Puigdemont replica a la ministra de Política Territorial: “Té un problema d’interpretació de la realitat”

Acusa Rodríguez de continuar amb la mateixa "cantarella": "Si sóc aquí com a ciutadà lliure és per alguna cosa"

El líder de JxCat, Carles Puigdemont, ha assegurat que el govern espanyol té “un problema d’interpretació de la realitat” qualificant els indults com un “gest molt important per la convivència”. Puigdemont ha replicat les declaracions de la ministra de Política Territorial, Isabel Rodríguez, i ha subratllat que “el gest encara l’hem de veure perquè ha de ser polític”.

Puigdemont ha afirmat que no entén a què es refereix Rodríguez quan demana a l’independentisme aparcar reivindicacions com el referèndum: “Què volen dir? Que deixem de guanyar eleccions? Que deixem de tenir les idees que tenim? Si aquest és el gest que esperen, no el tindran mai”.

Comentaris

    Vendetta 19/07/2021 3:09 pm
    Paraula de botifler
    rd 19/07/2021 3:11 pm
    ben dit president
    De gest molt important per la convivència, res de res! 19/07/2021 3:38 pm
    La ministra MENTEIX!!! Quina casualitat, els indults van arribar el mateix dia que el Consell d'Europa va donar una forta estirada d'orelles a la justícia fexista de la monarquia bananera de ejpaÑistán.
      Gonzalo 19/07/2021 3:46 pm
      Para ostias las del TEDH a todas las peticiones separratas....2 de 2 lleváis. Y las que os quedan. Y estas si que son vinculantes.
        josep enric 19/07/2021 4:48 pm
        gente como tu no durará 2 segundos en la nueva REPÚBLICA DE CATALUNYA, habrá cola para desmembrarte
    Dr Sallop 19/07/2021 3:40 pm
    Sr Puigdemont , una CCAA com Catalunya mai fara un referendum d'autodeterminacio autoritzat per l'Estat Espanyol, altre cosa es que es faci una cosa il-legal com ja es ba fer fa dos anys. Ho sabeu !! ho sabeu !! Ho sabeu de sobres !! pero...que seria de vossaltres , que sou curtes de gambals , si no fos perque sempre esteu am la mateixa cantarella !! sou patetics, sou embusteros i sou uns embaucadors !!
      anton PASCUAL 19/07/2021 4:27 pm
      TU SI QUE PARLAS BE ? PARLAS IGUAL QUE fRANCO? cASADO I COMPAYNIA? VISCA CATALUNYA LLIURA
      Trebla 19/07/2021 7:07 pm
      En canvi és molt legal fer dret ficció i negar drets fonamentals i mantenir una justícia feixista...
    Narcís 19/07/2021 3:47 pm
    Aquesta tipus tot dient ' no han aprés encara la lliçó ' ? què ha volgut dir ?, que continuaran estomacant-nos, furtant-nos, empresonant-nos, inhabilitant-nos . . . . . . . ? PD : així vol fer una pàtria i ens hi sentim patriotes ? Nota : aquest parlar és d' un ministre o . . . de qualsevol en un bar de mala mort ? Anotació al marge : justament aconsegueix allò contrari ..fer més independentistes ( per si no fos prou ! ) ! Anotació al marge : no hi ha dubte de quin partit i terra ve !
    Doctor Strangelove 19/07/2021 3:48 pm
    No té vergonya, ell que es pensa que té carrera, almenys així ho posava quan era un simple parlamentari, i ara es pensa que és Napoleó! En fi , carn de Sálvame! Doc.
    MHP 19/07/2021 3:52 pm
    Puigdemont, paraula de pirat, amb un odi que li surt pels caixals. Si aquest tipus de personatges tenen que ser els que tripulin la república, em quedo com estic ara.
      Trebla 19/07/2021 7:05 pm
      No n'has tingut prou amb la primera vomitada i al cap de 4 minuts has anat per la segona?
      Anònim 19/07/2021 9:47 pm
      Em sembla que sí, que et quedaràs tal com estàs (Per ara, implantacions de cervell, encara no se'n fan)
    roc 19/07/2021 4:28 pm
    que sabrà aquesta manxega que no ha sortit mai del pueblo el que voldrem els catalans...Visca Catalunya lliure!!
    Burí 19/07/2021 4:45 pm
    Ben dit President.
    Al ExLicenciado Puigdemont le molesta que hayan indultado a los presos. 19/07/2021 5:33 pm
    Ël sabrá por qué. A lo mejor no le gusta recibir visitas del Doctor Junqueras.
      Jon 19/07/2021 7:00 pm
      Ens volen esgotar x cansament Son molt pesats... 😅
    Pako Jones Menda 19/07/2021 6:13 pm
    Ñordia, el laboratori de feixisme, mes gran del mon.
    Ricard 19/07/2021 6:18 pm
    Els castellans són tan malnascuts que apallissar votants en diuen "lliçó". President, encara us heu quedat curt amb la crítica a la xenòfoba ministra. Els castellans com més parlen més en evidència queden.
    Luisnomeacuerdo 19/07/2021 6:20 pm
    José Enrique, esa sonrisita, que os pierde el odio a los fascistas independentistas, esa son vuestras autenticas motivaciones y por eso estáis abocados al fracaso.
      xcv 19/07/2021 8:15 pm
      Gibraltar anglès. Ceuta i Melilla marroquines
    Es más bien un problema de universos paralelos 19/07/2021 8:24 pm
    En el universo de la Sra Rodriguez, la Tierra gira alrededor del Sol en vez de girar alrededor del omblgo de Puigdemont.
    Quizás por lo mismo que la Asesina de Ramon Romeo ha estado 40 años “libre”? 19/07/2021 8:40 pm
    Por que ha estado la Etarra asesina de Ramon Romeo “Libre” durante 40 años y ha estado en Bélgica defendida POR LOS MISMOS ABOGADOS de PUIGDEMONT? Era “Libre” la Etarra? Digamos que corría por Bélgica como quería .. “eso le hacía inocente?”. Bélgica fue condenada por el TEDH por no aceptar la extradición.
      Ich verstehe nur Bahnhof 19/07/2021 9:32 pm
      Was ?
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 19/07/2021 9:31 pm
    Cal ser comprensiu amb tota aquesta gent del PPSOEMOC'S. Ells encara viuen penjats de quan l'"imperiu" no se'ls feia fosc mai. En altres temps, per molt menys, ja haurien enviat els "tercios" a Flandes