L’ANC aconsegueix 10.000 signatures per demanar un Govern independentista

L'entitat demana a les candidatures independentistes que " treballin per conformar un executiu fort"

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha aconseguit 10.000 signatures en tres dies per demanar un Consell Executiu de la Generalitat independentista a través del manifest ‘Govern independentista, ara! Per la urgència social i nacional’. L’entitat ha demanat a les candidatures independentistes que “actuïn amb sentit d’estat” i treballin per “conformar un Govern independentista fort”. El manifest assegura que l’objectiu és que Esquerra Republicana, Junts i CUP “cerquin els consensos necessaris i avantposin els interessos de país als de partit”. El document també deixar clar que tan sols “un Govern de concentració nacional permetrà fer front als continus atacs de l’Estat espanyol”. L’Assemblea ha afirmat igualment que la seva intenció és fer “valdre el 52% dels vots directes a candidatures independentistes a les eleccions del 14-F”. “El poble ha complert; ara li toca als electes actuar en justa correspondència amb la voluntat de la ciutadania expressada a les urnes”, diu l’entitat. El manifest serà llegit per part d’algunes de les entitats signants a la concentració que l’ANC ha convocat aquest diumenge a plaça Catalunya.

Comentaris

    No és per res especial 27/02/2021 3:42 pm
    Però les eleccions van ser fa dues setmanes i no cal fer més campanya electoral. Va guanyar el PSC en sentit estricte; el segon va ser ERC, únic partit amb capacitat per governar; el tercer, un perdedor, va ser JxCat. No costa tant entendre això ni donar-li més voltes.
    Dr Sallop 27/02/2021 12:42 pm
    Si, correcte es el 0,133814214, les camisetes ja les hem demanat.
    Vendetta 27/02/2021 12:16 pm
    E, diumenge mes ridicul procesista mes camisetas mes romerías de hippy avui están en de sortir
    Ramon 27/02/2021 12:09 am
    No hi ha hagut a tot Occident manifestacions com les del poble català per la llibertat de Catalunya. Ni quantitativament, ni qualitativa. Però ERC va ferir de mort el procés el 9N. No dic que fins llavors s'haguessin fet les coses bé. Però tot i no fer-les massa bé allò semblava que no podrien derrotar-ho. Fins que ERC va clavar-li quan el 9N una punyalada mortal al procés. La davallada es va notar d'immediat. El talp del procés era ERC. N'hi ha que ho vam descobrir llavors ja sens cap dubte. Però probablement no havien set des del primer moment.
    20
    11
    Respon
      Orl 27/02/2021 12:06 pm
      El 9 N? Va ser el president Mas el primer a dir que seria un joc organitzat per la societat civil.
    Jo creia qu'els governs .... 26/02/2021 9:58 pm
    .... sortien dels vots en unes eleccions i posteriors pactes, no d'uns signants que passaven per allí. Aquests 10.000 pollastres, és que no van anar a votar?.
    nil 26/02/2021 9:56 pm
    el diumenge tots a plaça Catalunya...som-hi...ei tu nyordo no...
      LSO 27/02/2021 9:51 am
      Para oír siempre lo mismo, y que me lean poesías y me canten la estaca. No gracias. Prefiero ir hoy a la Pl. Universitat, por Hasél, estas son las manis de verdad y no las del Kumbaya, que son para jubilados que votan a ER.
    Doctor Strangelove 26/02/2021 9:56 pm
    Com vol bé ha dit un, 10.000 de 7 milions i mig és un 0,1333333 (periòdic pur) % de la població total. Per tant, aquestes signatures i no res, és el mateix! Suposo que és això el què volia dir l'altre Doctor. Doc.
    Juli Vert 26/02/2021 9:10 pm
    oooosti 10.000 signatures, el 52% de la població, vinga que ho teniu a tocar
    27
    36
    Respon
    Ramon 26/02/2021 9:01 pm
    ERC va ferir de mort el procés el 9N.
    14
    12
    Respon
      Dades reals 27/02/2021 9:41 am
      El que va fugir sense donar la cara va ser Puigdemont, i el govern espanyol va donar per acabat el procés.
    Dr Sallop 26/02/2021 7:58 pm
    Perdó, aclariment : Si 7.500.000 , en son 100 10.000 en serán....0,0000006'9
      Doctor en matemàtiques no ets, no? 26/02/2021 9:21 pm
      Es el 0,13%, però, que vols dir exactament? En redacció de text tampoc tens estudi, no?
    Un seguidor de Fuigpelmon 26/02/2021 7:45 pm
    Yupiiiiiiiii Ara siiiii, segur segur!! Que chachi súper guay lo que nos ofrecen la ANC, seguro que daréis una presión descomunal para que se forme gobierno independiente... y al mismo tiempo, crear una camiseta nueva para vender al rebaño!!! No seáis tontos!! Por dios...El ridículo no tiene límites...
    2
    114
    Respon
    Luisnomeacuerdo 26/02/2021 6:52 pm
    Buag cinco mil serán del macario y otras cinco mil de la palurduza. Tienen al reino de España contra la pared. Venga careta ves pensando en el color dela camiseta para este año. Payasoossss. Nada nuevo bajo el sol de la comunidad Autónoma de Cataluña.
    5
    113
    Respon
    Dr Sallop 26/02/2021 6:35 pm
    Consell Executiu de la Generalitat independentista que actuïn amb sentit d’estat ------------------------------------------------------Mientras Navarra y el Pais Vasco, gozen de los privilegios fiscales que gozan , contemplados y ratificados en la Constitución Española . Cataluña nunca sera Independiente !! lo entendéis ?? , repito : Cataluña nunca sera Independiente !! lo entendeis !!!!
    Dr Sallop 26/02/2021 6:29 pm
    7.500.000 - 100 10.000 = X
      Doctor en sumar con los dedos... 26/02/2021 9:23 pm
      Suma este ??
    Ramon 26/02/2021 6:03 pm
    Les tres excuses d'ERC per no tirar endavant ja no serveixen. Recordem-les. Excusa 1.- Que l'espai que ells anomenen "convergent" -que per cert els ha superat en força més vots que el 2017-, no volia la independència; ara ja els acusen de voler-la massa! Excusa 2.- Que la presidència ha set sempre d'aquell espai "convergent" que ha tornat a superar en vots: ara això ja no podran dir-ho, car per causa del trencament de JxCat amb el PdCat la presidència recaurà en ERC; Excusa 3.- Que no havíem arribat al 50% en vot absolut (excusa que significava obviar la guerra bruta espanyola). Molt bé. Totes tres excuses a Can Pistraus. Però ja ho veureu com els sociates els en troben de noves.
    51
    137
    Respon
      Nomar 26/02/2021 9:44 pm
      Les nostres ximpleries més grans poden ésser molt sàvies.