Així serà la manifestació de l’11S d’enguany

L'ANC organitza una nova mobilització amb l'objectiu de "recuperar els carrers"

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ja ha fet públic com serà la manifestació independentista del proper Onze de Setembre. L’objectiu de l’entitat, explica, és “activar el front ciutadà i popular per pressionar l’institucional, i transmetre que només lluitant aconseguirem la independència“. Així doncs, l’ANC ha dibuixat les tres línies més importants d’aquesta nova manifestació: “recuperar els carrers, reivindicar el mandat de l’1-O i la via unilateral“.

“La societat civil ha de tornar a prendre les regnes del procés independentista i, mitjançant la mobilització ciutadana i l’organització popular, empènyer els agents polítics i institucionals perquè continuïn avançant cap a la independència”, explica l’entitat en un dossier enviat als mitjans de comunicació. També afirmen que “la societat civil organitzada va fer possible l’1-O i va ser la raó de la victòria, una victòria que es va traduir en un mandat clar i vigent per fer la independència de Catalunya”, i que “la via unilateral cal que estigui preparada per quan fracassi la via dialogada i/o hi hagi una sentència ferma internacional, per tal de guiar els partits i les institucions en aquest camí”.

Com serà la mobilització

La mobilització d’aquest 11S tornarà a ser centralitzada: tindrà lloc a la ciutat de Barcelona. Es tractarà d’una marxa en moviment que anirà de la plaça Urquinaona fins al Parlament de Catalunya. “Baixarem per Via Laietana, girarem pel passeig d’Isabel II i seguirem per l’avinguda Marquès de l’Argentera fins al parc de la Ciutadella (passeig dels Til·lers). És en aquest darrer punt on es durà a terme l’acte polític”, explica l’entitat.

Comentaris

    Veterà antifranquista. 26/08/2021 8:17 am
    Vaig assistir a la manifestació del 11-S del 1977. Del 1910 ençà no he faltat a cap -cadena humana, etc. Tanmateix, aquest any no m'hi espereu. És totalment inútil.
      No cola 26/08/2021 12:09 pm
      Caram, felicitats pels teus 111 anys
      Muriel ciclista 26/08/2021 12:59 pm
      Jajajaja des del 1910? Estàs xalat abuelo. Tu no t'aguantes els pets. La palmaràs amb la nacionalitat espanyola
    Veterà antifranquista. 26/08/2021 8:17 am
    Vaig assistir a la manifestació del 11-S del 1977. Del 1910 ençà no he faltat a cap -cadena humana, etc. Tanmateix, aquest any no m'hi espereu. És totalment inútil.
    Ovella esgarriada 26/08/2021 8:35 am
    Me encanta como los catal.ano-indepres cuidan de una tradición tan española como la trashumancia. Es un placer ver desfilar a la borregada tan obediente siguiendo las ordenes de sus amos y los ladridos de los perros. Cierto es que no son muy limpias y dejan BCN hecha una porquería con sus cagaditas, pero a cambio las ovejitas se sienten realizadas y despues vuelven todas desahogadas y obedientes a su correspondiente corral a la espera del siguiente año. Ellas son felices así porque no son conscientes, dada la edad media de las participantes, que el siguiente año muchas ya no estarán verlo, vivirlo y contarlo. Que lo disfrutéis :)
      Fart de pallassos 26/08/2021 12:11 pm
      I tu que segueixis disfrutant del robatori continuat q et fot borbolandia. Compte q no t'atrapi el llop
      Les carrerades, antics amins de trashumància 26/08/2021 7:18 pm
      Entre 700 i 800 anys fa que les rutes de transhumància ja funcionaven des del comtat de Tolosa de llengua d'Oc i el Maestrat, està clar que desconeixes que llavors Espanya encara estava per inventar-se. La parida t'ha quedat bé, però el nivell d'ignorància és elevat, és clar que no deix de ser el nivell ultranacionalista espanyol hiperventilat, cunyat de barra brava de bar amb tres "carajillos" de més.
        Pedro 27/08/2021 10:44 am
        La verdad de Ovella esgarriada duele.
    Toni Pijoan. 26/08/2021 8:52 am
    Em sembla molt bé les tres propostes que planteja l'ANC. Peró quin és o serà la resposta davant l'incompliment, segur, de tot plegat per part del gobierno ? Està prevista la desobediència ? Un pla B ? Pararem l'altre galta com sempre ? Esperarem vint anys més ?
      Ray 26/08/2021 11:25 am
      Incompliment de què. Del que alguns flipats es pensen que el Gob ha de cedir?
    Miquel 26/08/2021 9:29 am
    Ja n'hi ha prou de paripés! Si van suspendre la república quan la van proclamar, deixant al poble amb el cul enlaire! Tots plegats són una colla de traïdors
    “recuperar els carrers, reivindicar el mandat de l’1-O i la via unilateral“??? 26/08/2021 9:52 am
    No pot ser, hem perdut la credibilitat des que un poc honorable batxiller foll poc preparat va trigar setmanes a donar el resultat de l'1-O, segons a suspendre la DUI, i hores a fugir deixant-ho tot enmerdat. També ens va fer perdre les complicitat i simpaties que'l poble català tenia a moltes democràcies de tot el món. Gràcies Fuigpelmón per fer la feina a escaÑa...
    L'atractiu principal és passar per via laietana 26/08/2021 12:31 pm
    i aprofitar-ho per cantar les veritats als criminals que allà hi tenen el cau
    Vendetta 26/08/2021 4:54 pm
    Comvokeu per anar a c4emar las seus del partits botiflers y la vostre y la de momium
      Sr. Floïd 27/08/2021 8:27 am
      Que no saps convocar tu? Ahhhh, tu ets del que es queden a casa veient T5, qué tal l'Esteban, et posa?
    gerard de sarrià 26/08/2021 6:12 pm
    Al Fossar de les Moreres. A la d'aquests "cantamanyanes-barruts" ni parlar-ne. Quins penques. L'ANC l' hauria de convocar a la Plaça de sant Jaume, davant del Govern de la Corona d'España a Catalunya. Ves per on, enguany ho porta ben lluny. Col·aboradors de Vichy. Fora, fora, fora...
      Si noi, 27/08/2021 9:34 am
      Vichy al s.XXI s'ha traslladat a Waterloo, residència d'un poc honorable batxiller que va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat.
    Quest 11S serà per assenyalar als Nostres Traïdors. 26/08/2021 6:57 pm
    Quest 11S serà per assenyalar als Nostres Traïdors. Son l'últim escull capa la independència.
    Veterà antifranquista. 26/08/2021 7:40 pm
    Vaja!. L'he pifiada amb el teclat. Volia posar el 2010, és clar. de tota manera em refermo en el que dic. Adeu siau al 11-S. .
    Aquesta és la realitat 26/08/2021 11:42 pm
    JxCAT ha instrumentalitzat l'ANC per interessos electorals. Ara aquesta entitat està en fallida, com tot el que toquen els ineptes de Waterloo.
    Luisnomeacuerdo 26/08/2021 11:51 pm
    Donde esta wally? Bonita foto de fanáticos fascistas independentistas, todos reunidos tocándose y disfrutando como guarrillos en un charco. Camisetas a un leuro, marialazinazi, ma la quitan de las manos.
    vado 27/08/2021 12:54 am
    La protesta i la reivindicació són indispensables més enllà de qualsevol consideració, matis o possibilitat d'èxit o no. Callar és claudicar.
    Carles BCN 27/08/2021 10:17 am
    Una altra frikada d.ANC I van?
    kim 27/08/2021 11:55 am
    Jo si aniré a la Diada com cada any, però a l´acte al fossar de les moreres, no pas al teatre de l´ANC.