Punxa la concentració contra els indults convocada per Ciutadans

La concentració davant la delegació del govern espanyol a Catalunya ha comptat amb menys gent de la que els convocants esperaven

La concentració en contra dels indults als presos polítics convocada aquest divendres no ha comptat amb el suport que esperava Ciutadans. La trobada davant de la delegació del govern espanyol a Catalunya havia de ser l’escenari perquè la societat civil manifestés el seu rebuig als indults, però finalment hi han assistit unes 300 persones -segons la Guàrdia Urbana- entre membres del partit i altres ciutadans. Alguns dels manifestants duien banderes d’Espanya mentre que altres lluïen adhesius amb la forma del cor que simbolitza Ciutadans. Enmig d’un ambient tranquil, els concentrats han mostrat pancartes amb el lema “Sánchez traïdor” mentre cridaven: “Sí a la justícia i sí a la democràcia” i “No en nuestro nombre”. L’staff ha recordat diverses vegades la necessitat de mantenir la distància de seguretat. Abans de l’arribada de Carlos Carrizosa i Inés Arrimades, alguns periodistes ironitzaven dient que els polítics “es donarien un bany de masses” ja que els concentrats són “tots els votants que els queden”.

En arribar, el president del PPC, Alejandro Fernández, ha asseverat que “no hi ha cap democràcia al món on es concedeixi un indult a algú que diu que tornarà a cometre el delicte pel qual va ser condemnat” i ha afegit que enlloc tampoc s’utilitza l’indult com a “moneda de canvi” per garantir una majoria parlamentària i que un president es pugui “mantenir a la poltrona”. 

Anna Grau ha començat la seva intervenció amb un “bona tarda catalans” que ha despertat l’eufòria dels concentrats. “Gràcies per respectar la democràcia i la convivència”, ha afegit. “Quan vaig veure les imatges d’Arrimadas i Carrizosa defentsant-nos del cop de l’octubre del 2017 em van caure les llàgrimes”, ha continuat entre aplaudiments.

Acompanyat per Inés Arrimadas i Anna Grau i amb la presència de dirigents del PP com Alejandro Fernández o el secretari general Santi Rodríguez, amb qui han mantingut una llarga conversa, Carrizosa ha pujat a un cub situat enmig del carrer per començar el seu discurs. Abans, tots els líders del partit han subjectat durant cinc minuts una pancarta on s’hi podia llegir “Indultos no”. Carrizosa ha iniciat la seva intervenció agraïnt el suport dels concentrats. Ha començat parlant en castellà i els concentrats han cridat “ahora sí”. “No en el nostre nom. Ens diuen que els indults són per guanyar convivència, però són per allargar el mandat de Sánchez”, ha argumentat abans de dir que els ciutadans “amb seny” són els que han acudit a la concentració. Carrizosa ha agraït la presència del PP, de Societat Civil Catalana, l’Associació per la tolerància, Impulso Ciutadano, l’Assemblea per l’ensenyament Bilingüe, l’Associació catalana de víctimes del terrorisme i els policies “represaliats” per l’independentisme. Carrizosa ha donat pas a Arrimadas després d’afegir que Sánchez “vol donar impunitat als secesionistes”.

Inés Arrimadas ha pres la paraula amb un “Ciutadans de Catalunya, gràcies per ser aquí”. En un discurs íntegre en castellà ha parlat de “negres dies de l’octubre del 2017” i ha assenyalat els líders del PP català que “els van fer costat”. “Tan de bo la concentració no hagues de celebrar-se, però ens han tornat a vendre a canvi de quatre vots”, ha afirmat entre crits contra Sánchez. “Hem vist com ens oblidaven i ens menystenien, però el que veiem ara no ho havíem vist mai. Mai hi ha hagut una humillació tan gran als constitucionalistes de Catalunya”, ha dit Arrimadas, que ha titllat els indults com un intent de legitimar els “secessionistes”. “Indultar els que volen un cop és legitimar tots els dies que han obligat els nostres nens a les escoles, és legitimar els que ens insulten per ser castellanoparlants, és legitimar que es donessin les nostres dades per un referèndum ilegal, és permetre que apallissin com gossos els que donen la vida per nosaltres”, ha recalcat la líder taronja en un discurs on ha repetit moltes vegades “no en el nostre nom”. Arrimadas ha recordat el discurs del rei el 3 d’octubre entre crits de “Viva España”. La líder taronja ha anat més enllà i ha dit que Sánchez compara Junqueras amb Mandela.

L’acte ha durat aproximadament mitja hora, tal com ha dit Arrimadas en acabar el discurs: “Aquest és un acte breu i simbòlic”. El líder de Ciutadans, Carlos Carrizosa, havia convocat la concentració per mostrar el seu desacord amb els indults a “presos separatistes que diuen que ho tornaran a fer”. Carrizosa ha afirmat aquest matí que Sánchez “canvia d’opinió sobre els indults perquè el seu govern depèn dels separatistes”. Durant una entrevista aquest divendres a Onda Cero, el líder taronja comptava que hi hauria una alta participació. L’staff que hi havia a la manifestació també comptava amb una major assistència, donat que esperaven que la policia hagués de tallar el carrer Roger de Llúria.

Comentaris

    Pepito 12/06/2021 3:47 pm
    Aquesta xusma fastigosa Escañola pot anar a prendre pel sac d'una puta vegada. A la merda.
    Jo com en Rivera que només veia espanyols 12/06/2021 1:57 pm
    Jo a la foto només hi veig castellans que viuen a Catalunya.
    Al doctor estrany aquest 12/06/2021 1:53 pm
    Escolta Doctor Estrany seguidor de Jesús, la terregada son els fariseus? Ja deus saber que Déu va confondre les llengües a Babel i que el més probable que o fes perquè els altres no estiguéssim obligats a parlar castellà.
    Ramon 12/06/2021 12:19 pm
    Rellegiu la carta de la cúpula militar lloant Rafanadal quan els JJOO de Rio. Eixa carta fou un 23-F autoreprimit. En realitat la carta era contra Rajoy. Posava Rafanadal com exemple de coratge, d'iniciativa, de no amagar el cap sota l'ala, en claríssima referència al que, segons eixos generalots, entenien com feblesa, deixadesa, inacció o covardia del govern espanyol del PP davant la mobilització del nostre poble per la llibertat de Catalunya. Rellegiu-la i ja ho veureu. Rafanadal era l'excusa. La carta anava dirigida a Rajoy. Li retreien que no ens esclafés.
    Francisquito de Carreras, el franquisme vivent i ben pagat.Del psuc al A por Ellos, son el mateix 12/06/2021 11:49 am
    El millorde ciumarranos.es, es que el seu Caudillo i fundador brandy, es el fill drl miserable franquista Narcisito de Carreras, padrino del fundador del GAL, un tal Narcisito Serra de Carreras. Don Francisco de Carreras, te de getmans un tal Adokfo, Pilar, Jose Antonio, noms il.lustres del nazisme, feixisme i franquisme com cal. La gran noticia es que el Francisquito de Carreras ha fugit a Madrid,com rata que fuig dels homes honrats catalans
      Jordi Comasobirana 12/06/2021 1:50 pm
      300 segons la Guàrdia urbana, o sigui, uns 70 a tot estirar
    Ramon 12/06/2021 11:44 am
    L'eliminacil·ó de Rafanadal, ho explico perquè potser hi ha qui no ho sap, a més de deliciosa és important perquè ara ja és molt difícil que l'espanyolista encapçali mai en solitari el rànquing de Grand Slams. Cosa que espanyols i coscubieles esperaven que succeís aquest mateix cap de setmana a París i així poder garlar que el millor tennista de la història era espanyol (obviant que quasi tots els títols són d'un mateix torneig i no precisament el de més pes). Doncs bé, allò no passarà ni ara ni probablement mai. El més plausible és que Djokovic encalci i ultrapassi Rafanadal i Federer aquest mateix curs FOTEU-VOS, ESPANYOLS I COSCUBIELES!!
      Pep de la Vila 12/06/2021 9:03 pm
      Molt ben dit ,si senyor. Se'm va posar dura com una mala cosa veient com el NÚMERO Ú revolcava aaquest espaÑol de merda . L'al.lot feixista número ú . Com diu un amic meu : a "tomà" pel cul !!
    Doctor Strangelove 12/06/2021 10:16 am
    Em diuen si era a la mani d'ahir, doncs no, hi ha gent que no fem com la terregada, ens el contrari, pensem i intentem difondre les nostres idees, ensenyant com ens va dir Jesús. Doc.
    22
    20
    Respon
      uno que vive en Tabarnia 12/06/2021 4:04 pm
      levites? camines sobre les aigües?
      odisea 12/06/2021 1:58 pm
      No creo que Jesus estuviera de acuerdo con lo que haceis los fascistas y anticatalanes,este pais no os quiere largaros,y no deis mas la lata.
      Al doctor estrany aquest 12/06/2021 1:53 pm
      Escolta Doctor Estrany seguidor de Jesús, la terregada son els fariseus? Ja deus saber que Déu va confondre les llengües a Babel i que el més probable que o fes perquè els altres no estiguéssim obligats a parlar castellà.
      Ricard 12/06/2021 10:51 am
      Jesús? Ja deia jo que vostès estan convençuts que Deu es castellà i monolingüe.
    t6on c. 12/06/2021 9:14 am
    vosaltres ciudadanos, ja esteu amortitzats, ja heu fet la feina per la qual vau ser fundats, crispar la societat, anar en contra del catalá, i ja ho tenim, llavors diuen que la sociertat está dividida, no malalts, esteu.
    Ovella esgarriada 12/06/2021 8:42 am
    Para pinchazo la convocatoria a los medios internacionales de Fuigpelmón, Turull y Cuixart que avisaron a todos los medios internacionales a través de "embajadas" y oficinas de prensa varias o solo acudió TV3, CAT Radio y Agencia Catalana de Noticies como se puede ver en el video XD Vamos, que no le importáis una mierd... a nadie. Ah! que de eso no os ha nada vuestro querido aparato propagandístico? Pues nada nada, a seguir comiendo alpiste
    22
    61
    Respon
      ton c. 12/06/2021 9:43 am
      carai doncs perque no li interessi a ningú, un bon enrenou tene a Europa i al Suprem, i al Congreso, només es parla de CAT, osti tu repasa els teus paràmetres mentals noi.
      Cope, granja de ratas omella 12/06/2021 9:38 am
      Omella.Herrera.Cope, braguitas de epaña.coño.moño. Que asco ser catolico.cope.pede.rata epañó. Cs.vox.pp ratas cope
      Tu pesadilla 12/06/2021 9:09 am
      Eres un subnormal que lo único que sabes decir son gilipolleces. vuelve a tu mundo yuppy y déjanos los demás a vivir la vida real ¡SUBNORMAL!
    Rates arrimadas a Omella, ha,ha,ha!!!! 12/06/2021 8:01 am
    El temps de les rates consti.franquistes s'acaba. Arrimate a la RATA INES, i que caixabank pagui la milionada de deutes que deixara la rateta del FAINE.OMELLA.155?
    Ciutadans punxa amb tot el que fa... 12/06/2021 8:00 am
    Ara dirà que es culpa del proces... 4 dies, Miss Ariimades, 4dies...
    Veterà antifranquista. 12/06/2021 7:53 am
    Si, quatre gats que han fet el ridícul. Però l'essència de l'espanyolisme, aquesta concepció excloent i autólatra persisteix.
    Doctor Strangelove 12/06/2021 6:57 am
    Si fossin indepres dirieu que n,hi ha 2 milions. En fi, Doc.
    18
    48
    Respon
      Al doctor aquest 12/06/2021 3:27 pm
      el dia que deixin fer un referèndum homologat internacionalment tindràs amb exactitud els que serem
      Jo 12/06/2021 8:26 am
      Si fossin "indepres" no diríem res, perquè no sabem el significat de la paraula...indepresius...indepredadors ..indepre que? De fet, suposo que a la teva edat, ja se te'n va l'olla...
      al Strangelove 12/06/2021 8:21 am
      No sé si saps llegir, doctor en estupidesa, però ho diu la urbana, no els independentistes...i encara trobo que hi havia força gent, contant els votants que té Ciutadans a Catalunya, tu suposo que no hi devies faltar, com a bon fatxa...
      Doctor StrangeHorfredeMare 12/06/2021 8:02 am
      A la teva mare ja no la poden contar... en fi, Doc.
      Rates arrimadas a Omella, ha,ha,ha!!!! 12/06/2021 8:00 am
      El temps de les rates consti.franquistes s'acaba. Arrimate a la RATA INES, i que caixabank pagui la milionada de deutes que deixara la rateta del FAINE.OMELLA.155?
      luis 12/06/2021 7:41 am
      Pareces un poco gilipollas, amigo Strangelove. Pero solo un poquito. Bueno, va, muy gilipollas. Cuidate. Lo necesitas.
    CS LA FEINA DEL FAINE DE FRANCO I EL OPUS.DEI.OMELLA 12/06/2021 6:10 am
    Quin ZOO d'animals de raça odi, en extinció. Pobre Caixabank, wmb el cri inal Faine fent experiments proois de Hitler, creant animals contra Deu. Esperem que sigui deportats a l'infern, eternament
    El corb de la Rufina 12/06/2021 1:07 am
    La xusma ...Ñorda .
    Vendetta 12/06/2021 12:46 am
    Gracias ramon gran noticia el chimpanyol Nadal fora jja kin tip de riure, be els seguents la putrefacta roja, cap a casa tb jjaa 33
      Cope, granja de ratas omella 12/06/2021 9:40 am
      Omella.Herrera.Cope, braguitas de epaña.coño.moño. Que asco ser catolico.cope.pede.rata epañó. Cs.vox.pp ratas cope
      Piolin 12/06/2021 2:19 am
      Ostres més entitats convocants que gent . Èxit total la dels pollastres , el Mohamed, i la Ana Graó , felicitacions.
    Veritas 12/06/2021 12:43 am
    Quan avui he tret a fer les seves necessitats al meu gos m'he trobat més gent al Pipican que en aquest acte dels Colons. Nyordos, Encara que la pudor a merda era mes gran al carrer Mallorca.
    4 gats 12/06/2021 12:14 am
    Ni els votants els han donat suport. Però Cs mentre pugui entrar al parlament, aguantaran. Feinota fàcil i ben pagada. Oi sra Grau?
    Ramon 12/06/2021 12:04 am
    RAFA NADAL ELIMINAT!!! FOTEU-VOS, ESPANYOLS!!! I MOLT ESPECIALMENT RECONTRAFOTEU-VOS, MILITARS ESPANYOLS!!!
      Vendetta 12/06/2021 12:36 am
      Góoooóoólllllll adeu orangunyols jjaja 33
    Albert BCN 11/06/2021 10:54 pm
    No us heu adonat que a CAT hi ha molt però molt garrulo?
      MHP 12/06/2021 5:34 pm
      Tu i els teus amics?
      manel t 12/06/2021 10:28 am
      No nomes garrulos. La xifra gran la composen els ganduls, que son capaços del que sigui per no treballar i cobrar grans qüantitàts de diners nomes per fer mal a la gent. Son uns depravats i això no es insultar perquè es la realitat
      Arxi 12/06/2021 8:29 am
      Si, la majoria de unionistes ho són... només cal veure la cara dels manifestants...
    FRAN BCN 11/06/2021 10:52 pm
    Doncs al digital ultra-vomitiu elcatalan.es, en posen 800, no sese on els treuen....la caspa fa finde...
      Duna 12/06/2021 8:31 am
      Devien anar borratxos i els veien dobles...hahahaha
    Ramon 11/06/2021 10:28 pm
    Si amb la independència hi ha colons que no volen viure "en er etrajero" i se'n tornen "ar pueblo" per jugar allà a petanca ells i fer cua al CAP per "la reseta" elles, no sé pas si podrem superar mai el disgust.
    Pedro 11/06/2021 10:10 pm
    Es que ahí no dan bocadillos de mortadela. Juas, juas.
    Ramon 11/06/2021 10:08 pm
    La desaparició de Colono's no em produeix una gran alegria car el mal pel que van promoure'ls ja van fer-lo quan Espanya ho necessitava. Un mal que hauria set sensiblement menor sense la traïció d'ERC: per culpa seva el món va rebre el fatídic missatge de la victòria d'un partit unionista en les eleccions del 155.
    41
    13
    Respon
      4 gats 12/06/2021 12:14 am
      Ni els votants els han donat suport. Però Cs mentre pugui entrar al parlament, aguantaran. Feinota fàcil i ben pagada. Oi sra Grau?
    Ramon 11/06/2021 10:01 pm
    Colono's ja és un cadàver polític. L'enemic torna a ser el de sempre. La màfia sociata de la que va escindir-se Colono's. La màfia sociata amb llurs mariatxis de torn (siguin els fixos, siguin els conjunturals).
    22
    13
    Respon
      Doctor Strangelove 12/06/2021 6:57 am
      Si fossin indepres dirieu que n,hi ha 2 milions. En fi, Doc.
        Lisa 12/06/2021 8:37 am
        Si..les neurones, que et juguen males passades, això ja ho has dit abans...que et repeteixe's més que l'all! I ja que ets tan savi, ens podries il.lustrar i dir-nos el significat de "indepres"...
    Pregunta al redactor 11/06/2021 9:19 pm
    " L’staff ha recordat", i que collons és l´staff??
    Josep 11/06/2021 9:17 pm
    Si no marxen el fems fora a hòsties
    Vendetta 11/06/2021 9:14 pm
    Contra mes colons marxin de la nostra nacio millor ara be els traidors els tenim ke jutjat naltros y las penas serán mes dures segur 33
    Vendetta 11/06/2021 9:03 pm
    Colonos aneu pal pueblo enmig de la sabana y no torneu mes, Catalunya catalana 33
    Ricard 11/06/2021 9:00 pm
    Les banderes "espanyoles" què hi feien si ens diuen que tots som "espanyols"? I si tots som "espanyols" perquè el discurs era en castellà. Que hi ha llengües menys "espanyoles" que altres?
    jmm 11/06/2021 8:58 pm
    4 cats
    Anònim 11/06/2021 8:08 pm
    En mandonguilla ni hi ha anat ? En "Isla" tampoc ? No tenen vergonya aquesta gent del PSOE.sc, deixar sola la pobre escagarrinades..
    Escurçó Negre 11/06/2021 8:06 pm
    Ha punxat malgrat que hauràn vingut " turistes mesetaris " amb tot pagat i el " bocata de choped "
      ploro 11/06/2021 8:33 pm
      Defentsant-nos
    Aska 11/06/2021 7:59 pm
    Hi ha anat la singular mare del falsificador de permisos de conduir espanyols ?
    RAMON A 11/06/2021 7:54 pm
    La purria que el i queda
      Ramon 12/06/2021 6:27 am
      L'eliminacil·ó de Rafanadal, ho explico perquè potser hi ha qui no ho sap, a més de deliciosa és important perquè ara ja és molt difícil que l'espanyolista encapçali mai en solitari el rànquing de Grand Slams. Cosa que espanyols i coscubieles esperaven que succeís aquest mateix cap de setmana a París i així poder garlar que el millor tennista de la història era espanyol (obviant que quasi tots els títols són d'un mateix torneig i no precisament el de més pes). Doncs bé, allò no passarà ni ara ni probablement mai. El més plausible és que Djokovic encalci i ultrapassi Rafanadal i Federer aquest mateix curs FOTEU-VOS, ESPANYOLS I COSCUBIELES!!
      45
      13
      Respon