Reguant admet que la CUP s’ha ofert a presidir el Parlament “per plantar cara” al feixisme

La diputada electe assenyala que és una de les qüestions que debat la militància

La diputada electe de la CUP Eulàlia Reguant ha explicat que la seva formació s’ha ofert i ha posat sobre la taula la possibilitat de presidir el Parlament si hi ha acord en “plantar cara” al feixisme i avançar independentment del que digui el Tribunal Constitucional (TC). En una entrevista a ‘Planta Baixa’, Reguant ha afegit que és una de les qüestions que està debaten la militància i que no es tracta d’un “repartiment de cadires” sinó que s’ofereixen a ocupar aquest càrrec amb la “voluntat política” de dinamitzar la Mesa. També ha defensat que a la CUP li correspon un lloc a aquest òrgan de la cambra a diferència d’altres legislatures.

Reguant ha afirmat que la Mesa del Parlament ha de reflectir el que es vulgui fer en la pròxima legislatura i això passa, segons ha defensat, per donat resposta als “embats” de l’Estat davant les suspensions “continues” i plantar-se davant l’entrada del feixisme a la cambra catalana. “Per això ens hem ofert i ho hem posat com una possibilitat“, ha afegit Reguant en referència a la presidència del Parlament per després recordar que la militància està debatent aquesta qüestió.

Comentaris

    fat boy 26/02/2021 8:14 pm
    Ah, aixi que es per aixo?. I jo que em pensava que era per avancar en la recuperacio de la independencia i les copes vaginals de franc per a tothom...
    Los cupaires son invasores galácticos que se intentan hacer pasar por humanos. 26/02/2021 8:06 pm
    Pero hay detalles que les delatan, como sus portentosas gafas de visión laser.
    enterrador 26/02/2021 5:31 pm
    si, ya ...Jordi Turull i Negre os tiene presente siempre en sus oraciones ....
    Josep 26/02/2021 4:55 pm
    Per plantar cara o per posar trabes a JUNTS i afavorir l'autonomisme de ERC.
    La xenofobia quiere parar a ... la xenofobia? 26/02/2021 4:40 pm
    Vamos a ver las diferencias: VOX: “No es Justo que Un “MENA” cobre más dinero que un Español que se le ha acabado el paro” INDEPES : “ Queremos irnos de España para tener los recursos solo para nosotros, los Catalanes” VOX: “ queremos parar la Islamización de las calles de Catalunya” INDEPENDENTISMO: “ Queremos echar a todos los Colonos Ñ de nuestra “Terra”” TRUMP: “ no es americano aquel solamente por el hecho de nacer en América” INDEPENDENTISMO: “ el que ha nacido en Catalunya y habla castellano es un Colono, un Ñ” O sea... que la xenofobia quiere parar a la xenofobia.... ya me explicarás ....
    61
    35
    Respon
    Ramon 26/02/2021 4:26 pm
    I per què no per plantar cara als cartaginesos? Amb ERC i la CUP no es pot anar a la independència. Amb ERC i la CUP només es pot anar a l'Espanya del 1936.
    blufff 26/02/2021 4:12 pm
    Sí, ja, plantar cara, diuen. Us vaig votar per anar a Madrid, i en lloc de plantar cara i fer la feina per la que us vam votar, la vostra representant fa de señorita Pepis. De què aneu?, No teniu vergonya? La dels acords que muten!!!
      Para el comentarista "blufff". 26/02/2021 9:22 pm
      Ni se puede imaginar las locas noches de Madrid que está disfrutando la señorita Pepis; de la posible independencia, ya ni se acuerda.
    Pepe 26/02/2021 4:11 pm
    Ja seria hora!
    blop 26/02/2021 4:11 pm
    Sí, ja, plantar cara, diuen. Us vaig votar per anar a Madrid, i en lloc de plantar cara i fer la feina per la que us vam votar, la vostra representant fa de señorita Pepis. De què aneu?, No teniu vergonya?
    LSO 26/02/2021 4:05 pm
    Y para desobedecer al estado español no? tanto que lo pedíais a los demás que lo hicieran, me gustaría veros a vosotros, a ver que hacéis, bueno nada, porque la reculada vuestra es espectacular, sois unos inútiles.
    Joan Jesús 26/02/2021 3:52 pm
    Jo no em fiaria gaire dels lletrats del parlament si hi hagués una presidenta o president del parlament de la CUP
    Gonzalo 26/02/2021 3:49 pm
    Venga cacho orco... Que en la carcel falta gentuza como tú.... Jajajajajajajajajajaja!!!!!!
    Observador 26/02/2021 3:43 pm
    Ah, si?. No és pe remenar les cireres?
    Juan Ripolles 26/02/2021 3:38 pm
    Tot aquest teatre es veu a venir : Sera una coinfrontacio toptal, mentres tant les Empreses poc a poc aniran marxan, i aqui , aixo si tindrem un Parlament que .....plantara cara al feixisme : Gracies CUP anem a la ruina total, millor seria que planrtesiu cara de veritat, no am la manera que ho feu....si es que ho feu.