya i vam perdre totes les simpaties i complicitats que teniem entre els Demòcrates europeus. Prefereixo Aragonès que per ara no enganya ni fa el ridícul tot i les deslleialtats dels corruptes prUcessistes cap enlloc.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 16/09/2021 6:17 pm
    Els que s'han aliat amb el PPSOEMOC'S per a destruir el president legítim de Catalunya Carles Puigdemont parlant de legitimitat ?
    Tano 16/09/2021 6:35 pm
    Quina jeta que tens nen.
    FRANQUISME SOTANERO, ARRIBA EL CARDENAL FERROVIAL JUNQUERAS, POR LA GRACIA DE DIOS 16/09/2021 6:58 pm
    LEALTAD AL REY, ARRIBA JUNQUERAS, ARRIBA ESPAÑA.ERC.PSOE. El net del franquista, parla com el abuelo franquista. 50 anys sense lealtad, quina aprenent de caudillin, que mai ha treballat, tret de fer cap de llobatons i mesurador de mamelles públiques construint estrutures d'estat amb el burdell de junqueras
      Catalunya el cagadero del Junqueras porqueria Ferrovial 17/09/2021 7:04 am
      Aragones, un carajillo d'anis que Mono. Au, plega llufa de Ferrovial, nen mimat i franquista
      Tania Llorenç 17/09/2021 7:26 am
      Bon curriculum del petitó i minyona putatiu del dictador Junqueras el REY ABSOLUTISTA D'ERC.TV3. Ni per escombriaire valdria el nen bonic Aragones .155. ERC bruticia franquista.ferrovial.155
    Tripartit no, gràcies 16/09/2021 7:32 pm
    Són els passos previs per fer el que ja tenen pactat des de fa temps: el tripartit ERC - psc's - Comuna Pudenta
    Pepet de Vallmanya 16/09/2021 7:35 pm
    Demana molt el que ells no han donat MAI !
    Robert 16/09/2021 9:27 pm
    Lleialtat com la que ER va tenir amb Puigdemont i Torra?. ER és la minyona del govern espanyol, fa fora junts per ordre de Sanchez i vol que tothom s'agenolli davant del PSOE com fan ells. Aragonès vés a enredar als teus babaus i feligresos del mossèn.
      Lleialtat Fuigpelmón? 17/09/2021 7:48 am
      Et sembla lleial que després de votar sota les porres el batxiller suspengués la DUI i fugís deixant-ho tot enmerdat? Torra... un pobre pallasso que només va jgar amb pancartetes i obeir als jutges.
    Lluit 16/09/2021 10:41 pm
    Ho demana qui és va mostrar més deslleial al MHP Torra. S'ha de tenir bemolls...
      Torra... 17/09/2021 7:52 am
      Un pallasso que mai vam votar, va ser posat a dit pel predecessor a títol d'hereu, una costum que demostra en quina democracia creuen els corruptgents. Només començar, a la inauguració dels jocs del Mediterrani, al migdia va trencar amb la corona i per la nit seia cufoi al costat del Preparao. Després només va jugar amb pancartetes i sempre acabava obeint als jutges.
        Mandongulles Aragon, Carne de perra 17/09/2021 8:22 am
        Pobret Peret, el MOTXO DEL GRAN DICTADOR MANOLO JUNQUERAS EL FERROVIAL, es no res, una mandongulla de carn de gos español, com el seu lladre i criminal Abuelo
    Rafael de Palma 16/09/2021 11:47 pm
    Que vé els hi va a aquest cabrons d'erÑ que els hagin inhabilitat ! Si estàn fent tot el que l'imperio canalla vol !
    Vendetta 16/09/2021 11:58 pm
    Llealtad diu el botifler, li deus aixo ke demanes al poble de catalunya miserable botifler
    Layetana 17/09/2021 12:27 am
    Picabarallas no aunque él se salte los acuerdos firmados. Y ahora que quiere? Que Junts trabaje para él desde la trastienda?
    Alma 17/09/2021 12:33 am
    A veces hay que refrescar la memoria https://www.elconfidencialdigital.com/articulo/politica/Soraya-operacion-Junqueras-presidente-Cataluna/20180102183542087929.html
    Maria 17/09/2021 1:26 am
    Qui no te'n té de lleialtat és el poble català al complet i en el seu conjunt, botifler!
    Tania Llorenç 17/09/2021 7:27 am
    Bon curriculum del petitó i minyona putativa del GRAN DICTADOR MANOLO Junqueras el REY ABSOLUTISTA D'ERC.TV3. Ni per escombriaire valdria el nen bonic Aragones .155. ERC bruticia franquista.ferrovial.155
      currículum 17/09/2021 11:00 am
      sembla que Aragonès supera de lluny al poc honorable batxiller foll
    Teix 17/09/2021 7:58 am
    L’Aragonès no s’està de demanar “lleialtat” a Puigneró, el vicepresident del seu Govern, la qual cosa sembla anar dirigida al seus socis, els de Junts, perquè no veig a Puigneró abocat a les infidelitats. Però el (políticament) petit Pere no ha estat cap model de lleialtats. Que li ho preguntin a Torra quan, al seu torn, el va tenir de vicepresident i ERC es va dedicar a fer-li el llit a Torra i a fer del període un guirigall. Després, quan Torra va estar sota la malevolència de la justícia, algú recorda si el petit Peret va ser prou valent per posar-se seriosament al seu costat? Jo no: es va afanyar a fer de president...
      Per lleialtat ja tenim als corruptgents... 17/09/2021 10:52 am
      Pujol lleial a La Famiglia. Miss Catalunya ens donar una costellada de 3 respostes. Fuigpelmón va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat. El pallasso Torra va jugar amb pancartetes i sempre acabava obeint als jutges, també es va carregar la primera taula de diàleg per ordres del batxiller foll.
      Tu inventes 17/09/2021 11:05 am
      No vaig sentir cap crítica dels catalans (inclosos els corruptgents) a Aragonès. En canvi entre els polítics i becaris corruptgents que comenteu per aqui, cada dia en tenim unes quantes. Us heu carregat la independència perquè mai heu estat indepes, sempra heu vetllat per la butxaca, la colocació d'amics a l'administració a canvi d'una comissió, i sobretot prUcessar cap enlloc no sigui que siguem independents i perdeu la mamella...
    Temps de ximpances panxuts i lladres 17/09/2021 8:24 am
    Com un sol català pot votar al insignificant Peret aragoness, una puta petita del Sanchez.espaÑa.155?, erc MARCA MARRANA DEL PSOE.PUTA,ESPAÑA.erc
    Freud 17/09/2021 10:10 am
    Voleu un exemple d'Oxímoron : La lleialtat de ERC. (que no es d´esquerres ni republicana ni res aprofitable) Que s´ensenyi a les escoles.
    Porcs traïdors 17/09/2021 10:14 am
    Vergonya de traïdors.
    Govern de lladres i Giro de junts.caixabank. Robar es junquerisme catolic 17/09/2021 4:11 pm
    GIRÓ, COMUNISTA de junts per robar, ha endegat una campanya per robarnos el patrimoni, com sempre ha fet Caixa.lladres. Aquest talós lladre Giro, ens roba amb patrimoni i successions miserables, aprofitant el genocidi de vells plan homrani.junqueras, 20.000 vells assassinats. Robar amb patrimoni, es de rucs. Vas a Madrid, i s'ha acabat de donar pinso al Giro. I a mes, ni iva, ni irpf, ni societats pagare per donar pinso al Comunista Giro i junts per robar. Total Ayuso no roba, Junts nomes sap robar, robar, i robar. Puigdemont ets comunista com el Maduro?
    , 17/09/2021 4:12 pm
    el Nan, emprea paraules que no enten el significat, ni ell ni el seu JEFE, sr. Capallanet, treu.li el dit del cul que es nota massa i comença a fer pudor