Puigdemont aporta imatges i matrícules a la policia belga per identificar qui va arrencar la placa

Les xarxes socials assenyalen la possible identitat de l'autor dels fets

Els autors de la bretolada política de dijous a la Casa de la República, la seu de l’equip del president a l’exili, Carles Puigdemont, tindran difícil evitar ser identificats i sancionats. L’equip de Puigdemont ha obtingut imatges clares dels autors dels fets, un grup de sis homes que es van plantar davant de l’edifici, a Waterloo, van treure una bandera espanyola, van fer alguns crits i després un d’ells va arribar fins al jardí de la finca, va arrencar la placa que la identificava com la Casa de la República Catalana i va fugir corrent fins al cotxe on part dels seus amics l’esperaven amb el motor en marxa. En les imatges que va difondre Puigdemont en un tuit es veu com aquest vehicle i un altre, on anaven la resta del grup, surten a tota velocitat després de la bretolada.

Aquestes imatges i d’altres no fetes públiques permetran a la policia belga, que ja les té arran de la denúncia dels fets presentada per Puigdemont, identificar els implicats, ja que s’hi poden veure les matrícules dels cotxes i les cares. Es veu amb especial claredat l’autor material de l’arrencada de la placa. Aquesta imatge tan clara ha fet que diversos usuaris de les xarxes socials ja hagin assenyalat la possible identitat de l’individu, que seria un ciutadà espanyol que treballa en una important entitat financera i que, arran del soroll generat, ha desactivat les seves xarxes socials, on apareixia una imatge que es podia posar de costat amb la recollida a Waterloo en el moments dels fets i comparar-les.

Comentaris

    Jacks 16/05/2021 10:03 pm
    Nazis Escanyols
    Yo 16/05/2021 1:47 pm
    Remei basc per a aquests.
    Lisa 16/05/2021 9:08 am
    Que els hi facin pagar la placa a preu d'or..i que a Europa vegin com actuen els ñordos i perquè no en volen saber res...
    L'OBSERVADOR ASTORAT 15/05/2021 6:50 pm
    Valle Inclán en “Luces de Bohemia (1920)”: “España es el esperpento grotesco, continuo e inacabable de la civilización europea”.
      Anònim 16/05/2021 10:02 pm
      Son una colla de salvatges, actuen amb impunitat a l’ España profunda Franquista amb convivència amb els seus amics jutges. Veurem si a Bèlgica els hi surt igual. Son uns NAZIS
    Jaume 15/05/2021 6:33 pm
    Belgica no es espanya, la policia els identificara, els fara pagar una placa nova, i potser fins i tot deportar depenen dels delictes imputats, podria ser delicte d´odi, no els sortira gratis.
    Luisnomeacuerdo 15/05/2021 6:19 pm
    Pastelero loco chivato, seguro que en el cole le quitaban el bocata de calzones y se iba llorando a la seño, Tontos que si llegáis a ser más tontos naceis motocarros.
    11
    82
    Respon
      Luishijodemeretriz 16/05/2021 5:43 pm
      A ver cáncer social, chivato no, ciudadano decente. Que tu habrias salido gritando como un gitano que eres, ya lo sabemos.
      Al nomeacuerdo 16/05/2021 9:00 am
      Això els pasa als fatxes, es creuen impunes, i només ho són a Turquispain, perquè tenen l'ajut de tots els feixistes, com acostuma s passar en una dictadura.. però en el fons són tant burros que no saben fer res, sense ficar la pota.. això que aquest és un ñordo intel.ligent que treballa en una important entitat financera...imagina els que són com tú...
    Pau 15/05/2021 5:56 pm
    Mama, me han robado la placa.
    10
    52
    Respon
      Jacks 16/05/2021 10:04 pm
      Burru i Nazi Escanyol
      Jo 16/05/2021 9:00 am
      Tu hauries de dir...Mama, m'han robat les neurones ..
    Un seguidor de Fuigpelmon 15/05/2021 4:41 pm
    Que pidan una orden de arresto europea!! Se los cambiamos por el Fuigpelmon!! Juajuajuajua Juajuajuajua!
    12
    53
    Respon
      Arxi 16/05/2021 9:02 am
      Un vulgar xoriço de plaques, no el voldran per res...encara l'haurien de mantenir...i no s'ho val!
      Quim 15/05/2021 5:11 pm
      M’he cagat, si vol donar-li una part als tricornis, l’altre per vostè, bon profit.
      Susanna 15/05/2021 5:07 pm
      No caldrà, la policia belga és més competent que l'espanyola i ja han identificat al fatxa.
        La mare superiora 15/05/2021 9:17 pm
        Voldres dir que han identificat al demòcrata.
          A la mare superiora 16/05/2021 9:06 am
          Al demòcrata? Això és un vulgar xoriço, que no té res al cap...i treballa a una important entitat financera...deu ser servint cafès, perquè ja es veu que el cap el té ple de serradures, vaja típic dels fatxes, oi?
        Anònim 15/05/2021 5:45 pm
        No és més competent. Simplement és professional i no de part, com la policia racista anticatalana dels castellans.
    Ricard 15/05/2021 3:44 pm
    A Castella seran herois. Condecorats. Miserables racistes.