Podem s’abstindrà en la moció d’ERC que insta a negociar un referèndum

Asens no veu "seriós" que es porti ara aquesta iniciativa al Congrés quan encara no hi ha nou Govern

El president d’Unides Podem al Congrés, Jaume Asens, ha avançat que la formació lila s’abstindrà en la moció d’ERC que insta el govern espanyol a negociar un referèndum d’autodeterminació. En roda de premsa aquest dimarts, Asens ha considerat que “no sembla seriós” que es porti ara aquesta iniciativa a la cambra baixa quan encara no s’ha format el nou Govern ni hi ha convocada la taula de diàleg. Asens ha defensat que es convoqui ja i ha dit que cal treballar de forma “discreta” en lloc de buscar titulars.

Comentaris

    Ara no és seriós? punyetero , punyetero 16/02/2021 5:06 pm
    I després de formar govern tampoc. En tot cas el 2033 ja ens ho pensarem si ens recordem i si no plou i sempre que plogui de marinada que no hi plou mai. Bé perfecte, passaré els apunts a Junqueras
    Caram, caram 16/02/2021 5:00 pm
    Si que comencen bé els Podemos-Comuneros abstenint-se. Aquests no son els que volen pactar amb ERC. Veig, veig, veig. Que veus? Veig a uns que no volen disgustar al PSOE.
    Montse 16/02/2021 4:49 pm
    Ell ara l'únic que te al cap és el seu tupé injertat. I esta enamorat, enamoradisim... de si mateix.
    Asens el franquisme podem7ta 16/02/2021 4:35 pm
    La serietat del Asens educat en escola privada judeeo.rica, es senzillament odi als catalans, es franquisme cerebral, pobre home de critica pessetero sense fronteres. ARRIBA ESPAÑA, ARRIBA ASENS, chorizos Unidos jamas seran V3ncidos. Golferia i comuns, moet i entrecots pa la colau
    Der spiegel 16/02/2021 4:05 pm
    Els comuns són dropos espanyols que fan veure que són d'esquerres. Volien prendre el cel per assalt i només són els llepaculs de l'Ibex.
      Pepe 16/02/2021 7:20 pm
      Que le pasa a, ese hombre? El también desprecia al ciudadano? Hay que negociar con discreción es decir a tapadillas al igual que se negocio toda la transición y así salió. No tropieces otra vez en la misma piedra hombre.
    Eulàlia 16/02/2021 3:49 pm
    Excuses com sempre !!! Res de nou!!! Sr. Asens facin el favor de parlar clar d'una vegada!!
      Groc 16/02/2021 4:15 pm
      El que hem de fer es formar govern !!! Ens cal ja !!!
        Junqueras, el Papa ranci del Cottolengo d'españa 16/02/2021 4:39 pm
        Tripartit i boniatos amb coroneta vaticana.junqueril. Esquera de misa i hosties d3l temps de Franco. ERCatolics, la sagrada inquisicion, que prehistòrics aquests predicadors junquerils
    fat boy 16/02/2021 3:15 pm
    Ho, ho, ho. Vuelva used manyana.
    TSSO 16/02/2021 3:06 pm
    I ERC encara els volen al Govern. Els pispen la batllia de Barcelona, s'abstenen o voten en contra sempre que els convé. O són masoquistes o, espero que ho facin per a deixar-los ben retratats. No sé a què esperen ERC i Junts a foragitar de totes les menjadores a PSC i Comuns.
    Pam! 16/02/2021 3:00 pm
    A la primera de canvi.
    Llobregat 16/02/2021 3:00 pm
    Tot el què diu Asens tampoco es serios.
    Paco 16/02/2021 2:31 pm
    Ui si, que es una proposta massa precipitada...si de cas la presentem d'aqui a 300 anys...