La pregunta de JxCat a les bases: “Dones suport a l’acord amb ERC per posar en valor el 52% del vot independentista?”

La militància podrà votar telemàticament entre les 14.00 hores d'aquest dimarts i les 13.00 hores de dimecres

Dones suport a la proposta de l’executiva de JxCat d’avalar l’acord de legislatura i govern amb ERC per posar en valor el 52% del vot independentista?“. Aquesta és la pregunta que la direcció de JxCat farà entre aquest dimarts i aquest dimecres a la seva militància per saber si valida o no l’acord que ha subscrit el partit amb ERC per a investir president a Pere Aragonès i governar conjuntament la Generalitat. La direcció del partit engegarà la consulta interna aquest migdia, cap a les 14.00 hores, i permetrà que les bases votin telemàticament fins a dimecres a les 13.00 hores. Aquest vistiplau és necessari per a que el grup parlamentari de JxCat voti en primera volta la investidura d’Aragonès i per a que la formació entri a formar part del Govern presidit pel candidat d’Esquerra.

Comentaris

    Jo 18/05/2021 7:36 pm
    Pura i puta merda autonomista, sols han protegit els seus salaris i la seva. Res nois amb aquesta púrria covarda i allobunada no hi ha res a fer. Queda el carrer i la benzina però, qui li posa el cascavell al gat????
    Ramon 18/05/2021 5:27 pm
    Bravíssim, Junts per Catalunya. Bravíssim. Però ara convé que un percentatge significatiu de la militància, posem que un de cada tres, voti que NO a l'acord.
    Gonzalo 18/05/2021 5:25 pm
    Pero esta votación será vinculante o será como la charlotada del 1 de octubre????
    Ramon 18/05/2021 5:22 pm
    L'acord és tan bo, que no convé explicar per què és tan bo.
    Ramon 18/05/2021 3:47 pm
    L'únic dubte que tinc sobre l'acord és que em sembla massa bo. Si hi han accedit, senyal que li tenien un veritable pànic a la repetició electoral i això només pot voler dir que potser hem fet el préssec evitant-les.
    7
    107
    Respon
    cotangente 18/05/2021 2:43 pm
    Con esa actitud VOX ganarÍa por mayorÍa , si no estimáis Cataluña marcharos, no necesitáis sus votos?
    2021 18/05/2021 2:42 pm
    Wm sembla que ens prenen el pel. Van fer el referendum,el vam guanyar i ells en comptes d implementar lo van marxar a la presó o fora. Espero sortit algun altre partit independentista que defensi Catalunya
    15
    130
    Respon
    Ramon 18/05/2021 2:24 pm
    L'únic dubte que tinc sobre l'acord és que em sembla massa bo. Si hi han accedit, senyal que li tenien un veritable pànic a la repetició electoral i això només pot voler dir que potser hem fet el préssec evitant-les. Si hi han accedit, senyal que sabien que no podrien tornar a fer tot aquell festival de marranades de les darreres votacions (inclosa, cada cop m'ho ensumo més, tupinada directa). Si hi han accedit, senyal que ja hi comptaven que per més que el Periódico pretengués el contrari qui en sortiria escaldat del trencament seria el tripartit. Si hi han accedit, senyal que, sí, molt bé, si no hi hagués hagut acord ara n'hauria sortit guanyant Junts per Catalunya mentre que amb temps de marge per davant deuen pensar que ja trobaran la manera d'evitar que el guany el tregui trencant la baralla arran el fiasco, cantat, garantit, segur, de la puta taula de merda. Si hi han accedit, potser ha set perquè ara se la fumien segur mentre que més endavant, qui sap?, sempre hauran guanyat un temps preciós per neutralitzar Junts per Catalunya. Neutralització que, si l'aconseguissin, llavors sí que ja seria imperatiu generar una força política nova. O que es presentés directament l'ANC. Totes aquestes sospites i temences, ho repeteixo, sorgeixen del fet que l'acord em sembla too good to be true.
    2
    141
    Respon
      Gonzalo 18/05/2021 3:22 pm
      Vamos. Otra jugada maestra... jajajajajajajaja!!!!! Y el fugado, calladito...no ha dicho ni mû.....igual que cuando el acuerdo con el PSC en la diputación de Barcelona....normal....su mujer se lleva 6000 euritos cada mes de la diputación.... jajajajajajajaja!!!! Cómo os toman el pelo....
      Caça mentiders 18/05/2021 3:02 pm
      Vostè només diu bestieses, i es dedica a difondre relats completament falsos.
    Gonzalo 18/05/2021 1:52 pm
    Jajajajajajaja!!!! Vamos,vamos .....que en 18 meses tenéis la andapandanchia... jajajajajajajaja!!!!!
    4
    103
    Respon
    Vendetta 18/05/2021 1:28 pm
    Pregunta vols penjar al botiflers dels ponts y plazas del nostre pais. Resposta si SI Y SI voteu amics voteu
    20
    19
    Respon
      Ramon 18/05/2021 1:36 pm
      Jo votaria SÍ a tenir-los lligats a una cadira veient programes del Miki Moto i la Mari Pau Huguet, discursos de Jordi Pujol i sorteigs de la 6/49.
      13
      23
      Respon
    Quina colla 18/05/2021 1:15 pm
    Aquests de JxCAT semblen els de la CUP d'abans. Quina manera de prendre el pèl als seu súbdits.
    23
    123
    Respon
    D'aquest Sànchez ja en malparlava el gran Xirinacs. 18/05/2021 1:05 pm
    Quin baix sentit democràtic demostren les preguntes argumentatives. que semblen més una defensa d'una de les opcions que una consulta imparcial.
    Ferran 18/05/2021 12:52 pm
    La pregunta de JxCat a les bases: “Dones suport a l’acord amb ERC per posar en valor el 52% del vot independentista, que correspon al 23 % del cerns electoral ??
    6
    106
    Respon
      fat boy 18/05/2021 1:19 pm
      Millor: "Dones suport a l’acord amb ERC per evitar un govern del 47% botifler, que correspon al 20 % del cerns electoral?".
        Gonzalo 18/05/2021 1:55 pm
        Mejor todavía.....dais vuestra aprobación para seguir llenándonos los bolsillos mientras vosotros seguís haciendo el papanatas cada 11 de septiembre???? Jajajajajajaja!!!!!!!! Vamos...que "ho teniu a tocar"...... jajajajajajajaja!!!!!!
          fat boy 18/05/2021 2:11 pm
          Better still: "Do you agree to keep on paying for the whores of a foreign usurper and the upkeep of the grave of a criminal dictator and genocide gangster?"
            fat boy 18/05/2021 8:51 pm
            Gee whiz, bloke.. I bet you can't understand a word for shit. Wake up asshole, your babble is nothing but a south american mumbo jumbo only suited for hookers, 8-ball mules and fascists. I think that you and your mommy fall within at least one of these categories.
            Gonzalo 18/05/2021 3:24 pm
            Vega chico gordo...que no cuela. ...no abuses del traductor de Google.....bastante abusas ya de las drogas duras!!!!!!!
            51
    Ramon 18/05/2021 5:25 pm
    Us n'adoneu, de com n'està de rabiós el Rufián? Doncs imagineu-vos el Tardà i aquell parell de l'Autònoma! Molt bon senyal tot plegat.