Jordi Sànchez: “Veiem poc futur a la taula de diàleg perquè no neix d’una voluntat honesta de diàleg”

El secretari general de JxCAT sosté que "si Pedro Sánchez és valent, nosaltres no fallarem"

El secretari general de Junts per Catalunya (JxCAT), Jordi Sànchez, ha assegurat aquest diumenge en una entrevista a El Perióidico que desconfia de la taula de diàleg entre el Govern i el govern espanyol per abordar el conflicte polític amb l’Estat. “Veiem poc futur a la taula de diàleg perquè no neix d’una voluntat honesta de diàleg”, afirma Sànchez en l’entrevista. El secretari general de JxCAT també parla sobre la possible concessio dels indults als presos polítics per part de La Moncloa i assenyala que “si Pedro Sánchez és valent, nosaltres no fallarem”. Segons publica el diari El País avui, el govern espanyol prepara els indults per finals de juny i principis de juliol amb la voluntat que siguin reversibles: si reincideixen, els presos tornarien a la presó.

Comentaris

    Juli Vert 31/05/2021 2:13 pm
    Lo de la poca honestitat de la taila de diàleg ho diu per Juntsxlapasta, suposo.
    Veterà antifranquista. 31/05/2021 7:43 am
    A Marc Jiménez: Canalejas & cia deien exactament aixó mateix de Cuba l'any 1898.
    Quina raó qu'en té Jordi Sànchez! 30/05/2021 6:00 pm
    L'independentisme català mai s'ha plantejat "una voluntat honesta de diàleg". Només cal veure el qu'està demanant: amnistia i autodeterminació.
    14
    20
    Respon
    ¿Sànchez desconfía de Sanchez? 30/05/2021 3:42 pm
    Malamente, tra, tra.
    Pere Lluis G. 30/05/2021 1:33 pm
    Jordi Sànchez, t'ho dic am tot l'apreci i am tota l'educació : per favor podrieu deixar de fotra el ridicul ??
    10
    20
    Respon
    Dr Sallop 30/05/2021 1:26 pm
    Taula de dialeg, Amnistia, Autodeterminació, Referendum pactat .::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Taula de dialeg , Fiscalitat, Aeroport, Rodalies. Am quina de les dues creieu que parlarán¨?
    Marc Jimenez 30/05/2021 1:24 pm
    Taula de dialeg : Mientras Navarra y el Pais Vasco, gozen de los privilegios fiscales que gozan , contemplados y ratificados en la Constitución Española . Cataluña nunca sera Independiente !! lo entendéis ?? , repito : Cataluña nunca sera Independiente !!
    Com pitjor, molt pitjor 30/05/2021 12:04 pm
    És cert que hi poca honestedat per part d'un sector de JxCAT al qual no li interessa ni el diàleg ni les solucions. Són els que han allargat eternament les negociacions, i els que volen ser menys i més ximples. La confrontació els hi està rebotint als morros.
    43
    23
    Respon
    Pepe 30/05/2021 10:54 am
    La taula de diàleg no ha existit mai pels del 155.
    Veterà antifranquista. 30/05/2021 10:38 am
    Aixó ja ho sabem tots.
    Ens heu traït 30/05/2021 10:25 am
    No tenieu que haver donat al Gobern a ERc, ens han venut, no tenen la mes mínima intenció de lluitar per la independència.
    Doctor Strangelove 30/05/2021 10:12 am
    A veure tros de quòniam, el que no farà el govern d'Ñ és negociar el que vosaltres voleu. Sembla estrany que un tio que va trigar 10 anys en treure's dret i que té un QI tan baix, pugui ser algú en política: I encara diuen que USA és el país de les oportunitats, i una merda! És CAT on talossos com aquest o batxillers amb ínfules d'estadista poden arribar a d'alt de tot! Doc.
      L'altre Doctor Strangelove 30/05/2021 7:30 pm
      Doctor Strangelove II, continues amb els mateixos tics i les mateixes paraules que quan escrivies signant com a Phil Philipps. "Quoniàm, Ql. talossos, batxillers, etc. Igual de poca solta, de pedant, de... ruc! Torno a dir-te, pallasso, que puc enviar-te, per aquest mitja, alguns dels teus lladrucs que emeties fa uns anys, "meapilas" Deixa de fer-te el mil homes, mai seràs una persona i menys "normal". Dedicat a la cria del canari i no molestis a la gent que intenta contrastar opinions, que no és el teu cas. Doc.