Pascal estripa els programes de Junts, PDeCAT, ERC i PSC en un vídeo per denunciar els seus “enganys”

Afirma que els principis que defensen "han acabat per terra" i diu que el seu partit neix per no passar "més vergonya"

Marta Pascal estripa els programes de JxC, PDeCAT, ERC i PSC en un vídeo electoral per denunciar els “enganys” de les seves promeses. La líder del Partit Nacionalista de Catalunya (PNC) denuncia que JxC va dir que proclamaria la independència i no ho va fer i, just abans d’estripar el programa, subratlla que ara torna a dir que ho farà. Del PDeCAT posa de relleu contradiccions internes a l’entorn de l’impost de successions i l’escola concertada. D’ERC afirma que després de prometre ajuts per la pandèmia “han deixat el país abandonat i sense suport”. Finalment, del PSC, critica que Salvador Illa digui que s’abaixarà el sou si és president quan en l’etapa de ministre no se l’ha abaixat “ni un cèntim”.”Tots aquests principis han acabat per terra. Per això va néixer el PNC, perquè no passeu més vergonya“, afirma la líder del partit i presidenciable a la Generalitat un cop ha estripat els diferents programes.

Pascal subratlla que, davant d’aquest escenari, la seva formació defensa un projecte “catalanista, que rebutja la confrontació, que posa les persones al centre i que treballa per la reactivació econòmica”.

Comentaris

    Comun's,crostadrégimen78 12/02/2021 1:38 pm
    Aquesta tia és ridícula.
    Ramon 12/02/2021 11:18 am
    Ningú no pot comprendre que les diferències que hi pugui haver entre el PdCat i el PNC, que costa tant d'arribar-les a percebre, no puguin conviure dins una mateixa candidatura. Els tres o quatre mil vots del PNC podrien causar que el PdCat es quedés fora del Parlament. I el PdCat podria ajudar involuntàriament Espanya a aconseguir llur objectiu fonamental: que ERC quedi per davant de Junts per Catalunya (que pinta que ni així, però és obvi que tots els enemics de la nació catalana, Gabriel Rufián òbviament inclòs, ho han intentat).
    RAMON A 12/02/2021 11:15 am
    La vergonya la pasaras tu
    Tres 12/02/2021 10:33 am
    Que els amics li diguin a Pascal que tanta tonteria junta, no cal. Que es passi a l'acció de carrer que li anirà més bé. I que si té feina de funcionària, que més vol.Aire!
    D'on no n'hi ha no en raja 12/02/2021 10:27 am
    Vaig a la recerca d'algun cartell electoral teu, tot i que hem costarà. Si el trobo, el faré servir per recollir els excrements del gos
    gavanenc 12/02/2021 10:24 am
    Tu ets la vergonya personificada...s'et veu el llautó d'una hora vista. Vinga siau i a una altra cosa....
    JordiP 12/02/2021 10:04 am
    Aquesta demostra àmpliament la seva incapacitatd'assmir la realitat. Com que es considera ungida per Déu peralapresidència de la Gene i els col·legues no la catapulten, doncs a tirar merda sobre ells. És de les de "o cardem tots o la puta al riu". RIP polític per a aquesta pseudopolítica.
    valeri 12/02/2021 9:40 am
    Pobre Pascal. Fot tota la pena del Mon. Una cosa es ser curteta; i l'altra es estar carregada d'odi i de mala fe.
    riga 12/02/2021 7:06 am
    Doncs en contra de les opinions expresades, es la única que te sentit comú. Mai deixaran una Catalunya independent. Tenen els jutges, fan les lleis convenients, tenen la policia que ja em vist com s'ho fan. Tenen, per fi, l'exercit. Finalment, si han de sortir d'Europa, també ho faran. Tot abans de permetre la sortida de la gallina dels ous d'or. Si s'ensorra el país, es igual. El mes important es la "unidad de España", per sobre de qualsevol altre ideal. I qui diu que vol fer un altre DUI, ja m'explicaran com... Tot plegat es tocar a morts...
      i? 12/02/2021 8:20 am
      els indepes tenim als catalans, votem?
    Marc 12/02/2021 7:01 am
    Aquesta poca pena acabará al PSC com el Espalder. ESPANYA sembré busca traidors i col.laboracionistes per destruir els Angels de llibertat del nostre poble. No aconsegueixen res mes que viene na pagueta. Que en son de pobrets
      M Carme 12/02/2021 9:46 am
      Podría ser. Només li interessa el seu sou. Tota la vida xupant de la política
    Fer el ridícul 12/02/2021 12:38 am
    Aquesta noia és més curta que una cua de pansa.
    egs 12/02/2021 12:19 am
    SÍ, sí. És un capet, aquesta pobra dona.
    Troç de quoniam 11/02/2021 10:40 pm
    Aquesta pascal està molt, molt, però que mooooolt tocada de l'ala. Saps que qui riu l'últim riu millor. A veure com estaràs el diumenge al vespre. Ja t'ho dic jo, feta nyiques, esmicolada, triturada, confeti. No treuràs mínim diputat. I el dilluns a la cua de l'atur
      Doctor Strangelove 12/02/2021 10:50 am
      Tros acaba amb "s", idiota! I quòniam porta accent, tros de quòniam analfabet! Doc.
        Astrid. 12/02/2021 1:40 pm
        Després de les eleccions del grupo Godó lo mismo le van a hacer con ella: a la paperera de la brossa.
    Flipander 11/02/2021 10:39 pm
    Quan t'han pagat els fatxes per fer aquest numeret??. Au ves passant a treballar. Se t'ha acabat viure del rotllo
    Rocacorba 11/02/2021 10:31 pm
    Mira, no perque en penso que ja estás arreglada. Crec, que tornarás a fer de funcionaria. No guanayarás tant, pro, crec, que tampoc fas cap falta. Els Catalans, ja ens ho farem. Bon viatge !