Podem Catalunya assegura que JxCAT té “tints xenòfobs”

La coordinadora del partit a Catalunya troba que els de Puigdemont tenen una cara "ultraliberal"

La coordinadora de Podem Catalunya, Conchi Abellán, ha fet una crida aquest dissabte a la “intel·ligència política, la flexibilitat i la generositat” per formar un govern d’esquerres. “Encara hi som a temps”, ha defensat durant l’obertura del Consell Ciutadà de Podem Catalunya. Abellán ha criticat la possibilitat d’un govern entre ERC i JxCat i ha instat els republicans a “abandonar la carrera per veure qui és més independentista”. Sobre JxCat, ha afirmat que cada dia revela més “la seva cara ultraliberal i els seus tints xenòfobs”. “De veritat volen governar amb qui els sobra la meitat dels catalans?”, ha demanat a ERC. D’altra banda, també ha dit que el PSC ha de “moure fitxa” si no vol córrer el risc de ser un “Ciutadans 2.0”.

Segons Abellán, la disjuntiva actual és “seguir instal·lats en la confrontació” o apostar pel benestar dels catalans. En aquest sentit, ha reivindicat un executiu que posi “els serveis públics, el quart pilar de l’estat del benestar, la cultura, la salut i l’educació al centre”.

També ha considerat que Catalunya necessita “un govern que avanci en una taula de diàleg que permeti donar solució a l’infrafinançament de Catalunya, que la reconegui com a nació i blindi les seves competències”.

La gent, ha defensat, ha d’estar “per davant de qualsevol càlcul electoral” i si algun partit té “temptacions” d’una repetició electoral hi hauria de reflexionar. “El parlamentarisme hi és per arribar a acords”, ha conclòs.

També ha afegit que, després de la irrupció de Vox al Parlament, els partits demòcrates han d’establir aliances per crear un cordó sanitari “que aïlli els missatges d’odi dels ultres”.

Comentaris

    Tripartit no, gràcies 07/03/2021 11:28 am
    Jo asseguro que la Comuna Pudenta és més espanyolista que les calces d'Isabel la Católica, un cau de delators i còmplices de una de les oligarquies més reaccionàries de tota Europa
    David 07/03/2021 12:19 am
    Com sempre, els qui per ideologia més haurien de fixar-se en la xenofòbia, la ultradreta i el nazisme són els qui més la banalitzen.
    Octubrista 06/03/2021 10:15 pm
    Doncs jo afirmo que la Comuna Pudenta és un pou d'espanyolisme, de complicitat amb els colpistes del 155 i de connivència amb la cleptocràcia filo-borbònica
    Robert 06/03/2021 8:05 pm
    "Xenòfobs", "ultraliberals"...i fan àpats de fetge de nen: ho diu uns dels 'autèntics informes de la CIA' del Periódico. Denuncieu-los a la Fiscalia de Menors, que us ho afinarà.
    👁 06/03/2021 7:25 pm
    Pacteu amb Valls (el xenofeg de gitanos) No sou mes que merda fresca
      Tripartit no, gràcies 07/03/2021 11:30 am
      "merda fresca" dius ? MERDA PODRIDA ! és el que són la xurma de la Comuna Pudenta
    Eulàlia 06/03/2021 7:23 pm
    Per LSO Jo NO amb dirigia a vostè!!! Xò SI q vull contestar-li El carnet de mes independentista q ningú, qui el dona, Vostè? Així ens va, ara amb carnet de bon indepe!!! A les pròximes eleccions li preguntaré a qui haig de votar x ser un bon, amb repeteixo, Independentista!!
    Doctor Strangelove 06/03/2021 7:16 pm
    Millor ser xenòfob que comunista, i això també va pels tarats de la CUP. Doc.
    73
    137
    Respon
    GAVANENC 06/03/2021 7:05 pm
    No, si us asembla, la majoria de catalans deixarem que ens gobernin els que no ens volen fotre ni cas.... Els catalans estem farts ja i als ñols i la tropa que els llepa el cul s'els ha acabat la bicoca....
    Arpat de Buda 06/03/2021 7:05 pm
    Diu la Conchi que la gent ha de estar per damunt de qualsevol càlcul electoral. Doncs, Conchi, què feu les comunes que no pareu de fer aitals càlculs, amb només 8 escons (ERC i JpC en tenen 65)? Potser us haureu de fer liberals a veure si sona. Dir que a JpC són xenòfobs és propi de perdedors i miserables.
    137
    14
    Respon
    LSO 06/03/2021 7:05 pm
    Ahora toca la consigna machacona de la xenofobia, os parecéis a la típica celosa, que tiene que criticar a la mas guapa del grupo, porque ella no tiene nada que destacar, y busca su complacencia, desacreditando a la guapa. Pero eso no funciona, porque la gente tiene ojos en la cara, y además no es tan tonta como estos lossers se creen.
    128
    170
    Respon
      Comun's,izquierdas régimen78 08/03/2021 2:18 pm
      Aquestos de COlau's Jani saben què inventar
    Ton 06/03/2021 6:24 pm
    Podem, les escombraries polítiques de Catalunya. Merda total.
    156
    21
    Respon
    joandomenec 06/03/2021 5:58 pm
    Quantes ganes tenen aquests botiflers d'ocupar poltrones i parar el cabàs. Són com lloros repetint mentides. Xenòfobs són ells, còmplices del 155, apallissant gent i tancant-los a la presó o a l'exili. L'Albiach mostrant el seu vot contra la independència de Catalunya. Això sí era xenofòbia.
    179
    26
    Respon
    RAMON A 06/03/2021 5:10 pm
    No sobren la mitat dels catalans.Sobren els que no ho son i no volen ser ho
    223
    16
    Respon
    Esteu acabats 06/03/2021 4:37 pm
    Podeu posar algun cas concret?, si el trobeu, que es pitxor que un fatxa de dretes?, un fatxa d'esqueres..
    276
    13
    Respon
    Eulàlia 06/03/2021 4:29 pm
    Srs de Podem, sóc votant de ERC, xò ja n'hi a prou d'aquesta campanya de desprestigi cap a Junts x Cat, x mes q ho diguin NO es convertiran en el q vostès volen!! I no oblidin q els únics q accepten vots de fexistes i de perseguidors de gitanos són el seu partit. No sé si recorden, xò governen al Estat amb el PSOE, un partit acusat de formar bandas terroristes i amb sentències fermes. Per tant lliçons ni una!!!! Facin el favor de tenir memòria! I no són gens creïbles!!
    268
    18
    Respon
      LSO 06/03/2021 7:08 pm
      Pues si eres votante de ER, e indepe. te la han colado bien, a no ser que finjas ser indepe. y no lo seas, como hace tu partido.
      38
      105
      Respon
        Robert 06/03/2021 11:04 pm
        Heu sentit parlar la Conchi aquesta ? Coordinadora de las autonomias?. No té pèrdua. La Conchi, en castellano, "nos viene a dar una lección de españolismo". Què és el que són els Podemites: putus espanyolistes tan fatxes com els del PP i PSOE
    fat boy 06/03/2021 4:15 pm
    O la Paola Lo Cascio que es pensa que esta a Abissinia, com els seus iaios.
    124
    7
    Respon
    fat boy 06/03/2021 4:14 pm
    No com el Valls o el Stalin.
    104
    18
    Respon
    Josep 06/03/2021 3:13 pm
    Si, basicament contra neocomunistes españoloides, cal eliminar-los a tots.
    Josep 06/03/2021 3:13 pm
    Si, basicament contra neocomunistes españoloides, cal eliminar-los a tots.
      Lluït 06/03/2021 8:00 pm
      La insuportable contradicció fa, per exemple, que retirin l'homenatge a Samaranch pel Jocs Olímpics de Barcelona del 92 perquè diuen que era franquista, mentre Colau i Cia. es mostren alegrement addictes al règim monàrquic-post-franquista mentre es van dedicant a destrossar Barcelona i molts barcelonins. Els comuns tenen el vici d'estigmatitzar i destruir qui sigui sense saber atribuir a un mateix individu el que ha fet de bo encara que tingui una altra part més fosca. Totalitarisme reduccionista imbècil.
        Groc 06/03/2021 8:40 pm
        No hi ha res pitjor que un fracassat mala persona
          Carles 06/03/2021 8:55 pm
          El teu problema, noia, és que no tens vergonya...
    X2 06/03/2021 2:36 pm
    D'on han sortit aquests?
    baldiret 06/03/2021 2:11 pm
    Coses "d'universitàris" ni cas. Amb el paper tan galdós que fan.
    Xavier CV 06/03/2021 2:11 pm
    Gilipolles
    Ferran 06/03/2021 2:08 pm
    Son tan cortos, que siempre están alrededor de los ojetes,y sus necedades surgen de ese entorno. Aceptar votos de Valls, traición etc....
    Capità 06/03/2021 2:06 pm
    Doncs tenen part de rao, no volen convencer la resta de catalans, simplement els sobren i ja sabem tots quins partits belgues i holandesos son afins a Puigdemont.
    5
    192
    Respon
      Jo 07/03/2021 8:43 am
      Sobreu els que pel terror i les bombes ens forceu a ser el que no volem ser.
      Ricard 06/03/2021 2:19 pm
      Els comuns volen convèncer la resta de catalans? Pel que sembla com a minim als que voten junts, no. Quanta demagògia per pressa a esdevenir casta governant. Si fossin a la presó com els "xenòfobs" de junts que dirien!
    Ai, canalla, tints xenòfobs? 06/03/2021 2:01 pm
    I què me'n dieu del Valls que us va regalar l'alcaldia de BCN? i dels sociates (quina desgràcia ser sociata!) que porten la bandera del 155?!!! Sou molt curts i porteu una empanada mental que no us marxaria ni amb totes les hòsties que va rebre el pare del Coscubiela (per lluitar contra el franquisme, tot el contrari del tifa que té per fill)
    Pep's 06/03/2021 1:57 pm
    Estupidesa
      Clara 06/03/2021 2:26 pm
      Podem = portaplatets maliciosos o poca-soltes. Què pretenen? Imposar una moral xata "sui generis"? No s'adonen que són ells els qui tenen molts tics dels feixistes? El seu vici per vetar i posar cintes vermelles a tot "quisqui" i a qualsevol cosa els converteix en el més exagerats XENÒFOBS
    Agustí Vilella Guasch 06/03/2021 1:51 pm
    Marededéusenyor quina gent
    C's reloaded 06/03/2021 1:49 pm
    Els Comuns/podemos són els nous Ciudadanos.