L’agenda madrilenya de Trapero que incomoda al Govern

La suposada visita a la Sarsuela, que els Mossos neguen, incomoda la conselleria

La visita a Madrid amagada del cap dels Mossos, el Major Josep Lluís Trapero, a la cúpula d’Interior no ha caigut bé a la conselleria. Segons la Razón, Trapero va visitar la Sarsuela (els Mossos ho han negat), l’Audiència Nacional i el Tribunal Suprem el passat 15 de juliol. Una agenda que no va comunicar ni al conseller Joan Ignasi Elena ni al Director General de la Policia, Pere Ferrer. De fet, aquesta ha estat una pràctica habitual dels caps del cos, de mantenir reunions discretes a Madrid amb la Fiscalia General de l’Estat o l’Audiència Nacional arran que els Mossos treballen a les seves ordres, però això sí, sense visitar la corona espanyola. Són les anomenades visites tècniques.

En tot cas, a Interior no amaguen el seu malestar tot i que eviten fer sang. “No és cap secret que a la cúpula del departament els incomoda la figura del Major”, recorden en fer pal·lès que el seu testimoni va ser clau per condemnar els presos polítics i mantenir-los a la garjola. La visita clandestina avançada per La Razón li treu punts en l’abonament de la confiança política en el Major.

Sigui com sigui, l’activitat madrilenya de Trapero ha molestat a Interior i a la direcció de la Policia per la seva clandestinitat en el benentès que fonts d’Interior consideren que no hauria passat absolutament res que ho hagués dit ni ningú hauria posat cap impediment. Ara bé entenen que el major tingui la seva agenda privada.

Trapero va ser restituït el passat novembre just després de la seva absolució per rebel·lió, sedició i desobediència per part de l’Audiència Nacional arran del 20S i el Primer d’Octubre. Una decisió que precisament aquest dimecres avalava l’exconseller d’Interior, Joaquim Forn, en la seva xerrada a la Universitat Catalana d’Estiu, que se celebra a Prada aquesta setmana. Forn va argüir que el president Quim Torra havia de tornar-lo a nomenar com a cap perquè era el “Govern de la restitució”.

Comentaris

    joandomenec 19/08/2021 9:34 am
    Si és veritat, què espera el govern per destituir-lo? El policia que estava disposat a detenir el president Puigdemont no hauria d'ocupar el càrrec que ocupa.
      MHP 19/08/2021 11:23 am
      Llàstima no ho va detenir, ens aguesim estalviat la vergonya de tenir al Puigdemont fent i sient venejades dia ai dia també i fent wl ridicul per allà on passa.
    Erc es trapero, es Felioe Sexo.groc 19/08/2021 9:45 am
    Aragones, enviar al Drapero Brut a Madrid es per preparar la MESITA.155? Plega la almoina Aragonez, pue borbonisme,ferrovial. Junqueras no està prou forrat amb l'estraperlada de FERROVIAL?
      Doctor Strangelove 19/08/2021 1:20 pm
      Es diu Drapaire en català, tros de subnormal analfabet sense neurones! Doc.
        La mama StrageMeuca ja sap que dius pallassades aquí? 19/08/2021 3:16 pm
        Si ella mateixa reconeix que ets un inútil! Que insultan i creien-te millor que tothom no vas enlloc..
        Prefiero juan carlos que al iceta sexuaomente ablando con h de HP 19/08/2021 4:14 pm
        Tranquil, que tu ets sabi com bon iceta de sexe pederasta.cope. trapero es espanyol, i jo li dic drapero per que m'agrada tractar als espanyols com vull, doctor en marranades. La cope es cristianisme sexual como Dios y el Rey manda
    ?? 19/08/2021 10:33 am
    Quina merda de policia colonial, no ens ho pensàavem eh nens i nenes.
    Freud 19/08/2021 10:41 am
    Tenir aquest a casa es com ficar la guilla al galliner.
    Ricard 19/08/2021 11:14 am
    No sabia que els funcionaris tenen agenda privada. Hauré de fer-me Major.
    Tal com raja 19/08/2021 11:18 am
    Sisplau, no jutgem tan ràpid. No sabem què ha passat. Donem-li un vot de confiança.
      ton c. 19/08/2021 6:42 pm
      després d´un mes ja s´hauría d´haver explicat i perque ho ha filtrat com sempre interesadament un diari de Madrid.
    MHP 19/08/2021 11:20 am
    Un policia excepcional, com cal, inteligent i disposat a fer cumplir la llei, quina sort tenim a Catalunya de tenir com a cap de la policia al Sr. Trapero.
      Ricard 19/08/2021 8:17 pm
      La llei de qui? Dels forasters?
    blup 19/08/2021 11:30 am
    Deu d'estar pactant la seva redició a Catalunya com a MINISTRO DELINTERIOR!
    egs 19/08/2021 11:31 am
    questa traiduria als catalans demostra d'on ve.
    Un català 19/08/2021 11:37 am
    Un nou traïdor. ? Detenir en Puigdemont? I perquè no a aquest altre que no compleix amb el seu govern.
    Trapero pot ser un bon policia, però no entén Catalunya, el seu cor és a España 19/08/2021 11:40 am
    Els pares del sr. Trapero són originals de Valladolid, El seu pare va venir de taxista a Barcelona, tots sabem que els taxistes, els de la RENFE, de la SEAT , els dels autobusos... per tenir en època franquista un lloc de treball, havies de ser franquista i sentir-te molt español i no contaminar-se del fet català, per això tots parlaven i parlen castellà. Tota aquesta gent viu i educa els fills a Catalunya sense integrar-se gents al país: els fills i els néts viuen a España i prou... I Trapero és un d'ells. Per les seves declaracions veiem que sols obeeix les ordres de la justícia espanyola, fins a arribar a dir que hauria empresonat el nostre govern.
      Anònim 19/08/2021 7:03 pm
      Muchacho,qué cantidad de tonterías has puesto enpoco rato,se obedece a la justicia y punto,cual es la justicia catalana a la que tenía que obedecer?
    Boletaire 19/08/2021 11:43 am
    Perquè us penseu que el van absoldre al judici. Estem trigant massa a destituir-lo.
    federalista 19/08/2021 11:55 am
    jajaj ara feu un altre u d'octubre mamarratxos, que les hosties del del 2017, seran un joc de nois, amb las que us emportareu a la propera, i amb el major trapero detenint, al nano, per la seua corta estatura mental i fisica , llepaculs del mossen junqueras, el pedrito aragones jajajajaja.
    Doctor Strangelove 19/08/2021 1:22 pm
    Mireu el nivell dels comentaristes! En Trapero era l'heroi nacional després dels atemptats a BCN, però per aquesta colla d'analfabets només ho era perquè es pensaven que era de la seva corda. Una vegada vist, que aquest professional, només és un professional que es dedica a fer la seva feina el millor que pot, ara se'l volen carregar. Tenim una merda de societat que no se com s'ha de netejar, però potser el millor seria llençar-la tota a la brossa! Doc.
      Aquesta societat es netejarà purgant genteta com tu! 19/08/2021 3:20 pm
      Amb verí per paneroles ho arreglarem..
      uno que vive en Tabarnia 19/08/2021 3:22 pm
      pobret noi, començem per a tu? perque el teu de nivell no arriba a encefalograma pla, berreges el porc amb la velositat, a cas no eres a la clase de comprensio? sempre has estat aixi de burro? no ets el suficient inteligent perque quant una persona et deceb, camviis de opinio, be! de fet que tinguis la mateixa despres de les enserronades que t,ha fotut el teu emerit, ja pinta el teu personatge
      Ricard 19/08/2021 8:18 pm
      Tenir una "agenda privada" no és gaire exemplar enlloc.
    uno que vive en Tabarnia 19/08/2021 3:22 pm
    pobret noi, començem per a tu? perque el teu de nivell no arriba a encefalograma pla, berreges el porc amb la velositat, a cas no eres a la clase de comprensio? sempre has estat aixi de burro? no ets el suficient inteligent perque quant una persona et deceb, camviis de opinio, be! de fet que tinguis la mateixa despres de les enserronades que t,ha fotut el teu emerit, ja pinta el teu personatge
      Doctor Strangelove 19/08/2021 5:11 pm
      Quan et dirigeixis a mi, escriu correctament, tros d'analfabet. Pet què perdo el temps amb gentola sense nivell🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️? Doc
    Prefiero juan carlos que al iceta sexuaomente ablando con h de HP 19/08/2021 4:15 pm
    Tranquil, que tu ets sabi com bon iceta de sexe pederasta.cope. trapero es espanyol, i jo li dic drapero per que m'agrada tractar als espanyols com vull, doctor en marranades. La cope es cristianisme sexual como Dios y el Rey manda
    Els sinverguenses 19/08/2021 4:47 pm
    No deurien formar part de les cúpules directives catalanes.
    fat boy 19/08/2021 11:26 pm
    Incomodar?. Que el fulminin i muerto el perro se acabo la rabia. Aixo si no es l'Elena al que haurien de fulminar.
    LLARENA dPENA 20/08/2021 12:44 am
    Aqust home, disosat a empresonar la cupula del govern de la GENE l'1 Oc,obeint sempre ordres del ministre d'interior de torn espanyol, mai, però mai, havia d'haver estat nomenat altre vegada "ministro de los Mozos". Com els "i"rresponsables del Govern de la GENE van poder ser tan inutils i idiotes posant el "general de l'enemic" dintre de casa seva?. La ciutadania ja li vrema reconeixer les actuacions dels Mossos el 17A. Ara toca fer-lo desapareixer i, si li ho proposen, que vagi a treballlar a Madrid per conmpte del Borbó, d'en Sánchez, Marlaska o de qui vulgui peró mai més aquí, a CAT. Que marxi. Amb Trapero li hem d'agrair la tasca del 17 A i desitgjar-li alhora un "Bon vent i barca nova"