Els ministres Rodríguez, Iceta, Bolaños, Díaz i Castells formaran la delegació del govern espanyol a la taula de diàleg

El ministre de la Presidència diu que l'assistència de Pedro Sánchez encara "no està decidida"

El ministre de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica, Félix Bolaños, ha anunciat que la delegació del govern espanyol a la taula de diàleg estarà composada per la ministra de Política Territorial, Isabel Rodríguez; el ministre de Cultura i Esports, Miquel Iceta, la vicepresidenta segona, Yolanda Díaz, el ministre d’Universitats, Manuel Castells, i ell mateix.

En una entrevista al Diario.es, Bolaños ha afirmat que la presència del president espanyol, Pedro Sánchez, “encara no està decidida” i diu que l’ha de prendre ell mateix. En les darreres setmanes la possibilitat que el president de l’estat espanyol no sigui present a la taula de diàleg ha provocat un allau de crítiques i la crescuda de la tensió entre les dues administracions.

El ministre desvincula el desacord pel Prat amb la taula i diu que “el que ha passat amb l’aeroport és un exemple que les coses es poden fer de manera diferent”.

Comentaris

    Tripartit no, gràcies 12/09/2021 12:15 pm
    Un detall que la taula del ridic... ai ! del diàleg, vull dir inclogui en mandonguilla. Ja que no parlaran de res substancial, si té el dia fi i els fa una ballaruga de les seves s'ho passaran bé.
    Josep 12/09/2021 12:50 pm
    El Miquel Iceta, ve a ballar ??
    enricsvh 12/09/2021 12:59 pm
    Tot plegat fa riure i els botiflers, s'hi posen bé per representar a la nació castellana, en front dels interessos de la seva pàtria. No m'imagino, els problemes de personalitat interns que tenen aquests personatges.
    Espectador 12/09/2021 2:13 pm
    Patétics. PSOE PSC = PP ,VOX.
    Ferran 12/09/2021 2:15 pm
    Si no viene el trilero mayor del reino de Franco,yo no asistiría, y el Govern debería hacerles butifarra después de la multitud de ayer.
    Vendetta 12/09/2021 3:05 pm
    Cigronet la mentira te las potes molt curtes,ticktack ara et diran ke de referéndum nanai ames no cal ja esta fet y guanyat y llavors ke e ? Botifleret
    quina tela 12/09/2021 3:09 pm
    amb aquests inútils estem acabats
    Rafael 12/09/2021 3:30 pm
    Aquesta tropa que ni Pancho Villa els voldria, per inútils, han de parlar amb els catalans?
    L 12/09/2021 4:07 pm
    Vergonyós per part del Gobierno del PSOE. No cal perdre el temps amb "la taula de diàleg"
    uno que vive en Tabarnia 12/09/2021 4:08 pm
    venen la companyia del nan ballari i els seus Boys
    Josep 12/09/2021 5:39 pm
    Ballarà el bacó panxeta?
    Manel 12/09/2021 6:49 pm
    Pero que es pensen amb la Mandonguilla??? Ara ja sabem l'únic motiu que van tenir per posar tal lacra ,vividor i inútil com a ministre, per seguir fent paperots.
    Tano 12/09/2021 6:52 pm
    Entre tots no en fan un.
    Vendetta 12/09/2021 8:26 pm
    Jo crec ke el picheta y el cigronet obriran el ball
    Junqueras el MUÑECO DE LA COLAU.155 13/09/2021 7:47 am
    A la taula del cagarro, que digui missa el Parroco junqueras del PSOE i les ratetes españoles d'ercastizos de españa.una
    en fi 13/09/2021 8:56 am
    la presencia del fundador del tripartido del 155, de l'impulsor de l'empresonament de persones innocents, és una mala elecció, la bola de greix, personatge insultant a la cultura i al món de l'esport, el miguel izeta, no serà mai una opció de diàleg, ell només es preocupa d'omplir la seva butxaca de cales
    ciutada del mon 13/09/2021 9:11 am
    home tenin en compte hiperventilats de merda que no sou mes rucs perque no us entreneu que el partit on l'iceta es secretari general ha guanyat les eleccions en catalunya, si se que per a vosaltres els vots no valen res , nomes la vostra merda identitaria, pero per a la resta del mon si, be deia que vindra el secretari general del partit que ha guanyat les eleccions, es lo que n'hi ha indepres.
      uno que vive en Tabarnia 13/09/2021 1:28 pm
      pobret, vares catajar les mates, oi? o la llogica? no saps que a la politica dos+dos, no fan quatre?, PALLASSO!