Puigdemont qüestiona que “la taula anomenada de diàleg” serveixi per a aconseguir l’autodeterminació

L’expresident de la Generalitat i líder de Junts, Carles Puigdemont, ha qüestionat que la taula de diàleg entre Generalitat i Govern serveixi per a avançar cap a la independència: “Els processos polítics no es poden fer sense la gent, no es poden decidir des d’un despatx ni en una taula anomenada de diàleg”.

“No es pot fer país sense comptar amb la gent, cap d’aquests processos determinants per al futur d’un país es pot fer a esquena de la gent”, ha avisat aquest diumenge durant la seva intervenció en un acte del Consell per la República (CxRep) a El Soler (França).

El líder de Junts ha defensat l’autodeterminació: “És la guia que ens ensenya el camí de l’èxit. Es guanya cada dia. Ho sabem fer perquè ja ho hem fet”.

Comentaris

    Independentista 25/07/2021 5:28 pm
    Segur que si. Però aixó, als polítics- llevat d'alguns com vós- tan els fa. Només volen el sou i la poltrona.
    Anònim 25/07/2021 5:30 pm
    Ten cuidado Puigdemont que los que gobiernan en Europa son tan fascista o más que los que gobiernan en Francia o España. Te lo advirtió Boye.
    Aquest home cansa 25/07/2021 5:34 pm
    El que segur que no resoldrà cap problema es sortir cada dia als mitjans per inflar l'ego i no fer cap proposta real.
    Doctor Strangelove 25/07/2021 5:36 pm
    El batxiller s,ha qüestionat mai la seva existència? Doc.
    Eclestone 25/07/2021 5:42 pm
    Doncs al CxRep que son 4 gats i a sobre s'ha de pagar per votar, es un proces que compti amb la gent? Vinga home va
    MHP 25/07/2021 5:45 pm
    Aquest home anava subidet de ratafia, el que fa la beguda.
    Covard!!! 25/07/2021 5:59 pm
    si home si...lo millor es fugir a corre-cuita amagat dins el maleter d,un cotxe i escriure pel Twitter oi?
    Toni 25/07/2021 6:28 pm
    El Puigdemont fent amics. Calla, tirant a ferir contra Junqueras, com sempre.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 25/07/2021 7:53 pm
    La "taula de diàleg" només és una eina per guanyar temps (a base de perdre'l) amb l'objectiu de desanimar i fastiguejar els catalans, procurar que ens oblidem de la gran victòria del 1 d'octubre del 2017 i fer sortir a la tele Farsànchez i Aragonès.
    Sergi 25/07/2021 8:00 pm
    Quin vividor!
    Gonzalo 26/07/2021 1:09 pm
    Y lo dice el que nunca ha ganado unas elecciones. Siempre colocado "digitalmente". Como en la casa de cultura de Gerona, que para poder ser director de la misma, es condición indispensable estar en posesión de un título universitario. Y mira...colocadito a dedazo que fue.....
    Gonzalo 26/07/2021 1:52 pm
    Y se autodenomina político ?????? La base de cualquier político es dialogar. No imponer. No un referéndum o referéndum....eso no es dialogar. Pero que se puede esperar de un triste bachiller....poca cosa...o nada.