Puigdemont veu ERC competint per guanyar “medalles” com a “homes d’estat”

Borràs acusa Espanya de ser "ineficaç i ineficient" perquè és a la cua europea en ajudes per afrontar la crisi

Carles Puigdemont ha acusat aquest dimecres a ERC, de forma implícita, de competir per veure si reben una medalla com a “homes d’Estat” en decisions com el seu suport als pressupostos generals de l’Estat (PGE), i ha reivindicat els ‘no’ de Junts a aquesta i altres qüestions, informa Europa Press.

“Es vantaran de ser presentats com a homes d’estat, però demaneu explicacions sobre per què permeten que l’Estat sigui el líder absolut de tota la UE en atur juvenil. Heu de preguntar si no valia la pena ser exigents abans d’aprovar uns pressupostos que després el govern [espanyol] es passaria pel forro”, ha destacat en un míting a Tortosa juntament amb la candidata de Junts a la presidència, Laura Borràs, i el cap de llista per Tarragona, Albert Batet.

Segons Puigdemont, potser als republicans els interessa apuntar-se “al festival de junts contra Junts, de criticar Junts, que diu no a tot el que perjudica Catalunya” i diu sí al fet que la Generalitat pugui gestionar els fons europeus, ha explicitat. Després d’acusar a el PSC de voler governar Catalunya des de Madrid, ha reiterat les seves crítiques als republicans per “competir a veure qui rep la medalla i el títol de ser els que perpetuen aquestes injustícies”.

“No ens nomenaran espanyols de l’any”

“A nosaltres no ens han de nomenar espanyol de l’any, no anirem a Madrid a fer-nos els simpàtics davant els que ens vol fer mal”, ha advertit el també cap de llista de Junts. Davant els que acusen Junts de ser els del no a tot, Puigdemont ha replicat que diuen no “a permetre que un govern incompleixi els seus deures amb els ciutadans i que els acords se’ls passa pel forro, i és una cosa que se sap ja des de fa 40 anys “. Així, ha alertat que tota precaució és poca davant un Estat que, al seu parer, no escolta els catalans, i per això ha demanat ser “exigents” per després no ser enganyats després.

Laura Borràs, ha aprofitat les dades del BCE, segons el qual Espanya és a la cua en ajuts als afectats per la pandèmia des del punt de vista econòmic, per culpar l’Estat de ser “fonamentalment ineficaç i ineficient”, informa l’ACN.

Comentaris

    Anàlisi 04/02/2021 1:38 pm
    Ha passat el temps de Puigdemont, va arribar on va arribar, gràcies per la feina feta i deixi pas a gent nova i sobretot no intervingui, actualment vostè és més un problema que una solució. No guanyem res amb confrontacions entre independentistes. Pensi-ho!
    Pal de paller ???????? 04/02/2021 11:04 am
    Els d'ERC esteu nerviosots, feu cada tuit... Esclar us pesa ser el pal de paller de l'independentisme. Copietes, Jordi Pujol ja ho era el pal de paller (ell deia del catalanisme, eren uns altres anys)
      Si noi, 04/02/2021 12:01 pm
      jo veig més nerviosos als corruptgents, només cal llegirte a tu i al Ramon. Sou el mateix? Os paga bé el pal de paller de la corrupció i raconets?
    Ramon 04/02/2021 10:31 am
    Tenen tan poc pesquis, els sabatots d'ERC, que ni per ordir res dialèctic propi donen. Ara van de voler ser "el pal de paller" de l'independentisme. "Pal de paller". Expressió pujoliana. A banda que poc que podrien ser-ne pas de l'independentisme quan ells d'independentistes no en tenen res ("No som independentistes", Ernest Maragall). I allò de l'original i la fotocòpia, ho treuen del josep Cuní... només que ara aplicat en sentit contrari. Per desgastar Convergència, aquest sicari del PSC deia que Convergència s'havia radicalitzat, s'havia fet independentista, s'havia convertit en una fotocòpia d'ERC i que lògicament entre l'original i la fotocòpia la gent prefereix sempre l'original. Doncs bé, mira si van curts de neurones a Calàbria que ara reciclen aquella merda en sentit contrari: ara són ells els moderats i Junts per Catalunya volen aparentar-ho, volen ser-ne una fotocòpia però entre l'original i la fotocòpia la gent sempre prefereix l'original.
    Mentiras 04/02/2021 8:21 am
    Anda que no miente nada la corrupta muñeca hinchable gigante, tiene buen maestro el cobarde del maletero el que no cumple nada de lo que dice y hay indepes que los creen, no tenéis remedio.
      No pateixis per naltros 04/02/2021 8:44 am
      Als corruptes i processistes els enviem a la paperera de la història, ja ho vam fer amb Miss Catalunya.
    vendetta 04/02/2021 8:01 am
    barallas de processistas no interesan a catalunya patriotes desperteu ni jxc ni er ni cup son independfentistas nomes fnc y primarias nosaltres triem
    25
    31
    Respon
      Ni en els teus somnis més humits! 04/02/2021 8:42 am
      Divide et impera, el que ejpaÑa vol, als nous partits fexistes que els votin els fexistes. Si vols votar a corruptes i processistes incumplidors és el teu problema, poc favor fas a la independència de Catalunya.
    Lluís 04/02/2021 7:15 am
    ERCorruptes, lladres i criminals Covid amb la parella miserable dels germans JUNQUERAS, LLADRES I CRIMINALS, que cal que laFISALA COSPEDAL els tracti com mereixen. Que espera ERC a fer net i expulsar als dos criminals junqueras. Oriol ets una vergonya humana, un millet que ha causat moltes morts de catalans
    36
    40
    Respon
      Per aquest sonat 04/02/2021 8:38 am
      A part de vomitar incongruències, saps escriure una frase que es pugui llegir i sense insults?
    Quim Riera 04/02/2021 12:54 am
    Puigdemont para ja si us plau. Necesitem lideratges nous. El temps dels covards ha passat
    51
    49
    Respon
      Ha perdut el nord! 04/02/2021 8:36 am
      Deu haver pres gambes en malt estat...
    eRNS 04/02/2021 12:35 am
    No en debades els grans prohoms de ERC , Companys, Lluhí i tutti quanti perdien el cul per ser Ministres a MADRID
      Homeeeee!!!! 04/02/2021 8:34 am
      Jo recordo a un Cerillo que posava el cul a qui fos per anar a Madriz i volia ser ministre, era parella de ball de Miss Catalunya i pare del jostrat trool Ramon el fatxa.
    Roser 04/02/2021 12:00 am
    Presenta programa, si us plau i prou de retrets. Heu ensorrar Catalunya per dedicar-vos solament als retrets.
      Observafdor 04/02/2021 8:05 am
      La política és com els fems: fastigosa i repugnant. Però, si no tires fems al camp el sembrat no creix. Tanmateix que remenni els fems un altre. Jo passo de ppolítica, d`'aquesta cosa fastigosa.
    JxCAT no té programa 03/02/2021 10:30 pm
    Laura Borràs no té el perfil, ni el nivell pel càrrec al qual aspira. Catalunya no es mereix la presa de pèl d'un partit que fa promeses que sap que no pot complir. No es pot pretendre enganyar la gent a cada elecció.
    38
    38
    Respon
      Toni YO 04/02/2021 8:30 am
      I ERC si?, et refereixes al programa de baixada de pantalons i empassarse tots els gripaus espanyols?. saben que els prenen el pel, i encara continuen creient en el dialeg, A la teva edat, ja hauries de saber que els reis no existeixen, son els pares.
        No cal respondret 04/02/2021 1:16 pm
        Queda clar qu'ets un Troll de Tácito per confrontar als independentistes. Salutacions pel clavagueram de la monarquia bananera!
        Pel Toni, fes memòria... 04/02/2021 11:54 am
        els últims 10 anys ha manat corruptgència, Miss Catalunya trencant la paraula i amb xantatges, Fuigpelmón suspenent la DUI, fugint i deixant-ho tot empantanegat, i... el pallasso Torra que ha confrontat tothom i només ha fet el ridícul. Aquesta colla pessigolla ja la coneixem, processar cap enlluc sense avançar gens i deixant Catalunya als ulls del món com uns pirotècnics. TOCA CANVIAR, deixar que altres dirigeixin, segur que pitjor no ho poden fer.
          No cal respondret 04/02/2021 1:17 pm
          Queda clar qu'ets un Troll de Tácito per confrontar als independentistes. Salutacions pel clavagueram de la monarquia bananera!
    Ramon 03/02/2021 10:10 pm
    Ja era hora (segle!), que els catalans tinguéssim presidenta!
      No cal respondret, revirds dela papà Cerillo! 04/02/2021 1:18 pm
      Queda clar qu'ets un Troll de Tácito per confrontar als independentistes. Salutacions pel clavagueram de la monarquia bananera!
      Si noi, 04/02/2021 8:30 am
      jo preferiria tenir un President net, que no estigui investigat per corrupte. Què no hi ha ningú net a can Corruptgència?
      18
      15
      Respon
    Ramon 03/02/2021 10:01 pm
    Així, Presidenta, les fotografies sempre frontals! Per cert, Oriol Junqueras avui com cada dia enfonsant més i més ERC. Avui ha dit que el Menistro de la Mort és "el candidat del 155, de l'Íbex, de la monarquia, Vox, PP i Cs". O sigui que ERC ha investit i ha dit SÍ als pressuposts dels de l'Ibex, la monarquia, Vox, PP i C's.
      No cal respondret fill meu, records del papà Cerillo 04/02/2021 1:18 pm
      Queda clar qu'ets un Troll de Tácito per confrontar als independentistes. Salutacions pel clavagueram de la monarquia bananera!
      Si noi, 04/02/2021 8:27 am
      4 anys de presó afecta a qualsevol. Per cert, el Poc Honorable que va suspendre la DUI en segons i va fugir no té aquest problema i tampoc té honor ni pebrots per visitar els presos polítics com han fet molts europarlamentaris.
      32
      31
      Respon
        Ramon 04/02/2021 10:24 am
        No, no, Junqueras no és un traïdor perquè estigui afectat per la Síndrome d'Estocolm. Tot i que si això es cregués, a tomb de què vindria donar-li tants altaveus i protagonismes? Però, no, no, no és Síndrome d'Estocolm. És Síndrome Jueus de Vida de Brian. I ja li ve de molt abans.
          No cal respondret fill meu, records del papà Cerillo 04/02/2021 1:22 pm
          Queda clar qu'ets un Troll de Tácito per confrontar als independentistes. Salutacions pel clavagueram de la monarquia bananera!
          Ramoneta i puta 04/02/2021 11:58 am
          Fill meu, estàs abduït, mira la realitat i veuras com " els teus" ens han enganyat cada dia processant cap enlloc sense avançar gens i cobrant durant 10 anys.
    La puta i la Ramoneta és ven viva! 03/02/2021 9:39 pm
    Ara assumeix el paper aquest poc honorable que va suspendre la DUI en segons i va fugir. En fí, un altre que acabarà a la paperera de la la història.
    24
    24
    Respon