Múrcia aprova la moció de Vox i l’himne d’Espanya sonarà cada dia als col·legis

La moció inclou que a cada aula hi hagi una imatge de Felip VI

Vox Múrcia ha celebrat aquest dijous l’aprovació, en sessió ordinària, de la moció presentada per a “la defensa i protecció dels símbols nacionals des de les escoles públiques”. En concret, la iniciativa ha comptat amb el suport dels grups de PP i Ciutadans, que han inclòs reformes en el text original, i el vot en contra de PSOE i Podemos.

Entre els acords de la moció es contempla que en totes les escoles públiques del municipi “pugui escoltar-se l’himne nacional” amb l’objectiu de “donar-li la rellevància que mereix”. A més, planteja col·locar una imatge de Felip VI “a totes les aules” dels centres educatius, així com que el govern municipal es comprometi a instal·lar una bandera d’Espanya en aquells col·legis en els quals no hi hagi.

Vox creu que Murcia dóna així “un exemple al conjunt d’Espanya en convertir-se en un model de respecte cap als símbols que ens representen i ens uneixen a tots”, segons han informat fonts de la formació ultradretana en un comunicat. “Des de Vox considerem que, davant els atacs que sofreix la unitat d’Espanya en alguns territoris, hem de posar en valor els elements com la bandera, la corona o l’himne que donen unitat i coherència a tots els espanyols”, afegeix el comunicat.

Comentaris

    Luna Barceló 28/05/2021 11:20 am
    Quina pena haver de passar de bell nou per un retrocés ètic, moral, cultural com el de ensinistrar, alliçonar , menjar/rentar el cervell als nostres fill/es i nets/es. A les escoles han d'ensenyar matèries que a casa no podem explicar segurament per falta de coneixements. La resta ja sigui religió, política, folklore, dansa, etc. ha de ser funció de les famílies i ensenyant sobretot a respectar a qui no opina com ells. Els polític haurien de dedicar-se a les seves tasques de dur el país endavant i que als ciutadans no els manqui res, no ficar-se en temes que no són de la seva competència. I sobretot no fer perdre el temps als docents i als estudiants que estem al segle XXI i l'era franquista ja està més que caducada igual que la monarquia obsoleta i cara a més de corrupta.
    Ton 28/05/2021 10:26 am
    Sencillamente, unos fachas asquerosos y repelentes.
    Doctor Strangelove 28/05/2021 10:00 am
    Mira si n'arribeu a ser de racistes insultant als murcians, doncs mireu vells xarucs, el meu avi ho era, i aquí teniu un doctor que té més currículum que tots vosaltres junts, i és que com deia el rapsoda Valdano: "El saber no es acumulativo", ja sé que no ho enteneu i gràcies a la meva caritat cristiana us ho traduiré: "Que un milió de mosques mengin merda no vol dir que aquesta sigui bona". Au, aneu a insultar a la vostra mare si és que algun dia la vàreu conèixer! Doc.
    Lisa 28/05/2021 9:44 am
    Després que vindrà? Fer cantar el " cara al sol" amb el braç aixecat, al cine? Tornem als anys foscos de la dictadura, de la mà de vox, pp, c's... Gran notícia per Europa, així veuran que Espanya, no es el cul del món, és la merda que surt del cul... no m'hi veuran mai per Múrcia, només sentir el nom, em surt urticària... Quin niu de fatxes... Ara hi ha un parell per aquí dalt, que podrien anar-hi a viure, ells serien feliços i nosaltres també!
    Marc Jimenez 28/05/2021 9:42 am
    En Catalunya tienen la senyera (bandera catalana) en todos los centros e incluso en gran parte de las casas de particulares y no se trata de guardarla precisamente para partidos de fútbol, en cuanto al himno titulado Els Segadors se canta por doquier en actividades de todo tipo, dicho esto no me parece muy práctico lo de desarrollar nacionalismos y mucho menos identidades autonomías, pero siempre queda aquello de divide y vencerás. Con tanta identidad no es extraño que retroceda os en el tiempo de los símbolos, fronteras, identidades, creencias religiosas o no, sencillamente preocupante.
    Ferran 28/05/2021 9:40 am
    Vox no logra que se apruebe su propuesta para que el himno nacional suene a diario en los colegios murcianos Populares y naranjas solo respaldan el uso de esta marcha «en aquellos actos solemnes que la comunidad educativa considere, con el objetivo de darle la relevancia que merece»
    GAVANENC 28/05/2021 9:31 am
    Ara només falta que a l'entrada es reuneixin tots al pati i cantin el cara al sol, així tornarán als anys 60. I que els capellans vesteixin amb sotana també..... Quina merda de pais..!!!!
    Català 28/05/2021 8:09 am
    Pot ser wque els passi com va passar amb la meva generació: missa obligatòria, cada dia el rosari etc. Sortir de l'escola i no tornar a res d'aixó va ser tot un.
    Patètics 27/05/2021 10:38 pm
    Així els hi plourà cada dia. En fi quin mal han fet la canalla, per pagar les bajanades, d'uns polítics que no toquen ni quarts ni hores
    Doctor Strangelove 27/05/2021 9:08 pm
    I si tinguessin pebrots els farien cine-fòrums amb super-produccions com Raza, amb el gran Alfredo Mayo i la incomparable Ana Mariscal. Recordo que la fan passar a l'ETSEIB va ser un èxit rotund, no pas com Saló, que també la van passar, del comunista Pasolini! Doc.
      al Strangelove 28/05/2021 9:26 am
      Estàs malalt, si no és perquè fas pena, em faries fàstic..
      Ramon 27/05/2021 9:52 pm
      Parlant de merda i de Múrcia, el saben?, aquell que diu que un artista estava esculpint una figura amb caca i...
      Ramon 27/05/2021 9:48 pm
      Raza és una merda. Mentre que Saló va de merda.
    Ricard 27/05/2021 8:53 pm
    El país on no adoctrinen i paguen les vacances als violents racistes anticatalans. Ah, i on ser d'un partit depèn de si cobraràs el mes que ve.
    Gonzalo 27/05/2021 8:41 pm
    Gran iniciativa. Esperemos que dentro de poco de aplique en todas las regiones españolas.
    1
    256
    Respon
      GAVANENC 28/05/2021 9:32 am
      Sigue soñando......
      @ Gonzalo 28/05/2021 9:29 am
      Si, i una de teva, així els podran amenaçar quan es portin malament de que es poden tornar com tú...
      Peter smich 27/05/2021 9:37 pm
      I també hi podem posar una foto del Caudillo i una altra d'en Hitler i una de Cristo Rei.
      Quim 27/05/2021 8:45 pm
      I la cantaran?
        Gonzalo 27/05/2021 9:03 pm
        Sólo es para tocaros los cojones un rato.
          @ Gonzalo 28/05/2021 9:31 am
          Els toca qui pot, no qui vol... I tú noi, ja no fas ni fred i calor..
          Salo capdecony 27/05/2021 9:35 pm
          Lolololololololololololololololocaust espanyol.
    Ramon 27/05/2021 8:41 pm
    Es diuen "constitucionalistes"... com si nosaltres no en fóssim! Ens diuen "nacionalistes"... com si ells no en fossin!
      Ricard 27/05/2021 8:51 pm
      Ramon, ells no són "constitucionalistes", i nosaltres sí. Ells no respecten la Llei, mai, i nosaltes sí. Ells son radicals nacionalistes, a més de racistes amb el no castellans, i nosaltres no. En tot cas la iniciativa els retrata. A més de pagar les vacances als agressors de catalans indefensos tindran música matinera d'un país inexistent, a un territori que els catalans vam cedir als castellans, però on conserven gran part de la nostra herència genètica, que no cultural com es evident.
        Ramon 27/05/2021 9:54 pm
        Tant els espanyols com nosaltres som constitucionalistes i nacionalistes.
        Pedro 27/05/2021 9:22 pm
        Callate la boca con que los catalanes no son racistas.
    To'o' firme'! 27/05/2021 8:33 pm
    Yo zoy apañó, apañó, apañó! Yo zoy apañó, apañó, apañó! Yo zoy apañó, apañó, apañó! Yo zoy apañó, apañó, apañó! Yo zoy apañó, apañó, apañó! Yo zoy apañó, apañó, apañó! ... (repetit ad nauseam)
    joanka 27/05/2021 8:33 pm
    El adoctrinamiento fascista franquista ha vuelto poco a poco.....
    Josep 27/05/2021 8:32 pm
    Pandereta i olé
    Doctor Strangelove 27/05/2021 8:32 pm
    Molt rebé, fora complexos que som espanyols i orgullosos de ser-ho: bandera, pàtria i Déu, per aquest ordre! Doc.
      Jo 28/05/2021 9:34 am
      Doncs au! Fes-nos un favor, maletes i cap a Múrcia, allà no els vindrà de un fatxa més...
      Jo em cago en el teu Dèú!!! 27/05/2021 9:32 pm
      Ets un tarat, Doctor, però tarat! Que Dèú no existeix, IDIOTA!!!
      Ricard 27/05/2021 8:52 pm
      Tothom sap que Déu és castellà i parla sempre en castellà. Quin privilegi teniu.
    Cope terrorisme franquista 27/05/2021 8:30 pm
    El FRANQUISME OMELLA.COOE 3S VOMITIU. ILEGALITZACIOCOPE. FORA OMELLA DE FRANCOL
    Cooe terrorisme franquista 27/05/2021 8:30 pm
    El FRANQUISME OMELLA.COOE 3S VOMITIU. ILEGALITZACIOCOPE. FORA OMELLA DE FRANCOL
    L'OBSERVADOR ASTORAT 27/05/2021 8:16 pm
    Retorn a (S)pain dels anys 40's. Ara tant sols falta que posin el "toreo" com asignatura obligatòria. Vivan las caenas !!!!
    Oooolé!!! Amb dos collons!!! 27/05/2021 8:15 pm
    I som els catalans els que adoctrinament? Quina màquina mes ben greixada que es Ecspanya... sobre tot per fer indepes! Quin fàstic de país!