L’Audiència Nacional continua el procés contra Boye malgrat els dubtes de la instrucció

Tardón tomba el recurs del principal processat

Sense treva. La jutgessa titular del Jutjat Central d’Instrucció número 3 de l’Audiència Nacional, Maria Tardón, no atura el procés contra l’advocat que ha ideat l’estratègia d’internacionalització del Procés, Gonzalo Boye. En una nova interlocutòria que resol un recurs del principal investigat, José Ramón Prado Bugallo, Sito Miñanco,- a la causa hi ha 45 persones físiques i 5 jurídiques- contra la decisió per la seva presumpta participació en dues operacions amb què suposadament pretenien introduir a Espanya gairebé quatre tones de cocaïna i per la creació d’un entramat criminal per blanquejar els diners obtinguts amb la droga.

Entre els processats es troba l’advocat Gonzalo Boye , a qui la titular de Jutjat Central d’Instrucció 3 atribueix un delicte de blanqueig de capitals en el si d’una organització criminal, procedent del narcotràfic, en concurs amb un delicte continuat de falsificació en document oficial. Una acusació recorreguda per l’advocat, fins i tot, davant el Tribunal Constitucional, per deficiències en la prova i pels dubtes que genera l’inici de l’actuació contra el lletrat: dues declaracions de dos implicats, dos anys després d’obrir la investigació i que a més, podrien haver obtingut beneficis de la fiscalia.

Més informació en breu

Comentaris

    Lúcido 20/05/2021 9:59 pm
    FuiBorbon, criminoso rei da tortura policial nacionalista castelhana em Euskadi.
      Lúcido 20/05/2021 10:01 pm
      Digo, FuigBorbon de Franco I, rei do Movimiento.
    Un seguidor 20/05/2021 8:45 pm
    Palomitas palomitas!
    RAMON A 20/05/2021 5:11 pm
    En resum com la justicia del Putin
      666 21/05/2021 1:42 am
      Què saps tu de la Justícia " de Putin " .... imbècil !
    yo pispo 20/05/2021 3:58 pm
    Boye; ex-colaborador confeso de ETA en secuestro, abogado de etarras, de narcotraficantes, violadores y delincuentes varios como Fuigpelmón. Vamos una joyita el chileno de la cara amargada ;)
      Jo 21/05/2021 8:25 am
      Només un fatxa tarat, pot fer aquest comentari..el que no li perdonen a Boye, és la seva bona feina amb els independentistes i la externalització del conflicte català! Això el fdp no ho digereixen, oi pispes?
      Lúcido 20/05/2021 9:59 pm
      FuiBorbon, criminoso rei da tortura policial nacionalista castelhana em Euskadi.
      Poema a la misera 20/05/2021 4:14 pm
      Ves a tocar la panxa d’Is pain, castellà amargat. Per allí on aneu, només feu el ridícul, intolerants, escandalosos i predemocratics. Au a torejar, i a la barra del bar, que es lo que feu millor.
        Gonzalo 20/05/2021 5:42 pm
        Y habla de hacer el ridículo alguien que se puso un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berreaban andapandanchia.... jajajajajajajaja!!!!!!
          Jo 21/05/2021 8:39 am
          Si, i quan tinguem la andapandanchia, que dius, el primer que farem serà enviar-te al teu cau de rates, de l'Espanya profunda, amb una bona patada al cul!
          Jo 21/05/2021 8:33 am
          Em costa entendre com es pot ser tan gilipolles...deus anar mamat tot el dia, perquè del contrari, no te aguantaries ni tú! Compadeixo als que han de viure al teu voltant!
            Gonzalo 21/05/2021 9:17 am
            Aquel día de los huevos fritos encima de la cabeza ibais drogados, no?
      Gonzalo 20/05/2021 4:12 pm
      Referente laZinaZi...palomitas! Palomitas!! Palomitas!!!!!
    d'eSSpanya no es pot esperar justícia, ni res de bo tampoc 20/05/2021 3:39 pm
    la justícia ñorda sap que pot fer el què li doni la gana, sap que de ser descoberta la seva parcialitat, no passarà res, doncs quan aquesta descoberta es produeix ja hauran fet el mal pretès. Haurien de pagar el seu "error" amb una condemna igual a la que han infringit a la víctima, ja veuríem com aleshores serien més justos
    Gonzalo 20/05/2021 2:57 pm
    Las dudas las tendréis vosotros, laZisnaZis...nosotros lo tenemos clarísimo...este personajillo solo se merece volver al lugar de donde nunca tuvo que salir....LA CARCEL!!!!!
    3
    114
    Respon
      @ Gonzalito 21/05/2021 8:30 am
      Si aquest és mereix la presó per fer bé la seva feina, i molestar tant els fatxes com tú, espero que un dia el karma et faci caure la llengua a trossos, fatxa fastigós! Ets la típica escoria ñorda que només tens el cap per embestir, sembla que a casa teva no et van ensenyar a pensar, tros de soca!
      Lúcido 20/05/2021 10:03 pm
      Sim, FuigBorbon, no cárcere de Abu Dabhi.
      Raül 20/05/2021 4:40 pm
      A lo tuyo se lo conoce como prejuicio y es lo contrario del juicio.
        Gonzalo 20/05/2021 5:41 pm
        Lo tuyo Raulito, es lo más parecido a los naZis... laZinaZi.
          JordiP 20/05/2021 6:58 pm
          A veure si et fas gran d'una vegada i guanyes una mica de raciocinio.
    Lluït 20/05/2021 2:57 pm
    Un tertulià proper a erc, al 324, per rebatre unes paraules del MHP Puigdemont comparant Turquia i Espanya, deia que a Turquia l'atropellament de dret es donava massivament i amb indicis precaris.. Les tertulies van coixes de pluralitat perquè no hi va haver ningú que li recordés, entre altres barbàries comeses per l'estat Ñ, els prop de 3000 represaliats independentistes (una per un xiulet groc..), i que segueix amb persecucions embogides per la venjança de qui no té raó i que creu que només atacant i perjudicant greument els qui defensen els drets de les persones aconseguiran imposar la seves irracionalitats de patrioterisme esperpèntic
    Boku. 20/05/2021 2:36 pm
    Advocats i procuradors, a l'infern de dos en dos,
    23
    22
    Respon
    Luisnomeacuerdo 20/05/2021 2:04 pm
    A este picapleitos le van a meter un puro que se le va a caer el pelo. Entérate quico ñapas, el estado no cejara hasta que los fascistas independentistas veáis la luz y volváis al rebaño como los buenos borreguetes que sois.
    6
    110
    Respon
      @ nomeacuerdo 21/05/2021 8:36 am
      A veure doncs sí tenim sort i a tú et cau el dit, aquest que fas servir per escriure les teves collonades de subnormal cada dia...
      JordiP 20/05/2021 6:56 pm
      Impossible. No té ni un pèl per caure, com es pot apreciar a la foto. A veure si t'informes una mica millor, despistao!
    L'OBSERVADOR ASTORAT 20/05/2021 2:04 pm
    L'Audiència Nacional va ser una "Mutació Ful Constitucional del 1977", del Franquista "Tribunal de Orden Público (TOP)". No va ser més doncs, que una "Operació de Maquillatge i Canvi de Nom", per continuar perseguint, ara des de una perspectiva "Suposadament" Democràtica", tot allò fos susceptible de poder fer trontollar el "Deep State Ñ" (Borbónic-Franquista 2.0), hereu i continuador d'un Estat Genocida-Feixista" y també per suposat, "La Unidad Indisoluble de (S)pain". Quin valor té doncs, ni una sola línia de les seves Sentències o Resolucions !!