La Fiscalia investiga els avals de l’ICF després de la denuncia de Ciutadans

El fiscal superior ordena enviar el cas a la Fiscalia de Barcelona perquè l'investigui

La Fiscalia Superior de Catalunya ha obert, arran d’una denúncia de Cs, una investigació sobre els avals de l’Institut Català de Finances (ICF) per a les fiances que el Tribunal de Comptes reclama a ex alts càrrecs del Govern encausats per l’acció exterior de la Generalitat. En el decret d’incoació de diligències, consultat per Europa Press, el fiscal superior ordena enviar el cas a la Fiscalia de Barcelona perquè l’investigui.

També ordena arxivar la denúncia per a les persones que siguin aforades perquè en aquest cas es farà una recerca judicial. Per això, ha arxivat la denúncia al president Pere Aragonès, al conseller Jaume Giró i a la consellera Laura Vilagrà, perquè ja hi ha un procediment obert contra ells al TSJC.

Comentaris

    Ha ha ha 28/07/2021 3:03 pm
    Sou uns malvats, malaïts, hauria-ho de desepareixa de la terra, feu fàstic. Carrichossa del collons.
    Prevaricador 28/07/2021 3:08 pm
    tios: quereis investigar que tengo entre las piernas? Es que no teneis nada mas que investigar en vuestra caspaña?
    miquel puigpelat 28/07/2021 3:23 pm
    "Ciudadanos" encara existeix?
    sempre troben un punt o una coma per carregar-se tot el que fan els catalans, i perdonar quan són feixistes 28/07/2021 4:13 pm
    el tàndem feixisme-"justicia" no s'atura, No aturem nosaltres tampoc el nostre desig de fotre el camp d'aquesta gentussa!
    magrab 28/07/2021 4:17 pm
    O sigui, Sánchez ordena illegalitzar tant l'intent de finança com la finançá mateixa, i de pas, tots els integrants de l'órgan que no han dimitit, i potser més coses. 3 tasses, tots de verí. ERC, com va aixó de la mesa? Clar, el problema és que, els enemics del PSOE volen just aixó, el fí de la mesa. Crec que es pot parlar d'escac i mat.
    Pajaritu 28/07/2021 4:30 pm
    Un chorizo cualquiera te roba. La policía lo detiene. Te llaman por si reconoces al culpable y... tú vas y le pagas la fianza. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Moixó 28/07/2021 9:23 pm
      Amb el cantar es coneix l'ocell i amb l'escriure el cervell.
      Lisa 29/07/2021 8:29 am
      Drogar-se de bon matí no és bo...
    Pol 28/07/2021 4:50 pm
    Algun periodista hauria de fer recerca i dir-nos quants diners ha despès al món, l'estat espanyol en diplomàcia espanyola contra les aspiracions del nostre país.
    Ferran 28/07/2021 6:00 pm
    Como siempre tocando los cojones. Espero que acaben de desaparecer en las próximas elecciones y la Arrambada y otros dejen de molestar
    Déjà vu 28/07/2021 7:55 pm
    Els del partit de Rivera finiran com el partit de la Diez, però, fins al darrer moment utilitzaran la malvolença i l'odi contra els que no son com ells, emparats en el lawfare de l'estat xovinista espanyol.
    Tano 28/07/2021 8:00 pm
    La fiscalia te lo afina.
    Piolin 29/07/2021 7:18 am
    Ostres el Carroñosa aquest és igualet al meu veí i amic Mustafa . ( Ja l'hi he demanat perdó al Mustafa per comparar-lo amb aquest paio) Bé doncs el Mustafa Carrizosa no te prou feina amb el seu rey que està ple de diners robats .? Que no para de tocar el pebrots .
    Jo 29/07/2021 8:31 am
    No sé d'on treuen el finançament per posar tantes demandes... també s'hauria d'investigar...i això són els últims cops de cua del peix abans de morir...