L’ANC fa una crida a exercir la sobirania fiscal en la declaració de la renda

Demana fer la declaració a l'Agència Tributària de Catalunya

L’ANC ha fet una crida a empreses, associacions i a tota la ciutadania per fer la declaració de la renda de 2020 a l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) com una mostra de sobirania fiscal. La presidenta de l’entitat, Elisenda Paluzie, ha reconegut que actualment l’ATC transfereix els impostos a Hisenda, però ha assegurat que la sobirania fiscal suposa un “exercici pràctic” dels procediments a seguir un cop es declari la independència i ha demanat a les administracions catalanes “estar preparades”. La compareixença d’aquest dimarts forma part de la campanya ‘Jo pago a Catalunya’, iniciada a la tardor de 2020 per impulsar la ciutadania a pagar impostos al Govern en comptes de l’administració espanyola.

Comentaris

    Gonzalo 04/05/2021 5:29 pm
    La Agencia Tributaria de Cataluña (ATC) colabora con la Agencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT)......texto copiado de la web gen.cat ..... jajajajajajajaja!!!!!!!! Que os la meten doblada, pardillos!!!!!! Jajajajajajaja!!!!!!
    Gonzalo 04/05/2021 4:05 pm
    Pero si luego lo que ingreséis allí va a parar a la agencia Tributaria española.... jajajajajajajaja!!!!!! Por favor....parad, por favor, parad.... jajajajajajajaja!!!!!!!!! Acabareis con nosotros, pero a base de carcajadas!!!!!!!
      Evarist 04/05/2021 4:55 pm
      Rie subnormal rie, que aqui te quedan dos telenoticies.
        Gonzalo 04/05/2021 5:22 pm
        Y a ti, frustrado indepre, cuantos te quedan??? Jajajajajajaja!!!!!!
    miquel puigpelat 04/05/2021 3:34 pm
    Perquè hem de desobeir si els nostres polítics no ho fan?
      Gonzalo 04/05/2021 5:28 pm
      La Agencia Tributaria de Cataluña (ATC) colabora con la Agencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT)......texto copiado de la web gen.cat ..... jajajajajajajaja!!!!!!!! Que os la meten doblada, pardillos!!!!!! Jajajajajajaja!!!!!!
    Pajaritu 04/05/2021 3:17 pm
    ... un cop es declari la independència... ¿No estaba ya declarada? Sí, sí... esa de los 8 segundos. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    43
    35
    Respon
      Gonzalo 04/05/2021 4:07 pm
      Quita, quita...que la tienen declarada, pero ni plasmada en ningún documento oficial, ni mucho menos implementada....... jajajajajajajaja!!!!!! Son laZisnaZis...pero cobardones a más no poder......jajajajajajaja!!!!!!!!
    Ramon 04/05/2021 2:59 pm
    No té cap sentit intentar acabar amb la repressió si no acabem primer amb ERC.
      Un gamarús 04/05/2021 8:47 pm
      Vostè és molt espanyol o molt ximple, o potser les dues coses.
      FORA L'OLIGARQUIA 04/05/2021 4:50 pm
      La independecia no sera legal ni legitim. Nomes sera legitim en CATALUNYA pero no a la resta de ESPANYA. FUERZA Y LIBERTAD CONSTITUYENTE