La Plataforma de suport a Hasél convoca accions de protesta durant tota la setmana

A partir de dilluns faran piquets informatius i dissabte hi ha prevista una nova manifestació a Lleida

La Plataforma Llibertat Pablo Hasél va anunciar durant la manifestació d’aquest dissabte a Lleida noves accions de protesta per demanar l’alliberament del raper. A l’inici de la marxa, membres de la plataforma van repartir fulls on s’indicava que, a partir d’aquest dilluns i fins divendres, s’organitzaran grups de treball a diversos punts de la ciutat per donar a conèixer la situació que viu el raper. Igual que la setmana passada, dijous han convocat una nova assemblea oberta a la plaça Maria Aurèlia Capmany, al barri de Balàfia, per decidir noves accions per donar resposta a l’empresonament de Hasél, i dissabte vinent també hi ha prevista una nova manifestació.

El primer piquet informatiu es farà dilluns a partir de les 6 de la tarda a la plaça Maria Aurèlia Capmany, mentre dimarts a les 10 del matí i les 7 de la tardà se’n faran davant l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida, coincidint amb la primera setmana de la detenció en aquest espai i empresonament del raper lleidatà. Dimecres a la tarda n’hi haurà al campus de campus de Cappont, dijous al matí al Rectorat novament i divendres a la tarda a la plaça Sant Joan.

Per altra banda, aquest dilluns a les onze del matí la plataforma ha convocat una roda de premsa davant el centre penitenciari de Ponent per denunciar la “campanya mediàtica d’assetjament i manipulació” que, segons consideren, s’ha generat contra el raper. Hi participarà l’advocada de Hasél i un membre de la plataforma.

Comentaris

    I no els fa vergonya 22/02/2021 6:06 pm
    Tot el que porti les paraules "Pablo Hasél" o "Hasél" és un insult a la intel·ligència. Què voleu aconseguir partint d'aquest nyap?.
    Jefatura 22/02/2021 10:28 am
    Tot és un muntatge per tapar la presó del polítics catalans i embrutar la imatge de Catalunya.
      Ramon 22/02/2021 11:26 am
      Que tot això és una operació del Deep State, sens dubte. A més, aquest és un dels procediments més clàssics del Deep State: que determinades sentències s'activin en determinats moments. Perquè, tinguem-ho sempre present, Espanya NO és una democràcia (o dit amb llenguatge guerrista, els sociates continuen tenint Montesquieu criant malves). Però quin és l'objectiu de l'operació ja no està tan clar. Jo dubto entre si ficar justament ara a la garjola el ruc de Lleida ha set per redimensionar a la baixa Podemos a Espanya, o per redimensionar a la baixa la CUP a Catalunya ara que ja tots dos extremismes ja li han fet al Deep State el servei. Volen domar els chavistes a Madrid o volen impedir que la CUP els faci anar el carro del tripartit pel pedregar? Potser sigui per totes dues coses alhora?
    JordiP 22/02/2021 9:47 am
    Convoque tot el que volgueu, però no deixeu d'organitzar un servei d'ordre capaç de detectar els trencaaparadors i cremacontenidors, els tingui sota vigilància i, tant punt comencin a "treballar", els pugui atrapar i entregar a la pasma. Aquesta orgia de violència gratuita s'ha d'acabar. Es que no veieu que amb la seva "activitat" estan devaluant la vostra protesta? Us estan enganxaant l'etiqueta de "violents"!!!!
    Apreteu 22/02/2021 4:23 am
    Entre la pandemia i l,anarkisme instal,lat jo calculo q catalunya entra en fallida económica abans de l,estiu... APRETEU APRETEU....
      JordiP 22/02/2021 9:50 am
      Sí, és clar, és clar. Espanya deu 1,2 Bilions d'euros (110% PIB)i Catalunya només 70.000 (33% PIB). Qui és més a prop de la fallida, geni de les finances?
    Bot 21/02/2021 8:36 pm
    Un jugo un pèsol que Pablo Hásel té un acord amb la justícia espanyola i tot és un teatre per fer bullir l'olla.
    Juan 21/02/2021 7:59 pm
    Imaginaros si SEAT se va...
      Nose 21/02/2021 11:48 pm
      Ya se fue hace tiempo
    Pajaritu 21/02/2021 7:21 pm
    ... durant tota la setmana. ¿Y si le damos vacaciones a los Mossos esta semana? La baja, que la cubra la Guardia Civil, verán Uds qué risas. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    28
    21
    Respon
      Kiko 22/02/2021 1:46 am
      Gracies a deu no hi ha Tsunami al darrera que els desmobilitzi.
      Pajaritu que vuela... a la CAZUELA!!! 21/02/2021 10:04 pm
      Y me come los cojones! Jajajajaj jajajaja jajajaj pajaritu payaso! Jajajaja jajajaj jajaja Pajaritu españolon te va come un mojon jajajaja JAJAJAJA jajajaja i la Guarra Inzivil, otro mojon
    Oier 21/02/2021 7:16 pm
    Menuda sociedad podrida se ha quedado en Cataluña. Sólo hay odio y frustración. Me alegro tanto de no vivir allí...
      JordiP 22/02/2021 9:41 am
      Tinc la sensació de que aquí som molts els que també ens alegrem, xaval.
    David. 21/02/2021 7:08 pm
    No hem d'oblidar que el fons de tot plegat és que han empresonat una persona per haver cantat !!
    18
    45
    Respon
      Ramon 22/02/2021 12:20 am
      Es pot ser més burro? Jo en tinc seriosos dubtes.