Rovira: “No estem ancorats a l’1-O mirant que sigui vigent de qualsevol manera”

La secretària general d'ERC critica JxCAT pel pacte amb el PSC a la Diputació de Barcelona

La secretària general d’ERC, Marta Rovira, ha assegurat aquest diumenge en l’acte central de la campanya a Girona que els republicans no estan “ancorats a l’1-O, mirant que sigui vigent de qualsevol manera”, una crítica no explícita a l’estratègia de JxCAT que proposa no esperar i posar la directa.

Rovira ha dit que ERC ha fet deures amb l’1-O: “L’hem digerit, l’hem processat, l’hem estudiat, hem tret lliçons, ara hem de recuperar la confiança i treballar molt més per superar els obstacles que vam descobrir el 3-O”. La secretària general ha defensat que l’1-O “vam guanyar i sabem què ens va fer forts aquell dia”.

Rovira ha lamentat el debat intern independentista “ple de retrets innecessaris” i ha dit que a ERC no se’ls trobarà en aquesta estratègia. “En defugirem tan lluny com vulguem, només tenim ganes de debatre l’estratègia honestament, no debats que són retrets entre nosaltres, i que si existeixen és per rascar quatre vots més”, ha lamentat.

Així mateix, la secretària general d’ERC ha criticat que JxCAT mantingui el pacte amb el PSC a la Diputació de Barcelona i ha denunciat que això suposa “perpetuar la corrupció a les institutcions” i ha considerat que “no és una estratègia de fons independentista”.

Comentaris

    Gonzalo Facha Segurata 07/02/2021 10:01 pm
    Sigo haciendo comentarios de mierda porque soy un mierda, y un mierda español! El que quiera verme que venga a Rambla de los Hijos de Puta, 74 BCN. Allí estamos los parasitos adoctrinados todos juntitos.
    Alma 07/02/2021 6:08 pm
    Mira, ahora aparece la mudita!
    Anna Maria Solei i Grataconys 07/02/2021 5:19 pm
    Quanta veritat hi ha en el seu llarguíssim comentari. Per seguir processant cap enlloc sense fer res no val la pena, i votar corruptes tampoc. Jo a aquests ja els descarto, no els votaré, em quedan dos opcions només.
      Ramon 07/02/2021 6:02 pm
      En quin estat de desesperació que ha d'estar la màfia calabresa!
    ERC s'integra en el psoe 07/02/2021 5:04 pm
    Tri, tri, tripartit, ancorats amb Montilla el millor President elegit per la pandilla del Pancho Junqueras de SSancheSS. Sou espanyols, sou psoe, sou españa.una
    Ricard 07/02/2021 4:44 pm
    Si els catalsnd van fer el que van fer a l'un d'octubre val més que les forces polítiques catalanes segueixin estan ancorats a l'un d'octubre. D'altra manera les forces polítiques que llevin l'àncora ho pagaran molts anys. No es pot faltar el respecte als catalans.
      Pots fer un exercici ben fàcil: 07/02/2021 5:00 pm
      Mira qui comença una linea de comentari i qui respon. No cal posar al mateix sac a tothom, uns son corruptes amb por a perdre les menjadores, i uns altres sense cap cas de corrupció en 90 anys només replican les provocacions.
        ERCorrupcio criminal del parraco 20,000 morts 07/02/2021 5:06 pm
        Ausas, ferrovial, independentistes com cal
    Pere 07/02/2021 2:14 pm
    Ja tornem a les pantalles? Només hi ha una pantalla INDEPENDÈNCIA !
      Explicali a Fuigpelmón! 07/02/2021 2:19 pm
      Va ser qui va malbaratà l'1-O suspenent la DUI en segons i fugint.
    Anònim 07/02/2021 1:32 pm
    Veure i escoltar en Junqueras a mi en fa una mena de cosa, perdoneu-me, però...
      Normal qu'et fagi basarda 07/02/2021 2:17 pm
      Abans d'indepe ets corruptgent!
    Ramon 07/02/2021 1:23 pm
    Quan ERC havia explicitat posem que un 10 o 20% de les renegamentes i traïcions actuals, Marta Rovira es va exiliar dient que no estava d'acord amb el relat del partit que ella havia de sostenir. Que li feien dir coses distintes de les que ella creia. I que amb aquelles coses, aquell relat, no s'hi veia representada, identificada. L'han convençuda o l'han comprada?
      Joan de Sant Andreu 07/02/2021 2:45 pm
      Tu el que estàs és amagada, fugida sense cap tasca en favor de l independència. Normalitzant el butiflerisme dels teus companys que no perden el temps i ballen amb l enemic.
      Us presento al nostrat Ramon 07/02/2021 2:21 pm
      Encara no sé si es un corruptgent foll o un ejpaÑolazo llest!
        Ramon 07/02/2021 2:44 pm
        Ui, no, no, això sí que no! No comencis a explicar-nos què no saps. Que ens hi estaríem anys i àdhuc panys. Fem-ho a l'inrevés. Tu explica'ns què saps, i ho enllestim en un pimpam.
    Fora lazis de la nostra terra 07/02/2021 1:20 pm
    Aquesta dona encara no ha entes que ja no pinta res aqui; el millor del laziprocess ha estat enviar tota aquesta basura a l'exili, si mes no, vint anys sense el seu lazisme.
    370
    50
    Respon
      Un altre sonat? 07/02/2021 2:22 pm
      En fí com a qualsevol País normal també tenim una quota de frikis...
    Dr Sallop 07/02/2021 1:11 pm
    l'1-O , NO es vigent de cap manera, ho sabeu de sobres , pero sou aixis de curtets !!!
    105
    51
    Respon
      Dr pollaS 07/02/2021 2:24 pm
      Salutació a la seva seÑora Dra anigaV i al seu cap Tácito.