Robles premia l’excap de l’Estat Major de la Defensa dimitit per haver-se vacunat

La ministra de Defensa nomena l'ex JEMAD com a membre d'una ordre que reconeix la seva "conducta irreprotxable"

El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) publica aquest dimecres un reial decret aprovat al Consell de Ministres que nomena el General de l’Aire Miguel Ángel Villarroya com a membre de l’Assemblea de la Reial i Militar Ordre de Sant Hermenegildo. Villarroya ocupava el càrrec de cap de l’Estat Major de Defensa (JEMAD) fins el passat 23 de gener, quan va haver de dimitir després que es conegués que s’havia vacunat contra la covid saltant-se la cua. El nomenament s’ha fet a proposta de la ministra de Defensa, Margarita Robles, que el premia amb una ordre reservada als militars que han fet gala de la seva “constància en el servei” i que han mantingut una “conducta irreprotxable”.

Comentaris

    Els tarats promocionen... 03/02/2021 1:29 pm
    Aqui a la feina pasa igual. Ets un inútil i un parasit i puges de categoria. Com pot anar bé el país!
    Massa cara al sol 03/02/2021 12:47 pm
    Er Caudillo no lo abria exo mejó! Con tooo lo onore!!
    Ton 03/02/2021 12:21 pm
    Quins ovaris te la tia.
    RAMON A 03/02/2021 11:10 am
    La conducta irreprotxable es vacunarse primer que els treballadors sanitaris.O sigui que actuen com s esperava. vaja igual com un mariscal de Prusia
    Hemeroteca 03/02/2021 10:45 am
    España es un país de pandereta. España es IRREFORMABLE.
    Biuu 03/02/2021 10:31 am
    Quina poooi q te la Ministre està cagada Aixó es un putiferi
    Delfí Artós 03/02/2021 10:16 am
    Ens ho fan per a fer-nos perdre el temps. Primera qüestió: A algú el sorprèn encara ara, el sistema espanyol de "condecoració" dels seus ? Segona qüestió: Encara no heu desconnectat d'Espanya i us "afecten" aquestes condecoracions? Apa, voteu una candidatura independentista i democràtica, ànims i salut.
    jm 03/02/2021 9:39 am
    Cara al sol....