Junts replica a Junqueras que l’independentisme “té l’obligació de no descartar cap via”

Artadi emmarca els contactes entre Aragonès i Sánchez en la "cortesia institucional" però no en el diàleg

La vicepresidenta de Junts, Elsa Artadi, ha replicat el president d’ERC, Oriol Junqueras, que en un article d’opinió ha apostat per la via escocesa tot avisant que les altres vies no són viables ni desitjables, descartant d’aquesta manera la via unilateral. En roda de premsa, Artadi, en canvi, ha defensat que “l’independentisme té l’obligació d’explorar-les totes i no descartar-ne cap“. De fet Artadi, ha assenyalat que la ponència política d’ERC no renuncia a la unilateralitat i s’ha referit al referèndum de l’1-O com una “acció unilateral”. La vicepresidenta de Junts creu que els contactes entre Pere Aragonès i Pedro Sánchez s’han d’emmarcar en la “cortesia institucional i diplomàtica” però en cap cas en un diàleg ni negociació.

Comentaris

    MHP 08/06/2021 9:09 am
    La pija de la Artadi es ficarà a liderar una via unilateral? Que em pixo del riure 😂😂😂😂 Es veu a Wad Ras? Li sortirien bastantes núvies, igual li va be una temporadeta.
    Ricard 07/06/2021 9:04 pm
    Cap crítica al Vicepresident. Cap crítica a la via sobirana. Els unilateralistes són els castellans, i només ells, que han rebutjat repetidament pactar un referèndum malgrat les propostes catalanes. Prou mentides. Visca la Llibertat de Catalunya.
    Independentista 07/06/2021 6:53 pm
    No, Josep, en Junqueras- tot i que no em cau gens bé- no s'ha venut. S'ha trencat. Que faries tu empresonat injustament com ell?.
      Josep 08/06/2021 12:29 am
      Deixar pas i no perjudicar la causa. Ara fa nosa. Ja té la paga vitalicia i potser algun càrrec futur...
      Ramon 07/06/2021 8:44 pm
      I tant, que s'ha venut! Però no pas arran l'empresonament, no. Ve d'abans. D'abans... o de sempre. Però d'abans en qualsevol cas.
    Pepet 07/06/2021 5:58 pm
    La senyora Artadi fa pinta de voler liderar la via unilateral, i també de jugar a Rugbi.
    25
    64
    Respon
      MHP 08/06/2021 9:12 am
      Jo la veig esquiant. a Baqueira i pasant els caps de setmana a la Cerdanya, es que esta molt oprimida, pobreta.
      Pee Sans 08/06/2021 12:50 am
      Pepet ets un rucot tocat de l'ala
    Teresa 07/06/2021 5:28 pm
    Quan el van empresonar ja es va veure que es va vendre al ex,imperi .
    bs 07/06/2021 5:10 pm
    erñ botiflers, el seu únic objectiu es perjudicar al president Puigdemont
    43
    12
    Respon
    Ricard 07/06/2021 4:31 pm
    Cap via és tancada, i molt menys el de l'alliberament nacional peti qui peti.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 07/06/2021 4:06 pm
    Afortunadament i parafarasejant a Casablanca: "Sempre ens quedarà.........Waterloo"
      En patufet astronauta 08/06/2021 9:14 am
      Si ,espeeo que no sigui gaire, que surt molt car mantenir al pencas.
    Isdre 07/06/2021 2:55 pm
    La vía de salir corriendo y no hacerse responsable de tus actos, Sra Artadi lo suyo es de pandereta.
    21
    37
    Respon
    Da asco 07/06/2021 2:49 pm
    Esta ya no sabe que hacer para dar la nota, vaya amargada solo sabe arrastrarse y poner pegas, que asco de personaje.
    46
    50
    Respon
      MHP 08/06/2021 9:06 am
      Si, fa fàstic aquesta dona.
      Pere Sans 08/06/2021 12:54 am
      Tu si que fas fastic
      19
      10
      Respon
    Aquesta és la realitat 07/06/2021 2:48 pm
    Heu utilitzat un discurs pretesament radical per aconseguir vots, però a l'hora de la veritat tot és fals. També és falsa la pretesa transversalitat, que amaga una ideologia bastant reaccionària. Algú creu que et posaràs en risc per una via unilateral? Ni de broma. De moment a l'Ajuntament s'hi viu molt bé sense fer res.
    87
    108
    Respon
    Ramon 07/06/2021 2:30 pm
    Molt bé anar posant-los en evidència, però, tranquils, que la catalanofòbia juga a favor nostre. Jo crec que ara toca deixar-los fer i nosaltres, els netament independentistes, anar fent provisió de crispetes.
    28
    13
    Respon
      MHP 08/06/2021 9:19 am
      Ramon, no es catalonofobia, es feixisme fòbia.
    Josep 07/06/2021 2:20 pm
    El junqueras s’ha venut, és evident