Laura Borràs assegura que la taula de diàleg és “un eslògan publicitari”

La presidenta del Parlament ha assegurat que els servidros públics "tenen por"

La presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, ha assegurat que per ella la taula de diàleg és “una acció de màrqueting i no política”, així ho ha dit aquest matí a Catalunya Ràdio. Borràs ha explicat que ella coneix als actors que participen en la taula de diàleg, ja que ha estat dos anys a Madrid, i ha assegurat que no confia en absolut en aquesta iniciativa.

“Esperaria que fossin més modestos i que la lliçó l’aprenguessin ells. Les eleccions donen majories absolutes als partidaris de la independència de Catalunya“, ha assegurat fent referència a les declaracions de la portaveu del govern espanyol, Isabel Rodríguez, on assegurava que els independentistes “haurien d’haver après la lliçó”.

Respecte al Tribunal de Comptes, Borràs ha assegurat que actua ‘una manera “desmesuradament reaccionaria”. “El fet és que el Tribunal de Comptes, que s’autoanomena tribunal, actua d’una manera desproporcionadament reaccionària, busca la repressió, i ara la mort civil que és la mort econòmica, això significa que va contra les famílies dels encausats. Apliquen pautes que es van aplicar al final de la guerra civil contra els republicans”, ha dit Borràs.

“Els servidors públics tenen por, i això no és normal, això s’ha de denunciar. La por coarta la teva capacitat de decisió i moviments i genera autocensura”, ha dit Borràs. “Jo no puc dir que no tinc por, perquè evidentment en tinc. Estar en primera línia política en aquest moment a Catalunya vol dir que la teva feina serà judicialitzada. No és normal que per cada decisió que es pren hi hagi immediatament aquesta judicialització, i sabent que vivim en un context en què es veuen processos judicials que són completament injustos”, ha finalitzat la presidenta del Parlament.

Comentaris

    Maria 23/07/2021 9:48 am
    Laura, tu ets un eslògan publicitari.
      Doctor Strangelove 23/07/2021 12:49 pm
      I tu geganta del pi què ets? I el batxiller mentider? I corrupgència? I els vells hiperventilats? Tot és teatre a casa nostra, però del dolent! Doc.
    Tano 23/07/2021 10:09 am
    Quanta raó.
    Laura for President. 23/07/2021 11:05 am
    No puc estar mes d'acord, no serveix per res, es propaganda per distreure la gent. Laura for President.
    Muntatge publicitari és Waterloo 23/07/2021 11:26 am
    Quan no s'està capacitat per governar tot són excuses. Hi ha un sector de JxCAT que vol que les coses funcionin molt malament, i que esperen que mani el PP per poder fer confrontació estèril.
    Ferran 23/07/2021 11:30 am
    Un eslògan publicitari, com el 1-O oi ?? totalment igual !!
    El Cit 23/07/2021 1:39 pm
    Borràs, ens veiem aquest estiu a Cadaqués? Allà la repressió la portarem millor...
    joansjosepsiases 23/07/2021 2:07 pm
    De veritat?, no pot ser! no me n'havia adonat gens ni mica...
    En efecto 23/07/2021 3:36 pm
    Un slogan tan falso como los presupuestos que usted misma hacía para su amigo el Trapis y tan falso como las facturas que ela Trapis expedía. No se le escapa una, Doña Laura.
    Català 23/07/2021 6:39 pm
    Ni a aixó arriba, és una collonada.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 23/07/2021 7:51 pm
    Té tota la raó la senyora Borràs: la taula de diàleg és un cagarro
      Un cagarro? 24/07/2021 6:16 am
      Com l'1-O que va anular el batxiller foll al suspendre la DUI i fugir deixant-ho tot enmerdat? Tens res millor per oferir que seure i parlar?
    LLARENA dPENA 23/07/2021 8:06 pm
    Totalment d''acord, peró de tant poca qualitat que no és creible i tothom sap molt bé que no va enlloc. Els primers en saber-lo son els d'ESGERRO AUTONOMISTA DE CAT, l'antiga ERC. Com si fos una taula xina, baja. Ara bé, Presidenta, no t'oblidis que vosaltres. els de JxCAt, sou part de la colla que li dona suport alhora que feu el joc als d'ESGERRO. Per tant, també sereu responsables del fracàs d'aquesta taula i ho pagareu car.
    Roser 23/07/2021 8:17 pm
    Us deuen haver agafat el model que fa anys practiqueu amb nosaltres els catalans.
    Temps de missa i rosari erc.tauleta de parxis 24/07/2021 5:40 am
    Entre la Presidenta i el niño del junqueras de Pineda hi ha mil anys de civilització. Qui vota Erc es primitiu, ranci, ferrovial i curtet com un junqueras