L’ANC entrega a Aragonès una proposta d’accions per avançar cap a la independència

L'Assemblea s'ha reunit avui amb el president de la Generalitat de Catalunya en el marc de la ronda de contactes que Aragonès està mantenint amb les entitats civils del país

L’Assemblea Nacional Catalana ha mantingut una reunió aquesta tarda amb el president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, en que s’ha li ha fet entrega d’un document amb una proposta d’accions per incorporar al pla de govern 2021-2025 per tractar de “fer efectiva la independència durant aquesta legislatura”, segons ha publicat l’ANC a Twitter.

El document es divideix en 10 principis, que conformen un conjunt de propostes per tractar d’apropar l’objectiu de la indpendència mitjançant accions concretes a realitzar des del Govern. En total recull unes 50 accions que el Govern pot dur a terme per “preparar les institucions i el país per culminar la independència per l’única via realista, la unilateral”, a explicat l’Assemblea a les xarxes.

El president Aragonès ha dut a terme una ronda de contactes amb les principals entitats socials del país, com l’ANC o Òmnium. El president també es va reunir ahir amb Jordi Cuixart, president d’Òmnium Cultural.

Podeu llegir el document complet que l’ANC ha entregat a Aragonès aquí.

Comentaris

    Pajaritu 13/07/2021 10:37 pm
    ... per avançar cap a la independència... ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Realitat 13/07/2021 11:19 pm
    Paper mullat i temps perdut
    Vendetta 13/07/2021 11:39 pm
    Control del territori
    Luisnomeacuerdo 14/07/2021 12:29 am
    Esta legislatura seguro que alcanzais la repugblica de tractoria, si no es así no pasa nada , otros 18 meses más y asi hasta que el pastelero loco se quede calvo.
    Ara l'ANC (que està controlada per corruptgència des que van posar a Jordi Sànchez com president quan havia guanyat Liz Castro) ha de marcar el ritme? 14/07/2021 6:11 am
    Per què no ho van fer amb Torra? Per què no van evitar que Fuigpelmón no suspengués la DUI en segons i fugis deixant-ho tot enmerdat? Fa pudor, pudor a corruptgent, hem votat un Parlament fa quasi mig any i tenim un Govern des de fa un mes, deixin treballar en pau als que tenen la legitimitat democràtica!
    Generalitat.155, l'españa dels miserables 14/07/2021 7:00 am
    El que cal es tancar l'autonomia, i destrossar el sistema constitucional d'españa. FORA LA GENERALITAT CONSTITUCIONAL, FORA LA VERGONYA DEL PACTE PROSTITUCIONAL ERC.JUNTS.CUP, purs politiquillos espanyols, que nomes penen en forrarse i robar als catalans amb impostos per a ells. TANCWMENT DE LA GENERALITAT JA!!!!
    Aragones 155, el delegat prostitucional del 155 14/07/2021 7:02 am
    Aragones el deoegat espanyol del 155,ves a fer biutifarres, venut, espanyol, top.manta del Sanchez
    Veterà antifranquista. 14/07/2021 7:15 am
    La independència vindrà de mà del Poble; mai de cap partit polític, perquè NO HI HA CAP PARTIT INDEPENDENTISTA. Als partits només els interessa la poltrona, el sou i la jubilació daurada. I al Poble, com cantava La Trinca, que ell dinguin pel.....
    Veterà antifranquista. 14/07/2021 7:15 am
    La independència vindrà de mà del Poble; mai de cap partit polític, perquè NO HI HA CAP PARTIT INDEPENDENTISTA. Als partits només els interessa la poltrona, el sou i la jubilació daurada. I al Poble, com cantava La Trinca, que ell dinguin pel.....
    Gerard 14/07/2021 7:38 am
    A la MERDA els putos partits.
    Aragones 155, el delegat prostitucional del 155 14/07/2021 7:40 am
    Aragones el delegat del Gobierno espanyol del 155,ves a fer biutifarres, venut, espanyol, top.manta del Sanchez
    Comes 14/07/2021 8:18 am
    Nomes quant aixequem el cul del sofa, i sortim als carrers a cremar tot el que cremi, sererm lliures del faxisme espanyol.
    Doctor Strangelove 14/07/2021 12:10 pm
    La Palurdie aquesta "funcionaria de classe A del Estado Español" vol avançar cap a la independència. Doncs molt bé, primer deixa de treballar per Ñ, i desprès en parlem, bocamolla que només ets això, un tros de carn sense cap mena de lògica al cervell! Doc.