Jordi Sànchez: “ERC no és prou forta per negociar davant l’Estat espanyol”

El secretari general de Junts diu que “a la política espanyola hi ha molts actors que volen veure com es trenca el Govern de coalició”

El secretari general de Junts per Catalunya, Jordi Sànchez, ha assegurat que Esquerra Republicana de Catalunya “no és prou forta per negociar davant l’Estat espanyol”. En una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, ha assenyalat que en aquests moments l’independentisme “no és prou fort” amb les estratègies que està utilitzant per solucionar el conflicte polític amb Espanya. “La taula de diàleg per a nosaltres no és una estratègia ni un objectiu; és un instrument”, ha manifestat l’expresident de l’Assembla Nacional Catalana (ANC).

Per altra banda, Jordi Sànchez ha descartat que el Govern corri perill en aquests moments, després de la crisi que ha patit aquesta setmana pels noms proposats per Junts per Catalunya a la taula de diàleg i l’expulsió del partit d’aquesta mesa per part del president de la Generalitat, Pere Aragonès. Preguntat per si el seu partit s’ha plantejat abandonar l’Executiu català, ha afirmat que és un escenari que “ni Junts ni ERC” s’han plantejat. No obstant, ha assenyalat que “a la política espanyola hi ha molts actors que volen veure com es trenca el Govern de coalició”.

Jordi Sànchez ha insistit que Junts per Catalunya no canviarà la proposta de noms per participar a la propera reunió taula de diàleg. “Nosaltres no hem marxat, ens han fet fora”, ha assegurat, a més d’afegir que “només cal escoltar la portaveu del govern espanyol” assegurant que la Moncloa mai no seuria en una taula en la què hi hagués dos expresos polítics. 

El secretari general de JxCat també ha opinat que “la taula de diàleg ha servit per obtenir una sèrie d’imatges i fer un relat bastant buit”. “Les imatges han acabat matant el fons”, ha denunciat, a més de carregar durament contra Pedro Sánchez per atorgar la imatge d’ell prenent un cafè amb Salvador Illa mentre la taula de diàleg estava reunida. “Pedro Sánchez és hàbil i tàctic en el regat curt, amb bon domini de les imatges, i aquesta imatge és un missatge inequívoc que ell no està implicat en la taula de diàleg”, ha assegurat.

Comentaris

    Els Nostres Traïdors 17/09/2021 10:39 am
    I tú, Jordi Sànchez, has arrossegat a JxCat capa a aquests botiflERCs. Crec fermament que la majoria independentista desitja que caigui el govern de Vichy, i se'n faci un de concentració amb gent valenta i no venuts com els que hi sou ara.
      ferreret 17/09/2021 1:13 pm
      Nen ets un exemple dels nostres somnia-truites asseguts al sofà ! S'han de fer tots els camins que calguin i a tot arreu i arriscant-se als fracassos si cal. Lo que no ens portarà enlloc es aquesta manera de criticar i rebentar i als de madrid els hi va de conya i ho fomenten cada dia.
        Ruc com tu sol 17/09/2021 3:58 pm
        Somnia-truita ho ets tu si et creus una taula pensada per adormir l'independentisme uns anys. Bé, somnia-truita siguent benèvol, perquè l'alternativa a avalat aquesta ensarronada és ser un traïdor venut.
          ferreret 17/09/2021 8:23 pm
          Molt bé noiet "ruc com tu sol", digue'ns quin dia penses assaltar el Palau d'hivern amb uns quants somnia-truites, que ho podrem celebrar tots plegats. Ep ! no us feu pipi al llit tots el dia abans per l'emoció
    Ens pot dir Sànchez qui ha de negociar si no és el MHP, que aquest cop si hem votat??? 17/09/2021 10:48 am
    Els que han rebentat el diàleg? El batxiller que va suspendre la DUI i va fugir deixant-ho tot enmerdat? Un PrUcessista cap enlloc com han fet els corruptgents durant 10 anys?
      Bufaforats 17/09/2021 12:05 pm
      ERC = CiU
        No cola 17/09/2021 3:57 pm
        juntsXlapasta = JuntsXdividir = sociovergència
          Tens raó 17/09/2021 5:17 pm
          No fa gaire vam votar als municipis, que implica canvis a la Diputació. A la Diputació de BCN va guanyar ERC, però els corruptgents van prefir regalar-li la presidència a la també investigada per corrupció Núria Marín, del PSOEcat...
            A l'escorxador! 17/09/2021 7:53 pm
            Jo també ho prefereixo. Abans una corrupta que un grapat de porcs traïdors.
    Confrontació contra ERC 17/09/2021 10:53 am
    Es evident i públic que us heu dedicat a boicotejar la taula d'una forma explícita i barroera, i que debiliteu l'independentisme. Potser ja comença a ser hora que deixeu de posar pals a les rodes i de fer el ridícul.
      Ja 17/09/2021 12:04 pm
      Debilitar la taula de claudicació és enfortir l'independentisme.
        per ja 17/09/2021 2:12 pm
        enfortir l'independentisme els corruptgents? els nouvinguts a la independència des que van sortir a la llum els afairs de La Famiglia? Miss Catalunya i la costellada de 3 respostes? Fuigpelmón suspenent la DUI i fugint deixant-ho tot enmerdat? el pallasso Torra jugant amb pancartetes i obeint als jutges? Demà ens afeitaras...
          Ets un veritable neci 17/09/2021 3:54 pm
          Aquest que anomenes pallasso ha estat el president més lleial a la independència i que ha hagut de patir el govern més deslleial en tota la història de la institució. Però a un merdós sectari i traïdor com tu només li queda el recurs de desqualificar-lo.
            Pel NECI 17/09/2021 5:07 pm
            Estàs parlant del president no votat pels catalans que només començar, als jocs del Mediterrani, al migdia va trencar amb la corona i per la nit seia cufoi i somrient al costat del Borbó? Si que ho sembas una mica NECI...
    Sànchez traduït 17/09/2021 10:56 am
    “a la política espanyola hi ha molts actors que volen veure com es trenca el Govern de coalició” = no deixarem les cadires ni la parcel·la de poder per molt que ERC traeixi als catalans amb la nostra inestimable col·laboració.
    Dr Sallop 17/09/2021 11:18 am
    Serem independents oi Sanches.....
      Dra Aginav 17/09/2021 5:26 pm
      És clar que si, igual que jo se que ets homosexual...
    Ramon 17/09/2021 11:30 am
    Amb el ridicul que estem fent semana si i semana tambe, no cal que ens ataqui ningu, que nosaltres sols ja ens sabem abarallar i debilitar. INUTILS.
      Vas molt errat 17/09/2021 4:02 pm
      Quan dius "nosaltres" pressuposes un grup que comparteix objectiu. Doncs aquí t'equivoques. No hi ha objectiu compartit possible entre independentistes i autonomistes infiltrats. Aquest "nosaltres" és inventat. No ens barallem entre nosaltres, denunciem els del cavall de Troia.
        el Cavall de Troia 17/09/2021 5:22 pm
        un batxiller gens preparat que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat
      Ramoneta i puta 17/09/2021 5:08 pm
      Fill meu, tu has ajudat força en fer el ridícul i enfrontar als catalans...
    Jou 17/09/2021 12:02 pm
    L'únic diàleg que pot haver-hi es quan vulguem repartir-nos el pastis, la resta, pèrdua de temps.
    Ricard 17/09/2021 1:14 pm
    Catalunya no és prou forta per negociar. No té cap arma... tret dels catalans. Per tant millor no negociar res i només molestar sempre que es pugui arreu on es pugui. Impostos, vialitat, turisme, consum són camps a treballar. Sempre molestar, sempre.
      Ricard, tot un corruptgent! 17/09/2021 5:33 pm
      Proposa desobediència, deixar de tenir ingressos però sota una pàtina de valentia, té les butxaques plenes, pel papà o per Jx€. Tot un valent "patriota de butxaca" que té com lider suprem a un batxiller foll que va suspendre la DUI i va fugir deixant-ho tot enmerdat...
        Ricard 17/09/2021 9:12 pm
        Veig que li fa angúnia molestar als podersi fàctics. Es una elecció. No la meva.
    Donec Perficiam 17/09/2021 2:45 pm
    Pere Aragonés sap que Junts i la Cup no creuen en la taula de dialeg i per tant ha fet tot el possible per ser-hi en solitari. Jo deixaria que ells solets s'estavellin contra el mur de ciment (Caspaña no deixarà MAI de ser rància) i que facin el ridicul més patètic de la seva història. Les urnes ja s'encarregaràn de possar-los on cal.
      No cola 17/09/2021 4:00 pm
      Home, que heu quedat tercers, assumir-ho es de savis. Per cert, quin dia diu q aixecarà la DUI la Borràs?
        La democràcia mai no és perfecte 17/09/2021 7:58 pm
        Si va de curses, els guanyadors és el PSC, però aquí ja es veu que els primers llocs són pels unionistes autonomistes catalanòfobs.
      Cat 17/09/2021 4:02 pm
      Ves q no us torneu a dividir xato. Demà m'afaitaras
    I tu si, no et fot 17/09/2021 3:36 pm
    Trobo que ets molt humil i molt soverrvi. En fi Jordi, tot això és molt cansino. Us mereixeu, que us fotin una patada i àneu tots al carrer, els uns i els altres. No sou més que una colla de vividors
    Junta comunisme Maduro GIRO, EL MAO DE JUNTS 17/09/2021 4:07 pm
    GIRÓ, COMUNISTA de junts per robar, ha endegat una campanya per robarnos el patrimoni, com sempre ha fet Caixa.lladres. Aquest talós lladre Giro, ens roba amb patrimoni i successions miserables, aprofitant el genocidi de vells plan homrani.junqueras, 20.000 vells assassinats. Robar amb patrimoni, es de rucs. Vas a Madrid, i s'ha acabat de donar pinso al Giro. I a mes, ni iva, ni irpf, ni societats pagare per donar pinso al Comunista Giro i junts per robar. Total Ayuso no roba, Junts nomes sap robar, robar, i robar. Puigdemont ets comunista com el Maduro?
      Republica sovietica de Cataluña Venezolana, yupiiii! 17/09/2021 5:04 pm
      Realment junts, com partit comunista, dona molt de si. Pagar Waterloo es bo pels contribuients catalans
        Escorxador un negoci ferrovial.junqueras 17/09/2021 5:58 pm
        Successions un negoci com cal, oi Homrani assassi de vells
        Cretí 17/09/2021 7:55 pm
        Exactament què i com ho pagues? O només és una imbecilitat més de l'imbècil de torn?
    Observador 17/09/2021 5:19 pm
    Veig comentaris argumentats, la majoria respostes. Veig vomits i insults, tots dels corruptgents que portan 10 anys prUcessant cap enlloc sense avançar gens en la independència de Catalunya
      Esquerda Res Publicarda 17/09/2021 6:01 pm
      Torna a llegir, perquè els insults venen dels "observadors" erquis com tu, que això de la independència s'ho miren i observen des de la tauleta de monòleg i amb distància de seguretat.
        Compte'ls 17/09/2021 7:12 pm
        Quantes provocacions i quantes rèpliques? Jo ho he fet: Provocacio Jx€> ERC. Rèpliques argumentades, no insults, ERC>Jx€.
        T'ha quedat bé el Nom/Titular 17/09/2021 7:40 pm
        Insultes en lloc de negar l'evidència, amb arguments, com un noi gran...
    Teresa Lluch 17/09/2021 5:19 pm
    Si tens 60 anys i amb alguna empresa i patrimoni, aqui t'ho robaran tot. Per passar.ho al fiil, lloguers una habitacio per internet a Madrid, i et fas madrileny. Fas les donacions convenients, a cos zero, i aqui et plumen els comunistes de junts. L'Ave i amb un dia ja no et roba el Giro i la seva mafia comunista.junts. Pagar impostos es de rucs o catolics missaires
      Robar Es GIRÓ, JUNTS3% 17/09/2021 6:30 pm
      Hi han gestories a Madrid que en un sol dia t'ho arreglen tot. Generalitat de lladres, rates,miseria i Giró de Lladres.Bank, L'art de 4obar eternament i catolicament
        Josep Junyent i Roca 17/09/2021 6:50 pm
        El SR. Giró mereix un respecte. Junts mereix un respecte. Els impostos no es robar.
        Ricard 17/09/2021 9:15 pm
        Debat aquest tan secular com miserable.
    Enric Comes 18/09/2021 9:47 am
    Les 3mpreses continuen marxant cap a Madrid, es el quevol el waterpolista Pu7gdemont, per laCatalunya venezolanadela beneficiencia i rates estofades. Moltes gracies, waterpolista