Sànchez, Turull, Rull i Forn visiten Puigdemont a Waterloo

Els quatre presos indultats de JxCat viatgen per primera vegada a Bèlgica per trobar-se amb l'expresident

El secretari general de JxCat, Jordi Sànchez, l’exconseller de Presidència Jordi Turull, l’exconseller de territori Josep Rull i l’exconseller d’Interior Joaquim Forn han arribat a Waterloo aquest divendres per visitar l’expresident Carles Puigdemont. Els quatre presos indultats de JxCat han viatjat per primera vegada a Bèlgica des que van sortir de la presó per trobar-se amb l’expresident. A la seva arribada, però, no els ha rebut Puigdemont a la porta, sinó l’exconseller de Cultura Lluís Puig.

El secretari general de JxCat, Jordi Sànchez, l'exconseller de Presidència Jordi Turull, l'exconseller de territori Josep Rull i l'exconseller d'Interior Joaquim Forn a Waterloo | ACN
El secretari general de JxCat, Jordi Sànchez, l’exconseller de Presidència Jordi Turull, l’exconseller de territori Josep Rull i l’exconseller d’Interior Joaquim Forn a Waterloo | ACN

Al cap d’una estona, Puigdemont, Sànchez, Turull, Rull, Forn i Puig han sortit per fer-se una fotografia conjunta, però no han volgut fer declaracions als mitjans. “Molt emocionant”, s’ha limitat a dir Rull preguntat per la trobada. “Aquest sí que és un retrobament de debò! No pararem fins que el fem junts a Catalunya que és on per justícia pertoca“, ha dit Turull en una piulada a Twitter.

Comentaris

    Iago Blanc 02/07/2021 12:05 pm
    Caldria mostrar que no son tres colles de "partidistes". Caldria que els condemnats per defensar els drets i llibertats visitessin TOTS els exiliats.
    Traidor Sanchez 02/07/2021 12:36 pm
    Què hi fa en Jordi Sanchez, el traidor?
      El major traïdor: 02/07/2021 4:03 pm
      El batxiller foll que va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir deixant-ho tot empantanegat.
        Gavanenc 02/07/2021 5:18 pm
        El quintacolumnisme i els comentaris de falsa bandera ja fatiguen.
          Per falsa bandera... 02/07/2021 8:05 pm
          ...un batxiller foll que ga suspendre la dui en 8 segons i va fugir deixant-ho tot empantanegat.
            Ricard 02/07/2021 9:01 pm
            Falsa bandera barata!
    Jaime 02/07/2021 1:08 pm
    Machistas. No hay mujeres.
    Doctor Strangelove 02/07/2021 1:50 pm
    Aquest ADN superior català, no el vaig per enlloc! Doc.
    MHP 02/07/2021 2:38 pm
    Quines llibertats van defensar?🧐
      D'on no n'hi ha no els raja 02/07/2021 5:11 pm
      L'espanyolam avui torna a anar roent. Aquesta mena de trolls poden anar preparant "comentaris" per als propers temps... Ha, ha, ha. Fins i tot hi ha un inútil capciós que pregunta per les llibertats, és clar tant "d'apego" i fanàtics a Espanya i aleshores s'obliden de què és la llibertat, els drets més bàsics i els drets humans
    D'on no n'hi ha no els raja 02/07/2021 5:17 pm
    Avui l'espanyolam torna a anar molt roent. Aquests trolls espanyolistes poden anar preparant "comentaris" per als propers temps... Ha, ha, ha. Fins i tot hi ha un capciós que pregunta per les llibertats, és clar tant "d'apego" i fanatisme devers Espanya, aleshores fa que ignorin de què son la llibertat, la democràcia, els drets més elementals i bàsics, i els drets humans.
      Ha ha ha ha... 02/07/2021 8:10 pm
      Que rucs arriban a ser alguns corruptgents, encara no han paït que han perdut les eleccions i manan uns que'n un més ja han aconseguit lliberar els presos polítics i reactivar la taula per parlar de tot. Potser son de falsa bandera els que'n 10 anys només han aconseguit suspendre la dui i fugir, presos polítics i multes millonaries, però cobrant bons sous eh!
        MHP 03/07/2021 9:28 am
        Ha, ha ha, si, quines llibertats? ni això saps?
    Luisnomeacuerdo 03/07/2021 12:48 am
    Vaya grupo de adefesios , además de fascistass independentistass no saben ni vestirse, así no, así no. Hay que ir a ver al presi de la repugblica de tractoria con las mejores galas , es que no teneis un detalle con el pobre pastelero loco con lo mal que lo está pasando hartandose de mejillones topor mientras vosotros, vosotras y vosotres estabais en el trullo.